Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#5501
Írta 2005. február 03. - 17:39

#5502
Írta 2005. február 03. - 17:33

#5503
Írta 2005. február 03. - 16:49

Már vettem és a hétvégén rakom össze a masinát!Xc_Rider: Honnan veszed a vázat, és legfõképp mennyiért?
Egyébként a flyweight330 elöl tényleg gáz. Nagyon sodródik. Szerintem csak hátra érdemes felrakni.
Egyébként képek itt:
http://www.bikemag.hu/gallery/album841
Ausztriából rendeltem és 650euro+ posta-ért!
A FlyWeight-et én is csak hátra ajánlom!!!
#5504
Írta 2005. február 03. - 16:22

Ez már nagyon durva gyerekek!!!
én megyek 10.000km-t egy lánncal...
De kinek a Pap, kinek a Papné...
ez nem sznobság, hanem logikus döntés, sõt spórolni is lehet vele...
ugyanis ha pl egy láncra azt mondod, hogy 10.000 km-t bír, akkor utána ha veszel egy zsír új láncot, az ugrani fog a fogsoron és lánctányérokon, mivel azok már koptak eleget, ezért azokat is cserélni kell, ami meg méregdrága mulatság....
elenben ha van 2-3 láncod, amiket 1000 km-enként cserélgetsz, akkor 10.000 km után ott tartasz, hogy mindegyik láncban 3000-5000 km van, tehát még jók, és mindegyik össze van kopva a fogsoroddal és a lánctányérjaiddal, ezért semmit sem kell cserélned, csak pl 2szer annyi megtett km után, és akkor mindent...
#5505
Írta 2005. február 03. - 15:47


Angol humor. He-he he. Eddig mindenki értette akinek mondtam. De nem csak ez az egy furcsa van a mondatban. Keresgess még. Egyébként mintha kicsit be lennél lassulva Tpresident. Csak nem szívsz túl sokat? ...a kombájn nem is szánt hanem arat!!!!
Xc_Rider: Honnan veszed a vázat, és legfõképp mennyiért?
Egyébként a flyweight330 elöl tényleg gáz. Nagyon sodródik. Szerintem csak hátra érdemes felrakni.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül)

#5506
Írta 2005. február 03. - 13:06


Viszont szúrásos defektet is kaptam vele gyakran...lehet rossz helyen tekerek...
Apró mintája miatt sok pályára nem alkalmas (de emiatt könnyû)
#5507
Írta 2005. február 03. - 12:57

Modjuk én vaságyastul vagyok 65kg, de nekem nem volt a FlyWeight-tel defektem sosem. Jo csak 4-4,3-on használtam és úgy istencsászár, de csak hátra. Mivel elég ballonos, megfelelõ nyomáson nehéz felütni, is!Hát 5 baron mûködött alattam a flyweight330, ami totál gáz....legalább is alattam..és defekt is gyakran volt vele
Jó mondjuk aki úgy megy lefelé mint Thy...

#5508
Írta 2005. február 03. - 12:55


kifeyezetten uuutálom a defkteket...és általában nincs nálam pumpa/folt/belsõ.
én a maxxis larsent,Dy--na-mite stb...Ritchey z-max...iyeneket én mind 4 báron használom(persze ezek nem könyüek) de én csak 66kg vagyok.
#5509
Írta 2005. február 03. - 12:47

#5510
Írta 2005. február 03. - 12:11

és szerintem egy 11 éves villánál az elég yo.
#5511
Írta 2005. február 03. - 11:14

#5512
Írta 2005. február 03. - 11:10

#5513
Írta 2005. február 03. - 09:36

![]()
persze nem fog ugy egy canti mint egy V fék....de akkor már mindenki tárcsával menne..azért a V fék yoval könyebb és bõven elég az ereye átlag XCre maratonokra hazánkban.
Nem akarok kötekedni, de ez nem teljesen van így. A tárcsafékes rendszer (agy, féknyereg, fékkar, vezeték, olaj, felni) adott esetben könnyebb is lehet mint V-fékes társa. Pl. XTR-nél pont így van.
A kérdés inkább az, hogy kell-e egy pihe súlyú gépre, hatvanvalamennyi kg-os bringáshoz tárcsa? Valamint az, hogy a SID-ek mennyire csavarodnak (nagyon) a tárcsafékektõl.
Amúgy igazad van. Kinek a pap, kinek a papné. Ez (is) a szép ebben az egészben.

másnak hajtok, mások hajtanak"
#5514
Írta 2005. február 03. - 09:33

XC_Rider!
Láttam az oldaladon a törött use carbon nyeregcsovet.
Hogyan sikerült leamortizálni? Nem rendeltetésszerû használat vagy ekkora bukás?
Az nem az én mutatványom volt hanem XC Racer kollégáé a soproni OB-n. Egyszerûen nagyot huppant vissza a nyeregre valami "action" után. Ráadásul a vázban tört el és nem a nyeregcsõbilincs fölött

#5515
Írta 2005. február 02. - 22:06


nayo nem a legkönyebb az XtR, csak összehasonlitásnak érdekes.
amuyg miyen 6bar??? nem értem. egy bizonyos határig amugyis kevesebb a defekt a keményebbre fuyt külsõvel...((én 4 Bar-on megyek montival)
persze nem fog ugy egy canti mint egy V fék....de akkor már mindenki tárcsával menne..azért a V fék yoval könyebb és bõven elég az ereye átlag XCre maratonokra hazánkban.
#5516
Írta 2005. február 02. - 21:24

Én inkább versenyzek...ultegra szettel, meg 350g-os kormánnyal is lehet versenyt nyerni...és nem gyakran törik el alattam...és emegyek 10.000km-t egy lánncal...
De kinek a Pap, kinek a Papné...
#5517
Írta 2005. február 02. - 21:21

#5518
Írta 2005. február 02. - 21:20

#5519
Írta 2005. február 02. - 21:14

--könyebbek mint a Vfékek az XTRcanti fék pl. könyebb mint az XTR v fék, ami ugyanoyan suyu mint az STX cantifék!!!
--a sárt sem szedik fel anyira a gumiról, igy a féknél kevésbé ül meg a sár.
#5520
Írta 2005. február 02. - 20:07

Láttam az oldaladon a törött use carbon nyeregcsovet.
Hogyan sikerült leamortizálni? Nem rendeltetésszerû használat vagy ekkora bukás?