Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#961
Írta 2009. február 28. - 19:42

#962
Írta 2009. február 28. - 14:35

nem kell pofa hozzá.
habitus kérdése. nekem szoknom kellett, hogy baseball-sapkás hülyegyerekként kioktassam a kötelességérõl egy nagyáruház vevõszolgálati menedzserét. már profi vagyok, sõt, élvezem.
eléggé minõsíti az üzletet, ha addig fajul a dolog, hogy panaszkönyvet kell kérni. inkább nekik kell pofájuk legyen ahhoz, hogy így álljanak a vevõkhöz.
blokkot meg kell adnia, ha nem ad, akkor meg kérd el. oké, nem mindegy milyen tételnél, egy 2000Ft-os fékkarnál pl nem olyan egetverõ tragédia, ha buksz annyit, de nagyobb dolgoknál te is hülye vagy, hogyha maguktól nem adnak blokkot, te nem kérsz.
én is ezt ugatom
#963
Írta 2009. február 28. - 13:42

nem kell pofa hozzá. eléggé minõsíti az üzletet, ha addig fajul a dolog, hogy panaszkönyvet kell kérni. inkább nekik kell pofájuk legyen ahhoz, hogy így álljanak a vevõkhöz.igaz, hogy a kereskedõk leszarják a törvényt, de a vevõk meg nem ismerik. tessék tájékozódni, van a fogyasztóvédelemnek honlapja, nagyon hasznos olvasmány. persze pofa kell hozzá, hogy kikérd a panaszkönyvet, hogy idegen helyen blokkot kérj, stb., de ez van.
blokkot meg kell adnia, ha nem ad, akkor meg kérd el. oké, nem mindegy milyen tételnél, egy 2000Ft-os fékkarnál pl nem olyan egetverõ tragédia, ha buksz annyit, de nagyobb dolgoknál te is hülye vagy, hogyha maguktól nem adnak blokkot, te nem kérsz.
#964
Írta 2009. február 28. - 12:16

#965
Írta 2009. február 28. - 09:59

A bolt, amelyik "cserél", az esetek 90 %-ában "bebukja" a dolgot, maximum a jóhírét építi vele, nem az anyagi jólétet.
És nem mellesleg eleget tesz a törvényi kötelezettségének...
#966
Írta 2009. február 28. - 06:18

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#967
Írta 2009. február 28. - 02:11

Én pedig vitatkoznék Veled.
Szerintem nem a gyártót kell zaklatni, hanem azt akinek a markába számoltad a pénzt. Mert vele kerültél üzleti kapcsolatba, akárhogy is nézzük.
Másrészt pedig, érthetõ ha a gyártó szívesebben kommunikál 100 bolttal, mint 100.000 végfelhasználóval...
X
hát, finoman fogalmazva is idealista a hozzáállásod. az az igazság, hogy akinek nem a haverja a kerékpárkereskedõ, mint a legtöbbünknek, kenheti a hajára a selejtes alkatrészt. ha a bolt hivatalos forrásból szerzi be a cuccot, vissza is küldheti. ha meg az országos lerakat megkerülésével rendelgeti mindenféle kiárusításból, nem tud vele mit csinálni ha visszaviszed. jobb helyeken a kiskereskedõ nem csak úgy beesik a nagykerbe, hanem szerzõdve van a forgalmazóval, ezért nincs kockázata.
#968
Írta 2009. február 28. - 02:06

es semmi nem garantalja hogy zokszo nelkul cserelik. persze vannak kivetelek, de nagy tobbsegeben az emailekre az a valasz hogy keresd fel az uzletet ahol vasaroltad az adott termeket es ok majd elintezik neked a dolgot.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#969
Írta 2009. február 28. - 01:44

Ezzel abszolút egyetértek, de értelmes márkák esetében nem is a forgalmazót kell zargatni, hanem a gyártónak írni, s zokszó nélkül adnak cserecuccot. (pl. Raceface, Roox nekem zokszó nélkül, sûrû bocsánatkérések közepette cserélt nemzetközi futárral, s eszembe se jutott a forgalmazót zargatni)
Akkor szerinted ha veszek egy karbon vázat egy gyártótól és eltörik, zokszó nélkül kicserélik?
szvsz ennek igen kicsi a valószínûsége, de egy próbát megérhet...
#970
Írta 2009. február 28. - 01:22


Másrészt pedig, érthetõ ha a gyártó szívesebben kommunikál 100 bolttal, mint 100.000 végfelhasználóval...
X
#971
Írta 2009. február 28. - 00:25

Ez a nézõpont (versenyvázra versenyhasználat mellett nincs jótállás (?!?) ) abszolút nem helyes, mivel ezeknek ez a rendeltetésszerû használata...
Ezzel abszolút egyetértek, de értelmes márkák esetében nem is a forgalmazót kell zargatni, hanem a gyártónak írni, s zokszó nélkül adnak cserecuccot. (pl. Raceface, Roox nekem zokszó nélkül, sûrû bocsánatkérések közepette cserélt nemzetközi futárral, s eszembe se jutott a forgalmazót zargatni)
Amúgy egyetértek, Absolon valsz boltbajárós üzemmódban többet ad a váznak, mint az egész magyar mezõny...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#972
Írta 2009. február 28. - 00:05

sot, ha total hobbi kategorias vagyok, akkor meg tokeletesen mindegy hogy elindulok havonta egy maratonon vagy csak a haverokkal tekergek vasarnap delelottonkent, mert ugyanazt a terhelest fogja kapni.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#973
Írta 2009. február 27. - 22:48

szerintem egyedül az a relativ kis szériás fritz márka (nem a nico) aminek nem jut eszembe a neve ad(ott) versenyzésre garanciát az itthon forgalmazottak közül
Ez a nézõpont (versenyvázra versenyhasználat mellett nincs jótállás (?!?) ) abszolút nem helyes, mivel ezeknek ez a rendeltetésszerû használata... De persze megy a különféle szarozás a forgalmazók részérõl, amit abszolút nem tehetnének meg (versenyhasználatnál kampec, nem elsõ tulajdonosnál kampec, stb) és persze az ügyeskedés a vásárlók oldalán.
Ilyen szempontból a nagy cégekkel ( Decathlon, pl.) sokkal elégedettebb vagyok, gálánsan intéznek mindent.
#974
Írta 2009. február 27. - 21:15

ja, azgrossman?
kösz
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#975
Írta 2009. február 27. - 21:14

szerintem egyedül az a relativ kis szériás fritz márka (nem a nico) aminek nem jut eszembe a neve ad(ott) versenyzésre garanciát az itthon forgalmazottak közül
grossman?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#976
Írta 2009. február 27. - 21:09

szerintem egyedül az a relativ kis szériás fritz márka (nem a nico) aminek nem jut eszembe a neve ad(ott) versenyzésre garanciát az itthon forgalmazottak közülrosszul tudom hogy a meridánál versenyfelhasználásra még mindíg nem él a garancia?pár éve volt náluk ilyen
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#977
Írta 2009. február 27. - 20:01

persze nem art megkerdezni, de ez csak ritkan mukodik igy
RAUH-Welt
B E G R I F F
#978
Írta 2009. február 27. - 19:14

ennek igy kell mukodnie.
sose felejtem el
olyan két évvel ezelõtt egy hazai fedett freestyle-parkban egy srác úgy esett el a félcsõben, hogy a bmx-e felrepült a födémig, onnan visszapattanva meg a betonra esett. az emiatt meghajlott kormányt szó nélkül kicserélték a boltban, pedig nem lett volna nagy szám belekötni. ez egyébként szinte csak erre a márkára (odyssey) jellemzõ a bmx-es cuccok közül.
másik: egy cimborám hegymászócuccokat árul. eladott egy profi túrázónak egy nyolcvanxezer forintos hátizsákot. a tulaja elsõ adandó alkalommal rálépett a derékcsatjára, el is tört. eszébe se jutott hogy garanciában cseréltesse, de a boltban így se tudtak vele mit csinálni. megírta a dolgot a gyártónak, kérve hogy küldjenek egy csatot, ki is fizetné, nem lett volna nagy szám itthon megjavíttatni. erre a gyártó küldött neki egy ugyanolyan zsákot ingyen, még egy blokkot se kértek, a régit is megtarthatta.
szóval ha a foralmazó szarozik, írni kell a gyártónak.
#979
Írta 2009. február 27. - 18:29

azert nem mindenhol. a specialized uk-nek legendasan jo neve van garanciaintezes temakorben. nem akarok lejaratni masokat, de vannak olyanok akiknek viszont botranyosan rossz.
olyan biciklimarka ami otthon is forgalomban van
van akiben csak az maradna meg hogy "rosszat olvastam a bikemag forumon a xy markarol"
de jelen esetben az van, hogy "jót olvastam a bikemag fórumon a specialized márkáról"

ha a pozitív reklám mehet, akkor a negatív is - szerintem
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#980
Írta 2009. február 27. - 18:06

van akiben csak az maradna meg hogy "rosszat olvastam a bikemag forumon a xy markarol"
RAUH-Welt
B E G R I F F