 zOrg Moratiján az új XTR tárcsafékszett/fékváltókar lakik. És az nem 1.4 hanem ha jól tévedek, 1.2
 zOrg Moratiján az új XTR tárcsafékszett/fékváltókar lakik. És az nem 1.4 hanem ha jól tévedek, 1.2
					
					Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
                    Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
 
	Grammmmánia - a végletekig
		 Indította 
	ruff
, 2002. október 17. 20:20
	
    
				
                    
                    #6421
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. április 01. - 14:09
				
					
				
				
					Írta 2003. április 01. - 14:09
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					A tesztelt Morati Atom apánké.  zOrg Moratiján az új XTR tárcsafékszett/fékváltókar lakik. És az nem 1.4 hanem ha jól tévedek, 1.2
 zOrg Moratiján az új XTR tárcsafékszett/fékváltókar lakik. És az nem 1.4 hanem ha jól tévedek, 1.2
					
					
					
				
				
				
				 zOrg Moratiján az új XTR tárcsafékszett/fékváltókar lakik. És az nem 1.4 hanem ha jól tévedek, 1.2
 zOrg Moratiján az új XTR tárcsafékszett/fékváltókar lakik. És az nem 1.4 hanem ha jól tévedek, 1.2
					
					
				
                    
                    #6422
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. április 01. - 13:03
				
					
				
				
					Írta 2003. április 01. - 13:03
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					súly kb ugyanannyi és ebbe csak kétoldalról tudsz belelépni...
szóval-> EggBeater ;D
					
				
				
				
				szóval-> EggBeater ;D
				
                    
                    #6423
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. április 01. - 10:24
				
					
				
				
					Írta 2003. április 01. - 10:24
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					Figyu! 
Pedál. Nem is nehéz.
http://www.keywin.com/mudman.htm
Valaki rendelkezik róla infóval? Megoszthatná velünk... Tudom, hogy itthon most az Eggbeater a sztár, de azért mégis...
Ja és még valamit. A bikmakkban a most tesztelt Morati zOrg apánké volt? Erõs a sejtésem, hogy igen, bár még nem olvastam el a tesztet, mert tegnap kaptam az újságot, így lehet, hogy tárgytalan a kérdsés.
					
				
				
				
				Pedál. Nem is nehéz.
http://www.keywin.com/mudman.htm
Valaki rendelkezik róla infóval? Megoszthatná velünk... Tudom, hogy itthon most az Eggbeater a sztár, de azért mégis...
Ja és még valamit. A bikmakkban a most tesztelt Morati zOrg apánké volt? Erõs a sejtésem, hogy igen, bár még nem olvastam el a tesztet, mert tegnap kaptam az újságot, így lehet, hogy tárgytalan a kérdsés.
				
                    
                    #6424
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 31. - 13:41
				
					
				
				
					Írta 2003. március 31. - 13:41
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					Azt nem tudom, van-e bordásban a Storck karbon hajtókarja....
A Truva Trushift alu tányérok 16/34/72 gramm, 2*5 csavar Deore 30 g. (bár nem tudom, van-e Trushift 5-ösben.) <- vagy Storck kar 4-esben...
					
				
				
				
				A Truva Trushift alu tányérok 16/34/72 gramm, 2*5 csavar Deore 30 g. (bár nem tudom, van-e Trushift 5-ösben.) <- vagy Storck kar 4-esben...
				
                    
                    #6425
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 31. - 13:35
				
					
				
				
					Írta 2003. március 31. - 13:35
				
			
				
			
		
			
			
			
		 
				
					
				
				
                    
                    #6426
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 31. - 13:32
				
					
				
				
					Írta 2003. március 31. - 13:32
				
			
				
			
		
			
			
			
		 
				
					
				
				
                    
                    #6427
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 31. - 11:12
				
					
				
				
					Írta 2003. március 31. - 11:12
				
			
				
			
		
			
			
			
		 
				
					
				
				
                    
                    #6428
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 31. - 10:48
				
					
				
				
					Írta 2003. március 31. - 10:48
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					Szerintem is elmenne. Gondolj bele, hogy a 2.0" majdnem semislick FastFred eleve meghatározza a dolgok mélységét!  És ha elöl radiálisan fûzik az 1.8-1.5-ös küllõt, hátul meg a nem-fogaskerék oldalon is radiálisan merik fûzni emberek, akkor én sem félnék tõle.
 És ha elöl radiálisan fûzik az 1.8-1.5-ös küllõt, hátul meg a nem-fogaskerék oldalon is radiálisan merik fûzni emberek, akkor én sem félnék tõle.
Még valakinek baja az álombiciklimmel? 
					
					
					
				
				
				
				 És ha elöl radiálisan fûzik az 1.8-1.5-ös küllõt, hátul meg a nem-fogaskerék oldalon is radiálisan merik fûzni emberek, akkor én sem félnék tõle.
 És ha elöl radiálisan fûzik az 1.8-1.5-ös küllõt, hátul meg a nem-fogaskerék oldalon is radiálisan merik fûzni emberek, akkor én sem félnék tõle.Még valakinek baja az álombiciklimmel?
 
					
					
				
                    
                    #6429
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 30. - 14:26
				
					
				
				
					Írta 2003. március 30. - 14:26
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					meg attol is függ, hogy milyen márka...  1.5-ös sapim illetve DT vagy  pedig egy no name-s küllö
					
					
					
				
				
				
				
				
                    
                    #6430
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 30. - 00:54
				
					
				
				
					Írta 2003. március 30. - 00:54
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					ha kibirja hatul egy cc-snek akkor a feknel is kibirja!
persze nem ugy kell hasznalni mintha egy giga durva kerek lenne, de lehet!
					
				
				
				
				persze nem ugy kell hasznalni mintha egy giga durva kerek lenne, de lehet!
				
                    
                    #6431
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 30. - 00:07
				
					
				
				
					Írta 2003. március 30. - 00:07
				
			
				
			
		
			
			
			
		 
				
					
				
				
                    
                    #6432
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 29. - 12:49
				
					
				
				
					Írta 2003. március 29. - 12:49
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					Szétnéztem a weightweenies honlapján, és a bovdenszett: 1 m XTR váltóbovden 9 gramm. Elõre kell 2 m, hátra meg max 3 m. Szintén 1 m Tune ház 14.5 g. Még egy méter Nokon Konkavex is 36 g. Az elsõváltóhoz kell egy méter, a hátsóhoz meg max kettõ. (vázfüggõ) Mindösszesen 89 gramm. Kupakokkal legyen mondjuk 100. A Psylo Tullio 1904 gramm. A DT Revo küllõk 32 db-ja 148 g, alu anyának meg 11 g 32 db-ja. Ez mindösszesen 318 g. De a Titanium mmc 72 darabja csak 266 g, és a CX-Ray a Sapim-tól is csak 131 g/32 db. 
Ami még hiányzik (mert ugye minek egy 711 mm-eres hajlitott kormányra szarv?) 1 gyorszár (a Tullioban benne van) és egy nyereggyorszár. Ez a kettõ összesen: Tune hátsóagyhoz gy.z.: 53 g nyereggy.z.: Extralite The Clamp 13 g. És ha jól veszem észre , más nem is hiányzik.
A Scott G-Zero FX 10 váz rugóstaggal (SID XC) 2060g. Ehhez hozzájöhet még kb 200 a Vanilla RL pluszsúlya miatt. Tehát akkor az elõzõ bicikli súlya: 10.338 g.
Ez azért komoly. Ugyanazt tudná, mint a mostani 14.5 kilós biciklim... 
					
					
					
				
				
				
				Ami még hiányzik (mert ugye minek egy 711 mm-eres hajlitott kormányra szarv?) 1 gyorszár (a Tullioban benne van) és egy nyereggyorszár. Ez a kettõ összesen: Tune hátsóagyhoz gy.z.: 53 g nyereggy.z.: Extralite The Clamp 13 g. És ha jól veszem észre , más nem is hiányzik.
A Scott G-Zero FX 10 váz rugóstaggal (SID XC) 2060g. Ehhez hozzájöhet még kb 200 a Vanilla RL pluszsúlya miatt. Tehát akkor az elõzõ bicikli súlya: 10.338 g.
Ez azért komoly. Ugyanazt tudná, mint a mostani 14.5 kilós biciklim...
 
					
					
				
                    
                    #6433
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 29. - 11:43
				
					
				
				
					Írta 2003. március 29. - 11:43
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					A Monkey Lite DH karbon kormánya volt az egyetlen, ami a kétszeres DIN (Deutshce Industrie Norm - Német Ipari Norma) terhelésû Bike kormánytesztet törés nélkül átvészelte. Mind a három példány.... Azért ez nem véletlen.... 
Mindennel lehet amúgy úgy ugrani, hogy szétzúzd...
Hogy lehet amúgy, hogy Mike King SID 100-zal dualozik világkupán (ami még a kis SID-nél is kolbászabb, és 1500 g) Cedric Cracia meg Magura Marta SL fékkel megy. (328 g/db)
Tudod, aki tud biciklizni, annak már majdnem mindegy, mit adnak alá... Aki meg nem, az ennyi erõvel tankkal is ugrálhatna. Nekik való cég a Brooklyn Machineworks, és a 3"-os Gazza.....
					
				
				
				
				
Mindennel lehet amúgy úgy ugrani, hogy szétzúzd...
Hogy lehet amúgy, hogy Mike King SID 100-zal dualozik világkupán (ami még a kis SID-nél is kolbászabb, és 1500 g) Cedric Cracia meg Magura Marta SL fékkel megy. (328 g/db)
Tudod, aki tud biciklizni, annak már majdnem mindegy, mit adnak alá... Aki meg nem, az ennyi erõvel tankkal is ugrálhatna. Nekik való cég a Brooklyn Machineworks, és a 3"-os Gazza.....
				
                    
                    #6434
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 28. - 23:02
				
					
				
				
					Írta 2003. március 28. - 23:02
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					Én nem ítélem el a grammániásokat,de azért ez már tulzás.
Nincs értelme az ilyen dolgoknak,mert lehet hogy qva könnyü,de egy ugrás után darabokba cipeled haza a hátadon,és akkor már inkább guruljon alattam 15kg,mint a hátamon vigyek 10kg-t.
Meg drága is,egészet 4-500e környékén van......
					
				
				
				
				Nincs értelme az ilyen dolgoknak,mert lehet hogy qva könnyü,de egy ugrás után darabokba cipeled haza a hátadon,és akkor már inkább guruljon alattam 15kg,mint a hátamon vigyek 10kg-t.
Meg drága is,egészet 4-500e környékén van......
				
                    
                    #6435
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 28. - 22:54
				
					
				
				
					Írta 2003. március 28. - 22:54
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					Én is csodálkoztam a 1440 g-on, de elhittem. Mindegy, akor is 10.5 kiló 
mgyarmati: markolat van, ha megfigyeled: Syntace Srew-on, 92 gramm. A felniszalag vagy 5 g/db, az 1.8/1.5-ös Sapim CX-Ray kb 200 g/32 db és a Tune bovden+ház 105 g. (e. + hátsóváltóhoz)
És a súly mellett a lényeg nálam a 125/125 mm, a Bolt-On tengely, stb. Mindenbõl lett volna könnyebb, de a használhatóság, a kényelem, stb is a szemem elõtt állt.
					
					
					
				
				
				
				
mgyarmati: markolat van, ha megfigyeled: Syntace Srew-on, 92 gramm. A felniszalag vagy 5 g/db, az 1.8/1.5-ös Sapim CX-Ray kb 200 g/32 db és a Tune bovden+ház 105 g. (e. + hátsóváltóhoz)
És a súly mellett a lényeg nálam a 125/125 mm, a Bolt-On tengely, stb. Mindenbõl lett volna könnyebb, de a használhatóság, a kényelem, stb is a szemem elõtt állt.
				
                    
                    #6436
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 28. - 21:48
				
					
				
				
					Írta 2003. március 28. - 21:48
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					A számításod kicsot felszínes lett, mert csakaküllõk min 250-350g + az emlitett lengõkar. Szerintem markolatot is felraknál, talán még egy kormány toldalákot is a bowdenek se két gramm, és még hol vana  vége. A lényeg mire össsze raknád lenne vagy 11.5 kg os géped kú..va drágán, lehet hogy jó de ha jól tudom most a súlly a lényeg vagy nem?
					
					
					
				
				
				
				
				
                    
                    #6437
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 28. - 20:03
				
					
				
				
					Írta 2003. március 28. - 20:03
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					Bocs, [rob], de ha a hátsó lengôkarra is szükséged lesz, akkor további 840 g-ot hozzá kell adnod az össztömeghez. :'(
Én is meglepôdtem (az 1440 g-on). 
					
					
					
				
				
				
				Én is meglepôdtem (az 1440 g-on).
 
					
					
				
                    
                    #6438
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 28. - 11:27
				
					
				
				
					Írta 2003. március 28. - 11:27
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					Hát, mióta zOrg apánk biciklijével mentem, engem is elkapott a gépszij.....
Gondolatban összaraktam azt a biciklit, ami most perpillanat az álmaim biciklije, és kiderült, hogy nincs 10 kiló! Meglepõdtem.
Akkor nézzük:
váz: Scott G Zero FX 10 (S-es méret) 1440 g
r.tag: Fox Vanilla RL ~400 g
villa: Rock Shox Psylo SL Tullio ~1900 g
korm. csap.: Extralite The Head 63 g
stucni: Syntace 90 mm 5 fok: 138 g (kifejezetten 700 mm-eres kormányokhoz!)
korm.: Easton Monkey Lite DH (711 mm): 220 g
mark.: Syntace Screw-on: 92 g
ny.csõ: Moots titan (26.8, 330 mm) 160 g
e-agy: Tune King MK (BoltOn) 163 g
h-agy: Tune Kong Superscharf 245 g
felni: Mavic F519 460 g (*2)
gumi: Schwalbe Fast Fred light 2" 370 g (*2)
belsõ: Maxxis lightweight 98 g (*2)
fogask.: XTR 240 g
e.v.: XTR 130 g
h.v.: Sram X.O 204 g
v.kar: Sram X.O 115 g
lánc: PC 99 Hollow pin: 270 g
fékek: Formula 4Racing FR 373 g (*2)
h.kar: ZZYZX Carbon 562 g
k.csap.: FSA Platinum Pro titan 170 g
pedál: NC-17 taposó(!) 160 g (magnézium)
nyereg: Selle SanMarco Aspide Arrowhead 190 g
összesen eddig: 9464 g
+ felniszalag, + küllö + bovdenek +nyereggyorszár + h.agy gy.z. (további kb 500 g)
És: elöl Bolt-On tengely, 125/125 mm, mindkettõ acélrugó/olajcsillapitás, hátul blokkolható.
Minden a minimumon van, ami nem számit, a többi is csak olyan nehéz, hogy birja a strapát rendesen...
					
					
					
				
				
				
				Gondolatban összaraktam azt a biciklit, ami most perpillanat az álmaim biciklije, és kiderült, hogy nincs 10 kiló! Meglepõdtem.

Akkor nézzük:
váz: Scott G Zero FX 10 (S-es méret) 1440 g
r.tag: Fox Vanilla RL ~400 g
villa: Rock Shox Psylo SL Tullio ~1900 g
korm. csap.: Extralite The Head 63 g
stucni: Syntace 90 mm 5 fok: 138 g (kifejezetten 700 mm-eres kormányokhoz!)
korm.: Easton Monkey Lite DH (711 mm): 220 g
mark.: Syntace Screw-on: 92 g
ny.csõ: Moots titan (26.8, 330 mm) 160 g
e-agy: Tune King MK (BoltOn) 163 g
h-agy: Tune Kong Superscharf 245 g
felni: Mavic F519 460 g (*2)
gumi: Schwalbe Fast Fred light 2" 370 g (*2)
belsõ: Maxxis lightweight 98 g (*2)
fogask.: XTR 240 g
e.v.: XTR 130 g
h.v.: Sram X.O 204 g
v.kar: Sram X.O 115 g
lánc: PC 99 Hollow pin: 270 g
fékek: Formula 4Racing FR 373 g (*2)
h.kar: ZZYZX Carbon 562 g
k.csap.: FSA Platinum Pro titan 170 g
pedál: NC-17 taposó(!) 160 g (magnézium)
nyereg: Selle SanMarco Aspide Arrowhead 190 g
összesen eddig: 9464 g
+ felniszalag, + küllö + bovdenek +nyereggyorszár + h.agy gy.z. (további kb 500 g)
És: elöl Bolt-On tengely, 125/125 mm, mindkettõ acélrugó/olajcsillapitás, hátul blokkolható.
Minden a minimumon van, ami nem számit, a többi is csak olyan nehéz, hogy birja a strapát rendesen...

				
                    
                    #6439
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 26. - 15:29
				
					
				
				
					Írta 2003. március 26. - 15:29
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					Ha már szarvakról volt szó:
Könnyû:
http://weightweenies...icles.asp?ID=30
Azt hiszem ez volt a bikmakkban:
http://www.singletra...ges/popup_2.jpg
http://www.singletra...ges/popup_3.jpg
Link: http://www.singletracksolutions.com/
Csak 63 gr, és fillérekbõl legyártható (majd kurva drágán eladható csak mert könnyû :'().
 :'(). 
					
					
					
				
				
				
				Könnyû:
http://weightweenies...icles.asp?ID=30
Azt hiszem ez volt a bikmakkban:
http://www.singletra...ges/popup_2.jpg
http://www.singletra...ges/popup_3.jpg
Link: http://www.singletracksolutions.com/
Csak 63 gr, és fillérekbõl legyártható (majd kurva drágán eladható csak mert könnyû
 :'().
 :'(). 
					
					
				
                    
                    #6440
			 
                    
                
                
				
				 Írta 2003. március 25. - 18:40
				
					
				
				
					Írta 2003. március 25. - 18:40
				
			
				
			
		
			
			
			 
				
					
				
					Az igen... esetleg egy ajánlott fogyasztói árat tudnál mondani? És pls számolj majd be a menettapasztalatokról!
					
					
					
				
				
				
				
 Belépés
 Belépés Felhasználó létrehozása
 Felhasználó létrehozása
 
			
			
			
				
 
				
				
			 
			
			 Ugrás az oldal tetejére
 Ugrás az oldal tetejére 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			






