Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#3861
Írta 2006. október 05. - 17:44
Uff, na ezt most hogy magyarazzam el...
Naszoval az a lenyege, hogy van holtjateka a kulonbozo komponensek kulonbozo hotagulasa miatt... kulonben szetnyomnak egymast...
A motoroknal is igy van, amiken floating tarcsa van......
http://soloszabi.blogspot.com
#3862
Írta 2006. október 05. - 17:26
#3863
Írta 2006. október 05. - 16:47
Kizárólag ezekre cserélnék le gyári acél tárcsákat. Persze csak akkor ha legalább olyan fékerõt produkálnak, nem teszik tönkre a féket, és az élettartam is megfelelõen hosszú. 160-as tárcsa 65 gr és 80 USD.
Alu tárcsákat itthon a triálosok használnak, ott nincs nagy sebesség. Szerintem XC, MX felhasználásra túl kockázatos.
En a Hope Floating Discjet hasznallom lassan egy eve! Elso 160 -81gr, hatso 140- 54gr! Szerintem nem rossz. Allatul nez ki. Hatranya, mivel hogy floating ezert lotyog valamennyit.. de szerintem ebbol eszre sem lehet venni semmit. Csak amig nem vagy tisztaban vele es elso alkalommal, behuzott fekkel, allo helyzetben megrangatod a bringadat, azt hiszed tropara ment a telod, aztan rajossz, hogy csak a tarcsa lotyog. A masik, hogy hosszu fekezes utan csattog pattog a hotagulas miatt.. de ez meg kit erdekel????
http://soloszabi.blogspot.com
#3864
Írta 2006. október 05. - 16:37
Mik a nem divat márkák?
Talan Magellan... vagy Merida???????
YOBO:
Kona aztan kurva nagy divat.... divat.. hmmmm.. kb 6-8 eve???? De lehet hogy tobb. Szerintem a fekete szovetkabaton kivul semmi nem maradt iljen sokaig divatban. Amugy nekem volt konam, egy Kula es imadtam! Jo geometria, AR ERTEK ARANYBAN SZERINTEM JO!
Neked mi a nem divatmarka??????
Miljen bringad van neked???
http://soloszabi.blogspot.com
#3865
Írta 2006. október 05. - 16:09
én nem félek tõle /bár használtan nem vennék - igaz mást se/....pedig nem vagyok 1 könnyû ember, és jellemzõen nem is óvatoskodom....YOBO !
Az a régen az 2 (kettõ) 7e (hete) volt. A pult mögött, jobbra fent lógnak v. dobozban van. De mondjuk ez mindegy ha nem kell. Csak szóltam.
Scandiummal vigyázz. Ne vedd meg használtan ! Pl. A KTM is abbahagyta, mert sok eltört.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3866
Írta 2006. október 05. - 15:52
Az a régen az 2 (kettõ) 7e (hete) volt. A pult mögött, jobbra fent lógnak v. dobozban van. De mondjuk ez mindegy ha nem kell. Csak szóltam.
Scandiummal vigyázz. Ne vedd meg használtan ! Pl. A KTM is abbahagyta, mert sok eltört.
#3867
Írta 2006. október 05. - 14:42
#3868
vendég_unit_*
Írta 2006. október 05. - 13:53
#3869
Írta 2006. október 04. - 22:37
/ konásandrás
nem uyonan venném a scandiumot hanme az ill. 1 évet használta. (volt 4 db versenyen vele, edzeni meg országutiya van)
az uy ára kb. 150.000-170.000 a váznak.
Ya és nem Kona sohanem vennék konát.. bocs, de smmiféle divat márkát nem birok. meg nem szeretem ha valami pofátlanul drága a tudásához képest.
ZP:
ezen a héten zárva van ugyhog ybiztos rég láttad, én törzsvendég vagyok és szerintem a carbon már nincs meg aszem.
meg amugyis dráága, költõi kérdés volt maydnem mert van egy FSA négyszöges carbon karom 2 napya, csak nem volt lehetõségem lemérni, és nem birtam ki hogy váryak vele, feltettem a bicóra:)
620 yó, de azért nem , szerintem 670-700g haytás potom pénzért lehetne összehozni.
pl. egy XT négyszöges haytómû alu csavrokkal kb. annyi.
#3870
Írta 2006. október 04. - 16:21
YOBO :
Most láttam a Zöldpont-ban FSA carbon hajtómûvet, igaz ISIS-est, de csak 39900Ft volt tányérokkal, 620gr. Ha esetleg fejleszteni akarsz, szerintem nem rossz ár.
#3871
Írta 2006. október 03. - 20:29
Ya még 1 kérdés.
Yövõre gondolkozom egy scandium váz beszerzésén kb. 1250g 18"-ban és neekm a 16"os kell. Szóval kb 1150-1200g
De mostanában mintha menne ki a Divatból a Scandium mint alapanyag. Van valami hátránya?
drága....
meg nagyon lekönnyítve vszinû az sem garancia az örökéletre, nyilván nem véletlen van 1300 g fölött az easton szkandi csõszettjébõl készült RM váz....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3872
Írta 2006. október 03. - 19:02
(én Kona-val szemezek lassan egy éve, vagy több.)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3873
Írta 2006. október 03. - 18:44
Yövõre gondolkozom egy scandium váz beszerzésén kb. 1250g 18"-ban és neekm a 16"os kell. Szóval kb 1150-1200g
De mostanában mintha menne ki a Divatból a Scandium mint alapanyag. Van valami hátránya? Vagy a carbon térhódításával egyszerûen csak "átugoryák" ezt a lépcsõfokot az aluminium után??
#3874
Írta 2006. október 03. - 18:40
de nekem a négyszöges 94/58 lyukkörü kellene.
mint kb. a képen.
az oldalon csak a többi van.
amugy ez szerintem 2001 elötti...
Bár végülis elég kb.ra szóval valami 415-425 g közt lehet gondolom...
akkor sikerült lefaragnom 50 g-ot ))
#3875
Írta 2006. október 03. - 18:26
Errefelé keresgélj:FSA carbon négyszögtengelyes hajtókarnak mennyi a tömege?
Ez alumagos és rajta van a carbon szál.
Hol tudok utánanézni?
csak a két kar! Tányérok nélkül érdekelne.
http://weightweenies...?type=crankarms
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3876
Írta 2006. október 03. - 18:22
FSA carbon négyszögtengelyes hajtókarnak mennyi a tömege?
Ez alumagos és rajta van a carbon szál.
Hol tudok utánanézni?
csak a két kar! Tányérok nélkül érdekelne.
Köszi
#3877
Írta 2006. október 03. - 16:28
Az én 95 kg-ommal sem volt semmi baja, de nekem 1 évig birják ezek a belsõk, aztán mind elfárad és megreped.A levegõtartással nincs gond, alig van különbség. Elég tartós, évekig lehet használni. Nem kaptam még defektet csak azért mert vékony volt.
Lehet hogy pont a súlyom miatt.
#3878
Írta 2006. október 03. - 10:29
bevállalok akkor egy párat belõlük
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#3879
Írta 2006. október 03. - 09:55
A levegõtartással nincs gond, alig van különbség. Elég tartós, évekig lehet használni. Nem kaptam még defektet csak azért mert vékony volt.a Maxxis könnyített belsõk mennyire tartósak? ezt most még ésszerû könnyítésnek veszem pénztárcailag ezek gondolom elõbb elengedik a levegõt
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3880
Írta 2006. október 03. - 09:51
Felütni sem sikerült (köszönhetõ ez talán a 60kg alatti súlyomnak ).