Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#4201
Írta 2006. április 03. - 10:16
egyébként szombaton láttam Bigbike-ban egy merida carbon race vázat leárazva 129e ft-ra (tehát majdnem féláron). Ha a merevség szempont, akkor ezt nehéz überelni.
ez a váz az
#4202
Írta 2006. április 03. - 10:12
specko stunpjumper .....pro M4 1535 g /17"/Na most a cc-s grammozók segítségét szeretném kérni!
Ha minden összejön, akkor fogok építeni egy könnyû, merevseggû cc gépet. A váz kiválasztásában szeretnék tanácsot kérni. A súlya mellett nagyon fontos a merevség. Ötleteket várom.
Köszi
az s-works még könnyebb kicsivel
...tapasznyalatom szerint brutál merev
könnyûnek könnyû a kona kula széria is /easton csõves 1600 g körül, a szkandi 1400 alatt/ de ez inkább komfortosabb mint iszonyat merev
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4203
Írta 2006. április 03. - 10:07
Ha minden összejön, akkor fogok építeni egy könnyû, merevseggû cc gépet. A váz kiválasztásában szeretnék tanácsot kérni. A súlya mellett nagyon fontos a merevség. Ötleteket várom.
Köszi
#4204
Írta 2006. március 25. - 18:53
biztos. a dawg supreme, néz ki úgy a táblázatban hogy váz 3157, tag 329, és az ugyanaz a 200/50-es RP3-as mint nekem volt a coilerben......gyári adata meg 210 de hát az meg nyilván a legkisebb méretû, távtartó nélkül....Biztos leeresztetted belole a levegot
( Amugy biztos hogy ugyan akkora meretben mertek a nemetek? )
ja és nekem a max luft volt benne most......
PS : a weight weinessen pedig 225 g ugyanez a méret
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4205
Írta 2006. március 25. - 12:47
( Amugy biztos hogy ugyan akkora meretben mertek a nemetek? )
I`m as fast as nobody!
#4206
Írta 2006. március 25. - 12:18
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4207
Írta 2006. március 20. - 21:20
#4208
Írta 2006. március 18. - 08:56
futamodott a malacka......nekem 2012 ben +lesz a 9,8 kilós trailbikeom /elõl hátul 5"-t mozog/ ebben most is biztos vagyok-annyit csalok hogy most is +lehet építeni aluból 11,5re-.....virsligumisom meg nem lesz....de most is az a véleményem hogy addigra annyiért /cca 3000 euro/ mint most a közepes duras gépek lesz használható 5,8 kilós cuccLegyen 3. De Bikertigger úgyis megfutamodott már. Egyébként ésszerû használat mellett a normál, nem ultrakönnyû cuccok (nem kopó alkatrészek) miért ne bírnának 5 évet? Egy váz? Simán. Hajtókar pláne. Nyeregcsõ, stucni stb szintén. (nyilván nem egy profi országútis edzésmennyiségével számolva...5 év legyen 20000 km)
Jahh, azzal négykilós Ghisallóval csak hegyi idõfutamokon mennek. Ott elég a 30:D De nyilvánvalóan nem ez az a bicó, amivel adott versenyzõ a legjobb idõt szaggatja az Alpe d'Huezen. Inkább kísérlet meg reklám.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4209
Írta 2006. március 18. - 00:49
www.evertibikes.com./Project%2013.htm.
#4210
Írta 2006. március 18. - 00:26
Olyan bringát már most sem gyártanak ami kihúz 5 évet.... Attól tartok nem nagyon lesz már ilyen, 5 kiló alatti meg pláne nem.
A szuperkönnyû bringával meg nem hiszem, hogy versenyeznének ha 30 felett instabil. Mert 40-50 alatt azért ritkán szokás menni a versenyeken tudtommal.
Legyen 3. De Bikertigger úgyis megfutamodott már. Egyébként ésszerû használat mellett a normál, nem ultrakönnyû cuccok (nem kopó alkatrészek) miért ne bírnának 5 évet? Egy váz? Simán. Hajtókar pláne. Nyeregcsõ, stucni stb szintén. (nyilván nem egy profi országútis edzésmennyiségével számolva...5 év legyen 20000 km)
Jahh, azzal négykilós Ghisallóval csak hegyi idõfutamokon mennek. Ott elég a 30:D De nyilvánvalóan nem ez az a bicó, amivel adott versenyzõ a legjobb idõt szaggatja az Alpe d'Huezen. Inkább kísérlet meg reklám.
#4211
Írta 2006. március 17. - 23:18
#4212
Írta 2006. március 17. - 23:01
#4213
Írta 2006. március 17. - 17:09
1 sör? 2012 márc 16-án 1 milla alatti, 5 kiló alatti országúti sorozatgyártott alkatrészekkel, amik 5 évet várhatóan kihúznak.
Olyan bringát már most sem gyártanak ami kihúz 5 évet.... Attól tartok nem nagyon lesz már ilyen, 5 kiló alatti meg pláne nem.
A szuperkönnyû bringával meg nem hiszem, hogy versenyeznének ha 30 felett instabil. Mert 40-50 alatt azért ritkán szokás menni a versenyeken tudtommal.
#4214
Írta 2006. március 17. - 17:06
...akkor kijön 100 000 dollárból. Sima ügy.
És ennyi pénzbõl kapsz egy olyan biciklit, ami kb 200 km múlva szétesik alattad (alattam (93 kiló így tél végén ) meg kb. 5 km alatt). Márha nem megyek túl gyorsan, nem állok ki a nyeregbõl, egyenes vonalban közlekedem, és lehelletfinoman gyorsítok és fékezek.
Ez nem használható bicaj, hanem egy technológiai demó: tessék, ilyet lehet építeni. Ebben a kategóriában senkit nem zavar, hogy a bringa öncélú, és használhatatlan. Felfogható útkeresésnak is a gyártók részérõl: hol lehet még könnyíteni az alkatrészeken. De hülyeség ráaggatni a "használható" jelzõt. Bár az is igaz, hogy kinek, és mire.
X.
Ps.: én ilyenkor mindig elképedek, mekkora pénzeket bírnak egyesek értelmetlenül elkölteni, pusztán hogy meglegyen nekik a "leg".
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#4215
Írta 2006. március 17. - 12:59
"Actually the price that Velonews used was WAY off. Most things on this bike are custom or prototype. Anyone thats ever been involved in manufacturing knows how expensive prototyping can be. Especially since many of the items were made by some of the top bike manufacturers in the world, it's not cheap to get a custom Tune hub, or Zero Gravity brakes"
"Since most of the components on this bike are custom or prototype putting a price tag on it would not be possible. But if you could convince all the companies to make another copy of the parts you would probably be spending close to 100k"
Tehát, ha iszonyú mázlid van és rá tudod venni a tune-t, a mag-et, a litespeed-et stb hogy megint álljanak neki egyedi alkatrészt barkácsolni, akkor kijön 100 000 dollárból. Sima ügy.
#4216
Írta 2006. március 17. - 12:52
#4217
Írta 2006. március 17. - 12:30
#4218
Írta 2006. március 17. - 11:43
Az egyik építõ szerint a bicó 30km/h fölött instabil, mert a kerekek túl könnyûek. Ezt õ úgy érti, hogy a pörgettyû hatás nem érvényesül, és azért irányíthatatlan. Valójában egy kalap szar a kerékszett a takony titán küllõivel meg a fém bálázószalagból hajlított felnivel. Nem a forgó tömeg stabilizál egy bicót, hanem az irányítás. Az meg nemigen van, ha ilyen takony a kerék. Ha rádobtak volna egy Litespeed kerékszettet, ami 50-100 grammal nehezebb, viszont a világ egyik legmerevebbje... akkor már csak a hajtásrendszert kéne kicserélni, mert az reménytelen, úgy, ahogy van.
#4219
Írta 2006. március 17. - 11:22
az easton monkey lite dh karbon kormányra rábiznám az életem (és a fogaim )
egyetértek. a karbon ugyanolyan fasza egyébként 3 év múlva is (nem fárad) ?
#4220
Írta 2006. március 17. - 11:21
http://www.fairwheel...is/DSCF0916.JPG
Csak most látom, hogy ugyanazt linkeltük...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]