Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#481
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
6,65 kg
Posted Image

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#482
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

...


eez mmiiiiötleeeeeet!

#483
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Miért van elmosva a kép közepe? A bilincs csavarja egyben a kar forgópontja is?


Gondolom ott van eltörve. :)


A sebesség mindent megold.

 


#484
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Hát ez tényleg braking the rules kategória

#485
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Miért van elmosva a kép közepe? A bilincs csavarja egyben a kar forgópontja is?

#486
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Posted Image

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#487
KandÚr

KandÚr

    vendég

  • fórumtag
  • 161 hozzászólás
A netet böngészvén erre a remek oldalra bukkantam. Remélem még nem volt, ha mégis lett volna sztem akkor se baj,
nekem naggyon bejön:-) "Apró" probléma hogy olaszul van, bár a képek igen beszédesek...
Tessék, lássék:
eliflap.blog.aruba.it

#488
bacsesz

bacsesz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 532 hozzászólás

szép munka.....kireszelted vagy mivel csináltad?


Köszönöm! a 3 rész marva lett, igazából 4 "lábasnak" indult de nem lehetett volna annyira kivehetõ hogy mi is akar ez lenni, és így könnyeb volt a szögeket a maróban belõni.ja és igen teljesen új az egész az alap része esztergálva lett 1 másik kupak mintájára, annyi a külömbség, hogy ez sokkal domborúbb.

#489
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
azért is érdekelt a technológia ;)

#490
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
mivel azt irta savállóbl csinálta ezért gondolom, teljesen ujat csinált, mivel elég ritka a saválló normál kupak amit ki lehetne "reszelni" /marni

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#491
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
szép munka.....kireszelted vagy mivel csináltad?

#492
bacsesz

bacsesz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 532 hozzászólás
törekedtem az egyediségre, a szépségre, és persze a súlyra 2 fajtát csináltam egyet aluból az könnyeb lett viszont savállót lehetett szebbre polírozni így ez került fel 7 grammal
K
K

#493
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Ez tényleg szép, szeretem, amikor nem csicsa karbon a felsõ réteg.

#494
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
túl szép, ne tedd tönkre:D

#495
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
DT Swiss XC 100 Race
/karbon lábak, váll és nyakcsõ (200mm)/

Posted Image

1259 gramm
gyári speciális csillaggal és zárókupakkal együtt: 1304 gramm

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#496
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

A bringán a legtöbb acélcsavart aluba tekered. Ez ráadásul keményebb anyag, mint egy átlag stucni vagy fékkar. Az alucsavarnál is elõbb a fej szakad le, nem a menet. A lánctányércsavar erõsségét meg biztosan ismered.


Pontosan így van.

30.7 mm-es. Azért nem merem jobban meghúzni, mert az anya benne alu, az meg tuti elõbb szétmegy mint a csavar, akkor aztán végleg cseszhetem, mert olyan anyát max külön lehet gyártatni. Jovan, végülis Hope hibátlan csak elég szarul néz ki mer ilyen brutális méretû, ez meg olyan kicsi, szép volt, meg színben is tök jól mutatott a vázhoz.

Nyugodtan húzd meg rendesen.


A sebesség mindent megold.

 


#497
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
ÉN is vettem a télen egy nyomaték kulcsot kemény 7500 pénzért ugyan az mint a 30000 ft kat csak más matricával ( mondjuk én azért másra is tudom használni mint bringa szerelésre)
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#498
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

U én meg beszoptam a KCNC nyeregcsõbilinccsel, mert amennyire meg merem húzni az M5ös titán csavart, csúszik befele a vázba.

A bringán a legtöbb acélcsavart aluba tekered. Ez ráadásul keményebb anyag, mint egy átlag stucni vagy fékkar. Az alucsavarnál is elõbb a fej szakad le, nem a menet. A lánctányércsavar erõsségét meg biztosan ismered.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#499
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
most lehet hogy én vagyok a hülye, de ha már grammánia, meg minusz3 grammos nyeregcsõbilincs, akkor: nyomatékkulcs?

#500
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás

Nagyon pöpec és inspiráló :)

Az kérdésem lenne, hogy a terelõk fixek és a lánctányérhoz gyártottad õket, vagy valahogy megoldottad az állíthatóságot?

teljesen fix a rendszer, lánctányérhoz lett gyártva (34-36T).