Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#441
Írta 2010. július 23. - 23:47

Majd meglatjuk mennyit szanok, illetve mennyi penz jut az alkatreszekre, mert azert tulloni se kellene a celon, meg ha esetleg ugy alakul, hogy lenne ra penz, mivel annyi idom nem valoszinu lesz, hogy indokolt legyen a fektelen koltekezes...de legvadabb esetben mindenestul az egesz bringa megallna 6.6 kg alatt vmivel, persze ez csak elkepzeles..
#442
Írta 2010. július 23. - 14:26

#443
Írta 2010. július 23. - 14:24

Na megérkezett a könnyítés/fejlesztés elsõ hulláma:
Novatech D252SB (singlespeed light) hátsóagy:
üresen: 297,8 [g]
tokkal vonóval: 376,3 [g]
Ránézésre rettentõ igényes a cucc, gyönyörûen kikönnyített, hihetetlen finoman forog (4 csapágy ellenére is), megpörgetem és önmagában is forog rendesen.
Szokásos 24 reteszelés, viszonylag halkan. 12.9-es feketített csavarok. A korábbi nova ss agyakhoz képest különbség még, hogy a baloldali agyperem átmérõje megnõtt, meg az is nagyonszépen ki lett könnyítve, gyakorlatilag úgy néz ki mint a 17 rugós 9 sebességes változat, csak az agy ki van szélesítve a kazettatest rovására, meg ugye ez csavaros rögzítésû.
Belsõk: Schwalbe extralight AV14: 127,5 [g]
Pedál: PD-M770 349 [g]
én most adtam el az SS bicajomat, pont ilyen agy volt benne, Uri cucc
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#444
Írta 2010. július 23. - 14:18

#445
Írta 2010. július 23. - 12:46


#446
Írta 2010. július 21. - 23:21

Novatech D252SB (singlespeed light) hátsóagy:
üresen: 297,8 [g]
tokkal vonóval: 376,3 [g]
Ránézésre rettentõ igényes a cucc, gyönyörûen kikönnyített, hihetetlen finoman forog (4 csapágy ellenére is), megpörgetem és önmagában is forog rendesen.
Szokásos 24 reteszelés, viszonylag halkan. 12.9-es feketített csavarok. A korábbi nova ss agyakhoz képest különbség még, hogy a baloldali agyperem átmérõje megnõtt, meg az is nagyonszépen ki lett könnyítve, gyakorlatilag úgy néz ki mint a 17 rugós 9 sebességes változat, csak az agy ki van szélesítve a kazettatest rovására, meg ugye ez csavaros rögzítésû.
Belsõk: Schwalbe extralight AV14: 127,5 [g]
Pedál: PD-M770 349 [g]
#447
Írta 2010. július 16. - 21:41

kepeket sajnos lusta voltam csinalni (es sokhoz mar nem is tudnek)
#448
Írta 2010. július 13. - 14:03

RAUH-Welt
B E G R I F F
#449
Írta 2010. július 04. - 17:23

#450
Írta 2010. július 04. - 17:11

#451
Írta 2010. július 04. - 10:42

#452
Írta 2010. július 04. - 10:00


ez a 0.7IS már sárnehéz a maga 1550grammos vázszett tömegével.. igaz hajtókarral villával csapággyal együtt ennyi
Storck Bicycle - Bike frames in perfection
Szerintem még mindíg ez a vázszett az abszolút etalon.
#453
Írta 2010. július 04. - 09:47

#454
Írta 2010. július 04. - 08:59

#455
Írta 2010. július 04. - 06:56

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#456
Írta 2010. július 04. - 03:30

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#457
Írta 2010. június 30. - 21:54

meg gyanús nekem, hogy az a féktárcsa alu....ha az akkor mennek az is falidísznek
Kerámia bevonat van rajta. Szóval bírja. Meg nem is alád készült a tárcsa, 80kg a súlyhatára. Nekem való cucc.

A sebesség mindent megold.
#458
Írta 2010. június 30. - 21:25

#459
Írta 2010. június 30. - 21:24

Igen. Csak egy lista van, elég volt ezt is összeszedni. Nem akartam egy hónapot beletenni a többi listába.enté a listádat felhasználhatom?
ill. csak teleszkópokról készült lista? precízebbnek gondollak, hogy "csak" ezt a listát készítetted volna...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#460
Írta 2010. június 30. - 21:21
