Jelentkezz be Regisztrálj
![Kép](http://www.gravatar.com/avatar/15dd0adb928b9fd3f9862afe5bccf865?s=100&d=http%3A%2F%2Fforum.bikemag.hu%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fsnapshot%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Grammmmánia - a végletekig
#3941
Írta 2006. június 28. - 22:10
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Nagyon egységes a bringa kinézete! Gratulálok!
Hogy viselkedik?
Nem félted a láncvilládat?
#3942
Írta 2006. június 28. - 21:19
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3943
Írta 2006. június 28. - 15:29
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
@ XC_Rider gyönyörû lett a gép gratula:clap: Mondjuk a hét egész valamennyi tényleg jobban hangzana... Egy KCNC vagy egy FRM hajtómû, FRM fékkar+ alu/titán csavar tuning és már rögtön hetessel kezdõdne a súly és még a teljesítmény rovására se menne. Na nemmintha nem lenne így jó ahogy van:)
#3944
Írta 2006. június 28. - 07:22
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3945
Írta 2006. június 27. - 22:09
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
In the past few weeks, M2RACER’s supply of high modulus prepreg carbon
fiber has been shut off due to the heavy worldwide military and aerospace
use. Carbon fiber is used in nearly 50% of the M2RACER product lineup. In
addition, the price of titanium and exotic aluminum alloys that we use has
nearly tripled in the past 18 months. Due to the unavailability of carbon
fiber and excessive material cost increases, M2RACER can no longer be able
to provide our valued customers with lightweight, high performance, and
well priced cycling components.
M2RACER truly appreciates the enthusiastic support we have received from
our distributors, dealers, and customers.
M2RACER will close its doors permanently at the end of June 2006. Until
then, we will continue to service our customers with our very limited
inventory.
Thank you all for your patronage and the privilege of having worked with you."
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3946
Írta 2006. június 26. - 22:35
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Fék: FRM
Fékkar: FRM
Elsõ váltó: Shimano XTR FD-M953
Villa: FRM Airway
Markolat: Trinity
Nyereg: Velo Carbon
Váltókarok: Shimano XTR SL-M952
Persze csak akkor ha a súly a lényeg, de szerintem ezek sem egynyári cuccok. Gondolom lesz még némi karbon-titán-alu tuning is, ahogy az illik!
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
![;)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/wink.png)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3947
Írta 2006. június 26. - 21:57
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![;)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/wink.png)
#3948
Írta 2006. június 26. - 21:21
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3949
Írta 2006. június 26. - 20:44
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Inkább XC, de maraton Ox-eken is ott vagyok általában (kivéve Duna)!
De azért kíváncsi vagyok a Te verziódra is.
#3950
Írta 2006. június 26. - 15:36
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Így gondoltam én is a színeket, csak az is szót hagytam le a mondatból. Szerintem más felállásban akár 8 alá is vihetnéd! Nem mintha bármi goln lenne a mostani felállással, csak még jobban hangzik.Mindkettõbõl volt mangó és szürke is. Az enyém mangó színû SD MAG.
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3951
Írta 2006. június 26. - 15:08
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3952
Írta 2006. június 26. - 14:19
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
A grammok pedig:
Kulacstató: Tune carbon 9
Elsõ fék: Avid SD Mag 148
Hátsó fék: avid SD Mag 148
Bowden+Bowdenház: Nokon Konkawex 107
Hátsó sor: Shimano XTR CS-M960 11-32 232
Lánc: Sram PC 69 102 links 264
Hajtómû: Shimano XTR FC-M960 790
Elsõ váltó: Shimano XTR FD-M963 150
Hátsó váltó: Shimano XTR RD-M960 197
Villa: RockShox SID World Cup 2006 1310
Váz: Trek 9.9 Elite OCLV110 Carbon 1250
Markolat: Ritchey WCS 40
Kormány: Easton EC90 SL 99
Kormánycsapágy: FRM C-SET 82
Pedálok: Egg Beater 286
Gyorszárak: Figmo Titan 61
Nyeregcsõbilincs: Bontrager 16
Nyereg: Selle SanMarco Aspide 179
Nyeregcsõ: Extralite The Post 178
Váltókarok: Shimano XTR ST-M960 395
Stucni: Syntace F99 100
Elsõ gumi: Maxxis FlyWeight 330 327
Hátsó gumi: Maxxis FlyWeight 330 325
Belsõk: Stan NoTube system 120
Kerekek: Mavic Crossmax SL 1470
Összesen: 8283
A képen Racing Ralph-ok vannak fönn, az még plusz 300g kb.
#3953
Írta 2006. június 26. - 13:41
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3954
Írta 2006. június 26. - 13:01
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Ahogy a címkén is látszik. Elõször 16-osnak néztem, bár a Treknél biztosan mások a méretek. Súlytáblázat is lesz? Afék SD MAg vagy SD Ti? Úgy emlékszem Mag-ból volt szürke, Ti bõl pedig mangó.17,5"-es.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3955
Írta 2006. június 26. - 12:37
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3956
Írta 2006. június 26. - 11:49
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3957
Írta 2006. június 26. - 08:56
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
:ok:
hadd kérdezzem meg, ez mekkora külsõ? ez tubeless? van tömlõs változata is? melyik hány gramm?
ja és villáról le lehetne csiszolni a tárcsaszemeket
2.1-es Racing Ralph, 470g (van könnyebb is, de ez vált be eddig a legjobban, s száraz pályára ott a FlyWeightem). A kerék Tubeless, a külsõ hagyományos, belsõ nélkül, folyékony latexel (kerekenként 40-60g).
#3958
Írta 2006. június 25. - 12:42
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3959
Írta 2006. június 25. - 11:22
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![Feltöltött kép](http://forum.subaruklub.hu/images/smiles/hun_12.gif)
:ok:
hadd kérdezzem meg, ez mekkora külsõ? ez tubeless? van tömlõs változata is? melyik hány gramm?
ja és villáról le lehetne csiszolni a tárcsaszemeket
![:P](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/tongue.png)
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#3960
Írta 2006. június 24. - 20:19
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)