Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#3961
Írta 2006. június 24. - 18:47
#3962
Írta 2006. június 24. - 09:06
Na végre elkészült a gépem és ~8,5 kg (nem pontos a mérés) ra fogyott. Ime:
http://www.xcrider.fw.hu/mybike.jpg
Atya Isten de SZÉÉÉPPP!!!!
Ezzel már illik dobogón lenni....
A váz mennyivel könyebb mint a Fusion volt?
#3963
Írta 2006. június 23. - 23:59
Az olaszok általában nem használnak szarvat.OFF
??? Mert??? Kifejtenéd bõvebben?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3964
Írta 2006. június 23. - 23:51
OFFAzt hittem, hogy csak olasz származású vagy.
??? Mert??? Kifejtenéd bõvebben?
#3965
Írta 2006. június 23. - 23:41
Azt hittem, hogy csak olasz származású vagy.Több oka is van hogy nincs szarv. Az egyik, hogy XC versenyeken nem igen használtam eddig sem, pedig fenn volt a rövid WCS. A másik hogy persze a grammozás miatt sem használom, de legfõképpen az az oka, hogy az Easton EC90-es karbon kormányra nem lehet szarvat tenni.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3966
Írta 2006. június 23. - 23:36
A lánc nem feszes, hanem pont jó hosszúságú, így jól feszíti az XTR és nem csapkod összevissza. 1 hátránya van hogy a keresztbeváltva nem lehet használni, de azt hoszú láncal sem érdemes. A helyszín meg Saalbach-Hinterglemm, 1455 méteren a Reiterkogelen.
#3967
Írta 2006. június 23. - 23:32
Jó kis gép lett, gratulálok! Többet nem is tudok írni...Na végre elkészült a gépem és ~8,5 kg (nem pontos a mérés) ra fogyott. Ime:
http://www.xcrider.fw.hu/mybike.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3968
Írta 2006. június 23. - 23:30
Gyönyörû táj. Ausztria igaz?
#3969
Írta 2006. június 23. - 20:09
hogyhogy ilyen feszes a lánc?
és grammozás miatt nincs szarv, vagy pedig nem használnád?
meg írhatnál valamit a helyszínrõl is ahol fotóztad, az se semmi
#3970
Írta 2006. június 23. - 19:34
http://www.xcrider.fw.hu/mybike.jpg
#3971
Írta 2006. június 23. - 19:06
#3972
Írta 2006. június 22. - 23:09
Valahogy így fog kinézni
Mérlegen az eddigi kész részek
Karbon kanalak
Eredeti külsõ kanál<=>Karbon külsõ kanál
Eredeti belsõ kanál<=>Karbon belsõ kanál
Hátsó paralelogramma rész
Felsõ paralelogramma rész
Elsõ paralelogramma rész
Feszítõ rugó
Paralelogramma rugó
Paralelogramma stiftjei
Rögzítõ csavar
Végállás csavarok
Bowden vezetõ
Csavarokról annyit, hogy egy bringán kb 100-150grammot könnyíthetsz velük.
Alu mehet a fékkarba, váltókarba, szarvakba, váltókba, a-head kupakba(de elõtte azért állítsd be egy acéllal és csak utánna cseréld), kulacstartóhoz, lánctányérokhoz, hajtókarokhoz, elméletileg fékbe is elég(tárcsába is mindenhova) de azért nem kockáztatnám meg. A stucniba, a nyeregcsõbe, nyeregcsõbilincsbe viszont már kell a titán. A váltókba végálláscsavarnak a fékkarba ahhoz a fékkar távolság állító csavarhoz meg a fékekbe ahhoz a kis állítócsavarhoz használhatsz vmi mûanyagot is aminek tényleg semmi súlya és nem is kerül semmibe. Az a 100-150 gramm nemsok, de ha belegondolsz mennyiér kapsz ennyivel könnyebb telót ugy már lehet van benne ráció + alu csavarból van mindenféle szinü így kiválaszthatod azt amelyik legjobban illik a géphez.
Részletesebben: http://weightweenies...icles.php?ID=16
#3973
Írta 2006. június 22. - 11:19
1 héten belül rendelek titán és alu csavarokat németországból.
http://www.xx-light-bikes.de/shop/
postktsg 18 eur, alu cs. 1-2, titán cs. 3-6 eur.
Persze minden mást is lehet... :-)
Valaki beszállni?
Eleg draganak tunnek, legalabbis nekem. Foglalkozott amugy mar valaki komolyan ezzel az alu/titancsavaros temaval? Melyik csavarokat erdemes lecserelni a bajkon? Stresszes helyekre biztos nem tennek alut, szoval fekek kiestek, azon kivul meg ahogy neztem nem olyan tul sok csavar van a bicajomon. Titan meg cseszett draga. Hany grammot lehet igy sporolni?
#3974
Írta 2006. június 22. - 11:14
I`m as fast as nobody!
#3975
Írta 2006. június 22. - 06:49
http://www.xx-light-bikes.de/shop/
postktsg 18 eur, alu cs. 1-2, titán cs. 3-6 eur.
Persze minden mást is lehet... :-)
Valaki beszállni?
#3976
Írta 2006. június 20. - 11:09
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
#3977
Írta 2006. június 14. - 21:35
segítség kellene az útállításban, még sosem kaptam szét levegõs telót, meg lehet itthon csinálni, vagy annál bonyolultabb?
A 20 mm-es útállítás hogy történik, itt is egy mûanyag ütközõ van a nyomorúdon?
Ha valaki ismeri a metódust, leírhatná kellõen részletesen, 03 Dual Air Sid Team-rõl van szó.
#3978
Írta 2006. június 09. - 13:37
Most láttam egy régebbi katalógusban:
Kenda klimax lite gumi 26x1.95 345g !!!!!!
Basszus ez nem kapgható magyarországon??
mert még a mintázata is yó (oyan mint Michalin S lite)
Hogy kapni lehet e itthon azt nemtudom de Kassán láttam egyet és a mintájától nem ájultam el... Csalóka mert képen sokkal magasabbnak tûnnek a bütykök mint a valóságban. Mindenesetre több cucc van rajta mint egy Maxxis flyweighten szal száraz terepen lehet hogy még jó is.
#3979
Írta 2006. június 09. - 12:36
Teleszkopot jelenleg harom gyartotol erdemes venni: RS, Manitou, Marzo
( ebbol is inkabb az elso kettotol )
Na meg, aki megteheti, annak Fox, Stratos, Pace, Magura stb... :chin:
#3980
Írta 2006. június 09. - 10:06
Kenda klimax lite gumi 26x1.95 345g !!!!!!
Basszus ez nem kapgható magyarországon??
mert még a mintázata is yó (oyan mint Michalin S lite)