Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1001
Írta 2009. február 14. - 18:45
Ugyh nem annyival erosebb mint amennyivel nehezebb
#1002
Írta 2009. február 14. - 18:35
Persze, ez is egy variáció. Az eredeti elvileg ez, mert valamelyik õskerekes mondta állítólag (Fisher, Ritchey,...) és így került bele Bikemagba is.
Keith Bontrager lett volna a helyes megfejtes.
All this reverse engineering led Keith to his famous aphorism: "Strong. Light. Cheap. Pick Two."
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1003
Írta 2009. február 14. - 14:53
az uj s-works karbon merev váz 1050 gramm, élettartam garanciával. (gyári adat)pontosan azért mert a speciben 150-200 grammal több anyag van (volt legalábbis, ideit még nem láttam).
érdekes módón az outi vázak jól bírják, pedig a fradisok alatt kaptak azért a szájukra(ott meg a villák törtek de abból aztán úgy tudom volt javított verzió)
a 2008-as 18" méretben saját mérés 1150 gramm bilinccsel.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1004
Írta 2009. február 14. - 14:09
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1005
Írta 2009. február 14. - 13:50
ugyanezek máshol;
Pick two: light, durable(stiff), cheap. It can be light and durable, but not cheap; if it's durable and cheap, it's not light, etc.
vagy
" Háromféle munkát végzünk: jót, olcsót, és gyorsat. Valahogy így áll a helyzet a horgászbotokkal is, csak a könnyû, erõs és merev tulajdonságokat kell behelyettesíteni a fenti mondatokba. "
#1006
Írta 2009. február 14. - 13:21
az elég régen könnyû/tartós/olcsóként vagyon használatban...volt az az okosság, hogy könnyû/merev/olcsó
ezt ki kéne úgy egészíteni, hogy könnyû/merev/olcsó/tartós
és sajnos még így is csak hármat lehet választani...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1007
Írta 2009. február 14. - 13:12
magellannak közel nincs akkora presztízse, mint a meridanak. ezzel nem azt mondom, hogy az törhet, de nem egy kategória. magellan egy olcsóbb - az a polarx váz talán 30-50E lehet -, míg a merida, ami elvileg egy felsõkategóriás váz, lehet, hogy arányaiban ugyanúgy törik...
eltört mondjuk 20 polarx, no de mennyit adtak el belõle? 200-at? míg a mondjuk 50 meridaból ugyanúgy a 10% kuka lett... és ez a nagy baj, hogy mert az alacsonyabb minõségûeknél jobban tolerálható a hibalehetõség.
"és ha úgy esel utána, hogy meghalsz? esetleg nyomorék leszel?"
Ezt te írtad. egy 30-50 ezer forintos váznál is ugyanúgy le tudsz bénulni mint egy majd' 300ezresnél. csak erre íram példának a polar-x-et, tisztában vagyok vele hogy nem egy kategória
#1008
Írta 2009. február 14. - 12:05
ezt ki kéne úgy egészíteni, hogy könnyû/merev/olcsó/tartós
és sajnos még így is csak hármat lehet választani...
#1009
Írta 2009. február 14. - 11:59
#1010
Írta 2009. február 14. - 11:57
nem is arról a szériáról van szópont tegnap volt bent a boltban egy 2005-os karbon mission (merida)
en meglepoen masszivnak talaltam....jo ez persze nem jelent semmit...
de azert meg is par eve nyuzza a srac
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1011
Írta 2009. február 14. - 11:54
en meglepoen masszivnak talaltam....jo ez persze nem jelent semmit...
de azert meg is par eve nyuzza a srac
#1012
Írta 2009. február 14. - 11:40
pontosan azért mert a speciben 150-200 grammal több anyag van (volt legalábbis, ideit még nem láttam).Addig ok hogy torik, mert konnyu, meg mert versenyvaz. De ugyan kerem, akkor pl a speci miert nem torik? Vagy legalabbis sokkal kisebb %-ban?
Inkabb legyen 50-100 grammal nehezebb, meg 50-100ezerrel dragabb... De ne kelljen felni h leszakad a hatulja, mint pl a svajci valogatott gyereknek...
érdekes módón az outi vázak jól bírják, pedig a fradisok alatt kaptak azért a szájukra(ott meg a villák törtek de abból aztán úgy tudom volt javított verzió)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1013
Írta 2009. február 14. - 11:40
Addig ok hogy torik, mert konnyu, meg mert versenyvaz. De ugyan kerem, akkor pl a speci miert nem torik? Vagy legalabbis sokkal kisebb %-ban?
Inkabb legyen 50-100 grammal nehezebb, meg 50-100ezerrel dragabb... De ne kelljen felni h leszakad a hatulja, mint pl a svajci valogatott gyereknek...
Nem olyan könnyû.
De feltételezhetõen azért annyival nagyobb arányban törik, mint amennyire ki van belõle spórolva az anyag.
Legjobb megoldás, ha az ember nem akar rizikózni, hogy nem vesz egyszezonos versenyvázat. (jó, lehetne kérdezni, h vajh' a Demo is ennek számít-e?)
én sem vágyom 4 kilós Tune-ra
( na jó, igen, de tekerni nem mennék vele )
#1014
Írta 2009. február 14. - 10:15
#1015
Írta 2009. február 14. - 10:02
Inkabb legyen 50-100 grammal nehezebb, meg 50-100ezerrel dragabb... De ne kelljen felni h leszakad a hatulja, mint pl a svajci valogatott gyereknek...
#1016
Írta 2009. február 14. - 08:32
Megszólalt benne Reeves Callaway, a Callaway cars alapítója (saját tervezésû versenyautókat és átalakított utcai corvetteket készít, az egyik legkomolyabb ilyen jellegû gyártó Amerikában). Õ azt mondta: "Mikor nyer egy versenygépünk, akkor jön a vevõ és azt mondja, szeretnék egy versenyautót, egy versenyautót az utcára, és természetesen szeretném ha megbízható lenne. És itt van egy kis ellentmondás."
#1017
Írta 2009. február 13. - 22:48
20 alá saccolom, de majd jön Tamás és kijavit, ha olvassa és nem tartja üzleti titoknak
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1018
Írta 2009. február 13. - 21:32
ha lesz pénzem én simán bevállalok egy karbon meridát
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1019
Írta 2009. február 13. - 21:28
de
arrol sajnos nincsenek pontos adataink, hogy egy-egy ilyen "toros"-nek nyilvanitott vazbol tenylegesen mennyi kerult forgalomba, es mennyi tort el belole.
lehet lennenek meglepo adatok ha tudnank a pontos szamokat.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1020
Írta 2009. február 13. - 21:05
eltört mondjuk 20 polarx, no de mennyit adtak el belõle? 200-at? míg a mondjuk 50 meridaból ugyanúgy a 10% kuka lett... és ez a nagy baj, hogy mert az alacsonyabb minõségûeknél jobban tolerálható a hibalehetõség.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu