Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#3901
Írta 2006. szeptember 06. - 15:45
#3902
Írta 2006. szeptember 06. - 12:26
#3903
Írta 2006. szeptember 06. - 11:51
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3904
Írta 2006. szeptember 06. - 00:51
Alu tárcsákat itthon a triálosok használnak, ott nincs nagy sebesség. Szerintem XC, MX felhasználásra túl kockázatos.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3905
Írta 2006. szeptember 05. - 23:56
#3906
Írta 2006. szeptember 05. - 23:41
Stan's Aluminium Rotor:
- 20e Ft
- 77kg fölött nem ajánlják
- 57gr
- 1 (max 2) évet bír - szerintük
mi ez ha nem kompromisszum?
Te bevállalnád?
#3907
Írta 2006. szeptember 05. - 23:24
#3908
Írta 2006. szeptember 05. - 03:38
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3909
Írta 2006. szeptember 03. - 08:57
Mit jelent az, hogy trekking?
#3910
Írta 2006. augusztus 29. - 23:26
Már rég nem írtam egyik témába sem, ezért itt megemlítem, hogy lemértem az enyémet. Kellemesen csalódtam, 13.2 kg lett az egész. Mellesleg megjegyzem a fenti kismérlegre állított kerekekkel kapcsolatban: az én Shimano WH-M565 kerekeim gyorszárral (961+1142g), SM-RT62 tárcsákkal (2*148g), CS-HG50-9 fogaskoszorúval (358g), defektvédõs Schwalbe Hurricane köpenyekkel (2*560g), Schwalbe tömlõkkel (kb 2*350g), a computer mágnesével és tömlõszalagokkalszalagokkal meg egy kis homokkal, ami elérhetetlen helyen nem bizonyult eltávolíthatónak 4.6 kg-ot nyomnak, ha jól emlékszem. Majd én is lefényképezem a mérlegen.
Még azonban megengedek magamnak egy kérdést, ami csak a gumiköpeny kapcsán vág ide. Melyik Schwalbe köpenyt találták ki havas pályára?
#3911
Írta 2006. augusztus 29. - 18:35
#3912
Írta 2006. augusztus 29. - 14:55
#3913
Írta 2006. augusztus 29. - 11:59
Szép kis kerék gratula...
UFO-val azért vigyázzon mert haveromnak is hosszában kettérepedt egy év után...mellesleg a srác 69kg.
Nekem meg megjött a KCNC nyeregcsövem ami 27.2x350mm-es méretben 141 gramm:bananadan
haver <60kg, remélhetõleg alatta jobban bírja majd...
a kerék gyorszár nélkül ennyi, eddig kibírt pár versenyt, és szerencsére semmi baja.
#3914
Írta 2006. augusztus 29. - 00:58
Szerintem csak az extra fogpiszkálók vannak ott a kereken kívül. Papíron így fest a kerék (spekuláció). Ez így kicsit kevesebb, de nincs benne a gyorszár:Szép. Ez gyorszárral együtt ennyi?
XTR agyak: 315 gr + 137 gr
UFO felni: 365 gr + 365 gr
DT küllõk: 280 gr (32 db)
B+ kullõanya: 20 gr (32 db)
Nekem most ilyen kerekem van (azóta titán szabadonfutóval és új alutengellyel)
1340 gr, szalaggal, de gyorszárak nélkül.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3916
Írta 2006. augusztus 29. - 00:28
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3917
Írta 2006. július 18. - 14:27
UFO-val azért vigyázzon mert haveromnak is hosszában kettérepedt egy év után:chin:...mellesleg a srác 69kg.
Nekem meg megjött a KCNC nyeregcsövem ami 27.2x350mm-es méretben 141 gramm:bananadan
#3918
Írta 2006. július 10. - 13:26
XTR - Sun UFO - DT 2.0-1.5-2.0 - alu anyák
#3919
Írta 2006. július 03. - 18:23
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3920
Írta 2006. július 03. - 16:43
Ahogy tittyman-t ismerem itt egy régi (2004 elõtti) XTR 46-os nagytányérjáról van szó, de majd kijavít, ha nem...