
Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#1081
Írta 2009. február 08. - 13:20


#1082
Írta 2009. február 08. - 11:29

azért egy kerészettnél van lehetõséged 50 g/pár súlyú gysz-t használnod meg 150 grammost is, egy villában elég ritkán cserélgeted a nyakat. (bár ha jól emléxem egy ídõben a digóknak szokása volt a telók nyak nélküli súlyát +adni. és még úgyis elég rémisztõ értékeke voltakgyorszar nelkul merni a kereket kb annyira relevans mint nyak nelkul a villat.

ellenben én még nem láttam olyan gyártót aki gysz-al adja meg a kerékszettek súlyát.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1083
Írta 2009. február 08. - 01:44

ez meg ugy volt merve h a darabok kulon kulon..
majd lemerem osszeteve is
#1084
Írta 2009. február 08. - 01:32

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1085
Írta 2009. február 08. - 00:53

#1086
Írta 2009. február 07. - 21:16

a kerékszettek súlyát ált mindenki gysz és szalag nélkül adja meg -nem csak a mavic-....ehhez képest olyan 30-60 grammot szokott hazudni a mavicZsé, sajnos az a gyári adat, mert valójában 2085gr (tárcsás 2009-es, gyorszárakkal, hozzáadott felniszalaggal)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1087
Írta 2009. február 07. - 20:42

#1088
Írta 2009. február 07. - 17:20

lehet:)de nekem 2008as van a gyári gyorszár és a felniszalag az kuka, helyette shimano xtr gyorszár és maxxis ultralight belsõszallag. így 1950 nekem:) és tényleg merev mert nekem is volt revolution-os kerekem...Zsé, sajnos az a gyári adat, mert valójában 2085gr (tárcsás 2009-es, gyorszárakkal, hozzáadott felniszalaggal)

#1089
Írta 2009. február 07. - 12:50

#1090
Írta 2009. február 07. - 12:35


#1091
Írta 2009. február 07. - 11:47

háát nem tudom,h ez mennyibõl jött ki, de kb45ért veszel mavic crossride gyári kerékszettet, ami a fûzötthöz képest brutál merev és párban 1900gr...
Zsé, sajnos az a gyári adat, mert valójában 2085gr (tárcsás 2009-es, gyorszárakkal, hozzáadott felniszalaggal)
#1092
Írta 2009. február 07. - 11:38

ez most mar igye marad, ez is joval konnyebb lesz mitn a jelenlegi kerekeim...
en is vennek szivesen mar egy dt szettet, csak nincsen keret...
#1093
Írta 2009. február 07. - 10:22

pl 1700 grammne parázz, ez egy k.rva jó kerékszett lesz. nekem is ilyen van, csak 6 csavaros aggyal és mach1 küllõvel. merev, erõs, jó. a súlya meg... a crossride sem 1900 ám. 1950 gramm mérve, gyorszár nélkül
egyébként 15centit mozgó fullynál mi számít jó súlynak?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1094
Írta 2009. február 07. - 09:45

szerintem a küllõkkel sem érdemes spórolnod ha 90+vagy, mert nagyon rugalmas lesz és a fékezésnél is nyúlni fog. plusz nem kis költség pl revolutionra átfûzni 180Ft-os db-ár mellett.teny h a kullo nehez mint a sar....azt asszem nyaron atfuzetem majd valami rendesebb kulokkel....
de alapbol nem akartam nagyon konnyiteni mert 90+ vagyok, es azert nem kimelem a nagy kovektol....mer azokat szeretem nagyon
felnibol elvi alapon nem megyek nagyon 420-430g ala....estem mar miatta nagyot....
agyak aer ertek aranyban jok......kullokkel kellesz valamit kezdeni
#1095
Írta 2009. február 07. - 09:07

örök élet meg egy nap lesz a kereked, viszont iszonyat nehéz

felnit megvetted már? érdemes lenne azért könnyíteni, ha még menthetõ
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1096
Írta 2009. február 07. - 01:51

na ez az gyz nelkul nekem is ott van valahol....
#1097
Írta 2009. február 07. - 01:46

ne parázz, ez egy k.rva jó kerékszett lesz. nekem is ilyen van, csak 6 csavaros aggyal és mach1 küllõvel. merev, erõs, jó. a súlya meg... a crossride sem 1900 ám. 1950 gramm mérve, gyorszár nélkülteny h a kullo nehez mint a sar....azt asszem nyaron atfuzetem majd valami rendesebb kulokkel....
de alapbol nem akartam nagyon konnyiteni mert 90+ vagyok, es azert nem kimelem a nagy kovektol....mer azokat szeretem nagyon
felnibol elvi alapon nem megyek nagyon 420-430g ala....estem mar miatta nagyot....
agyak aer ertek aranyban jok......kullokkel kellesz valamit kezdeni
egyébként 15centit mozgó fullynál mi számít jó súlynak?
#1098
Írta 2009. február 07. - 01:25

de alapbol nem akartam nagyon konnyiteni mert 90+ vagyok, es azert nem kimelem a nagy kovektol....mer azokat szeretem nagyon
felnibol elvi alapon nem megyek nagyon 420-430g ala....estem mar miatta nagyot....
agyak aer ertek aranyban jok......kullokkel kellesz valamit kezdeni
#1099
Írta 2009. február 07. - 01:19

#1100
Írta 2009. február 07. - 01:18

háát nem tudom,h ez mennyibõl jött ki, de kb45ért veszel mavic crossride gyári kerékszettet, ami a fûzötthöz képest brutál merev és párban 1900gr...az epulo kerekeim....
64db dt champion kullo niplivel : 476g
xt 08 elso agy: 174g+59g
xt 08 hatso agy: 337g+64g
syncros fl-ds23 felni: 900g/par
ez igy papiron....
elso kerek: 921g
hatso kerek: 1089g
/par: 2010g
slx fektarcsak zarogyuruvel:
180-as: 174g
160-as: 149g
nem tudom mennyire konnyu ez...szempont volt a jo ar, a suly, es a tartossag
de bevallom kicsit jobbat vartam...majd lehet varazsolok meg konnyebb kullokkel