Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6540 hozzászólás a témában

#4201
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás
Mondjuk az is fontos, hogy milyen árkategóriában gondolkodsz.
egyébként szombaton láttam Bigbike-ban egy merida carbon race vázat leárazva 129e ft-ra (tehát majdnem féláron). Ha a merevség szempont, akkor ezt nehéz überelni.

ez a váz az

#4202
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Na most a cc-s grammozók segítségét szeretném kérni!
Ha minden összejön, akkor fogok építeni egy könnyû, merevseggû cc gépet. A váz kiválasztásában szeretnék tanácsot kérni. A súlya mellett nagyon fontos a merevség. Ötleteket várom.
Köszi

specko stunpjumper .....pro M4 1535 g /17"/
az s-works még könnyebb kicsivel
...tapasznyalatom szerint brutál merev

könnyûnek könnyû a kona kula széria is /easton csõves 1600 g körül, a szkandi 1400 alatt/ de ez inkább komfortosabb mint iszonyat merev
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4203
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.364 hozzászólás
Na most a cc-s grammozók segítségét szeretném kérni!
Ha minden összejön, akkor fogok építeni egy könnyû, merevseggû cc gépet. A váz kiválasztásában szeretnék tanácsot kérni. A súlya mellett nagyon fontos a merevség. Ötleteket várom.
Köszi

#4204
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Biztos leeresztetted belole a levegot :D :D

( Amugy biztos hogy ugyan akkora meretben mertek a nemetek? )

biztos. a dawg supreme, néz ki úgy a táblázatban hogy váz 3157, tag 329, és az ugyanaz a 200/50-es RP3-as mint nekem volt a coilerben......gyári adata meg 210 de hát az meg nyilván a legkisebb méretû, távtartó nélkül....

ja és nekem a max luft volt benne most......:)

PS : a weight weinessen pedig 225 g ugyanez a méret
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4205
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Biztos leeresztetted belole a levegot :D :D

( Amugy biztos hogy ugyan akkora meretben mertek a nemetek? )
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#4206
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
ugyan nem feltétlen grammos alaktrész de azt mondjátok meg, nekem hogy van az hogy kikapom a bringából a rugóstagot, megmérem /benne a távtartóval/ 255 g......ugyanez a tipusu tag ugyanilyen méretben a német bike-ban 329 g........és a mérlegem pontos.....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4207
smek24

smek24

    vendég

  • fórumtag
  • 55 hozzászólás
Hm. Könnyû bicó... Egy Wheeler Hornet 30- as vázra épített, XC/maraton össztelósom van, 13.5 kg körül. De ha elkezdem könnyítgetni a vételárának 100%-át biztos ráköltöm, az élettartamát meg valószínûleg csökkentem. Vettem bele Ritchey Pro hajtómûvet(mert szerelmes lettem bele), Zoggie ál-karbon kormányt(szintén szerelem), kotonbelsõt, hajtogatós versenygumit, de másra is kell...KISMAGYARVALÓSÁG! A nagy kitûzött cél a versenykerék, az jelentené a legtöbbet...meg lehet, hogy egyszer megfogom a reszelõt és...Vagy lehet, hogy merev vázzal kéne bicóznom? Az vagy másfél kiló mínusz alsó hangon. Meg merev villával! A jelen állapothoz képest az is minimum egy kiló, mondjuk ha a Kona CC merev villáját nézem.(egy Marzó EXR Pro-m van.) Akkor kaphatna V-féket a kotla...Lehetne neki csavarni nagy lángon-felfelé. Lefelé meg bizonyára sûrû sírógörcsöm lenne, a Wheeler után. Fulltelóról fullmerevre! Jó radikális:)! Lehet, hogy meg is lépem, a telót, meg a Wheelert meg felteszem a szekrény tetejére és ha megint motivációs gondjaim lesznek akkor elõveszem, összerakom és nem fogok se versenyezni, se ilyen állatságokon gondolkodni...:)

#4208
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Legyen 3. De Bikertigger úgyis megfutamodott már. Egyébként ésszerû használat mellett a normál, nem ultrakönnyû cuccok (nem kopó alkatrészek) miért ne bírnának 5 évet? Egy váz? Simán. Hajtókar pláne. Nyeregcsõ, stucni stb szintén. (nyilván nem egy profi országútis edzésmennyiségével számolva...5 év legyen 20000 km)

Jahh, azzal négykilós Ghisallóval csak hegyi idõfutamokon mennek. Ott elég a 30:D De nyilvánvalóan nem ez az a bicó, amivel adott versenyzõ a legjobb idõt szaggatja az Alpe d'Huezen. Inkább kísérlet meg reklám.

futamodott a malacka......nekem 2012 ben +lesz a 9,8 kilós trailbikeom /elõl hátul 5"-t mozog/ ebben most is biztos vagyok-annyit csalok hogy most is +lehet építeni aluból 11,5re-.....virsligumisom meg nem lesz....de most is az a véleményem hogy addigra annyiért /cca 3000 euro/ mint most a közepes duras gépek lesz használható 5,8 kilós cucc
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4209
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.950 hozzászólás
Ez még használható is.
www.evertibikes.com./Project%2013.htm.
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#4210
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás

Olyan bringát már most sem gyártanak ami kihúz 5 évet.... Attól tartok nem nagyon lesz már ilyen, 5 kiló alatti meg pláne nem.

A szuperkönnyû bringával meg nem hiszem, hogy versenyeznének ha 30 felett instabil. Mert 40-50 alatt azért ritkán szokás menni a versenyeken tudtommal.


Legyen 3. De Bikertigger úgyis megfutamodott már. Egyébként ésszerû használat mellett a normál, nem ultrakönnyû cuccok (nem kopó alkatrészek) miért ne bírnának 5 évet? Egy váz? Simán. Hajtókar pláne. Nyeregcsõ, stucni stb szintén. (nyilván nem egy profi országútis edzésmennyiségével számolva...5 év legyen 20000 km)

Jahh, azzal négykilós Ghisallóval csak hegyi idõfutamokon mennek. Ott elég a 30:D De nyilvánvalóan nem ez az a bicó, amivel adott versenyzõ a legjobb idõt szaggatja az Alpe d'Huezen. Inkább kísérlet meg reklám.

#4211
smek24

smek24

    vendég

  • fórumtag
  • 55 hozzászólás
Na ja. Vébés bicó!! De ez tõlünk olyan messze van... KIS MAGYAR VALÓSÁG: Nem kell nagyot álmodni, és akkor élheted az ÁLMAIDAT!

#4212
smek24

smek24

    vendég

  • fórumtag
  • 55 hozzászólás
Tréfás kis dög az a bicó... Én 60 kg vagyok, lehet, hogy rá is mernék ülni. Szilvásváradi vagyok, jól megtépném fel Olaszkapuig...aztán kartondobozba vinnénk le, valószínû.

#4213
husevotelefonfulke

husevotelefonfulke

    visszatérő

  • fórumtag
  • 2.350 hozzászólás

1 sör? 2012 márc 16-án 1 milla alatti, 5 kiló alatti országúti sorozatgyártott alkatrészekkel, amik 5 évet várhatóan kihúznak.


Olyan bringát már most sem gyártanak ami kihúz 5 évet.... Attól tartok nem nagyon lesz már ilyen, 5 kiló alatti meg pláne nem.

A szuperkönnyû bringával meg nem hiszem, hogy versenyeznének ha 30 felett instabil. Mert 40-50 alatt azért ritkán szokás menni a versenyeken tudtommal.

#4214
Xabi

Xabi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 751 hozzászólás

...akkor kijön 100 000 dollárból. Sima ügy.


És ennyi pénzbõl kapsz egy olyan biciklit, ami kb 200 km múlva szétesik alattad (alattam (93 kiló így tél végén :D) meg kb. 5 km alatt). Márha nem megyek túl gyorsan, nem állok ki a nyeregbõl, egyenes vonalban közlekedem, és lehelletfinoman gyorsítok és fékezek.

Ez nem használható bicaj, hanem egy technológiai demó: tessék, ilyet lehet építeni. Ebben a kategóriában senkit nem zavar, hogy a bringa öncélú, és használhatatlan. Felfogható útkeresésnak is a gyártók részérõl: hol lehet még könnyíteni az alkatrészeken. De hülyeség ráaggatni a "használható" jelzõt. Bár az is igaz, hogy kinek, és mire.

X.

Ps.: én ilyenkor mindig elképedek, mekkora pénzeket bírnak egyesek értelmetlenül elkölteni, pusztán hogy meglegyen nekik a "leg".

Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!



#4215
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Az építõ a mások által 14000 euróra tippelt költségrõl:
"Actually the price that Velonews used was WAY off. Most things on this bike are custom or prototype. Anyone thats ever been involved in manufacturing knows how expensive prototyping can be. Especially since many of the items were made by some of the top bike manufacturers in the world, it's not cheap to get a custom Tune hub, or Zero Gravity brakes"

"Since most of the components on this bike are custom or prototype putting a price tag on it would not be possible. But if you could convince all the companies to make another copy of the parts you would probably be spending close to 100k"

Tehát, ha iszonyú mázlid van és rá tudod venni a tune-t, a mag-et, a litespeed-et stb hogy megint álljanak neki egyedi alkatrészt barkácsolni, akkor kijön 100 000 dollárból. Sima ügy.

#4216
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Ez kicsit olyan, mint az autóiparban a tanulmányautók szerepe. Extravagánsak, merõben új dolgokat raknak beléjük, mindenbõl a legjobbat, és mûködnek is, de nem biztos, hogy a hétköznapi életben is mûködõképesek lennének. Itt ugyanaz a szitu, csak bringából. És bárki összelegózhat egy ilyen bicót, csak pénze legyen hozzá, mert nem egy bonyolult szerkezet a kerékpár.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4217
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Jó vicc, 30 felett instabil! tiszta röhej, akkor minek, ráadásul ennek a bringának az összköltésge kb. 12-14e € körül van. De nme is lehet csodálkozni, hát hogy is lehetne stabil 3.5 kg-val?? A fellépõ erõhatásokra (rider), meg a széljárásra, vagy mi van ha egy kamion megy el mellette/szemben. Aztán egy hajtómûre rá mernénk taposni ami 290 gr.? Szerintem a váz (Litespeed ghisallo) sem bírhatja sokáig.

#4218
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Az a Ghisallo a világ legkönnyebb használható oútija, legalábbis pár hónapja még biztos az volt. Versenyeznek vele, úgyhogy mûködik...

Az egyik építõ szerint a bicó 30km/h fölött instabil, mert a kerekek túl könnyûek. Ezt õ úgy érti, hogy a pörgettyû hatás nem érvényesül, és azért irányíthatatlan. Valójában egy kalap szar a kerékszett a takony titán küllõivel meg a fém bálázószalagból hajlított felnivel. Nem a forgó tömeg stabilizál egy bicót, hanem az irányítás. Az meg nemigen van, ha ilyen takony a kerék. Ha rádobtak volna egy Litespeed kerékszettet, ami 50-100 grammal nehezebb, viszont a világ egyik legmerevebbje... akkor már csak a hajtásrendszert kéne kicserélni, mert az reménytelen, úgy, ahogy van.

#4219
DeviatE

DeviatE

    vendég

  • fórumtag
  • 52 hozzászólás

az easton monkey lite dh karbon kormányra rábiznám az életem (és a fogaim :D)


egyetértek. a karbon ugyanolyan fasza egyébként 3 év múlva is (nem fárad) ?

#4220
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Mennyi most a világ legkönyebb használható országútija? Erre 3,58 kilót mondanak az építõ honlapján, ahol vannak még érdekes dolgok.
http://www.fairwheel...is/DSCF0916.JPG
Csak most látom, hogy ugyanazt linkeltük...

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]