Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#3701
Írta 2006. december 17. - 14:54
#3702
Írta 2006. december 17. - 14:50
#3703
Írta 2006. december 17. - 14:45
elkészült végre, sok munka volt benne...
további képek ITT
a súlya egy rendes külsõvel 9.9kg körül lesz, ezzel most sztem 10.3 lehet.
a stucni és a kormány kilóg az összképbõl, azokat egyszer lecserélem, a többit viszont csak akkor ha darabjaira hullik.
#3704
Írta 2006. december 17. - 12:54
#3705
Írta 2006. december 17. - 11:21
Offgondolom kapható lesz a ricsi wcs is......bár nem lesz ocsóbb
Tiger! Elkérhetném az email cimedet hogy küldyek egy fotót?
ON
Titán tuning csavarok stucnibe hol kaphatók nálunk??
#3706
Írta 2006. december 16. - 20:40
gondolom kapható lesz a ricsi wcs is......bár nem lesz ocsóbbhát én ezt az árat sokallom.
ezt az egyet lehet kapni magyarországon? rendelésre vagy van is belõle valamennyi a polcon a meridáéknál?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3707
Írta 2006. december 16. - 19:22
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3708
Írta 2006. december 16. - 18:42
Merev villa:
http://www.bikefun.h...ist?group_id=58
hát én ezt az árat sokallom.
ezt az egyet lehet kapni magyarországon? rendelésre vagy van is belõle valamennyi a polcon a meridáéknál?
#3709
Írta 2006. december 16. - 13:01
hm. elgondolkoztattál a merev carbon villával.
Vayon magyrországon lenne 1-2 emebernél többnek igénye erre?
mármint aki 50-60ezer FT ott legalább ki tud adni ilyenre.
.
igen
pl nekem is lessz
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3710
Írta 2006. december 16. - 12:29
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#3711
Írta 2006. december 16. - 11:17
Sziasztok.
Végre normális képek vannak a
http://img.tar.hu/gr...e2/27434436.jpg
vagy:
http://kep.tar.hu/grecs
A gép súlya 7,8 kg
Aki tudna könnyû merev carbon villát (V-fékes) szóljon.
hm. elgondolkoztattál a merev carbon villával.
Vayon magyrországon lenne 1-2 emebernél többnek igénye erre?
mármint aki 50-60ezer FT ott legalább ki tud adni ilyenre.
Ha érdekel amúg yén is most állok beszerzés elött egy külföldi cimbora lévén olcsón. társulhatsz , január vége lenne mire yönne a vella...
bár én még gondolkozok. azért nekem a teló az utóbbi idõben nagyon megkönnyítette az életem. azóta mentem párszor full merevvel, de már nem nagyon vágyok vissza. (csuklóm is szar)
Esetleg néhány páyára yó, d emáshova nem)
ya és Mopsz!
ez a corratec a magyarországi forgalmazótól van? Mert mintha én kicsit más festéssel/matricákkal láttam volna.
#3712
Írta 2006. december 16. - 10:34
Végre normális képek vannak a
http://img.tar.hu/gr...e2/27434436.jpg
vagy:
http://kep.tar.hu/grecs
A gép súlya 7,8 kg
Aki tudna könnyû merev carbon villát (V-fékes) szóljon.
#3713
Írta 2006. december 15. - 23:45
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3714
Írta 2006. december 15. - 23:07
Hmmm. Nagyon szép! De hogyhogy merevfarú?Végre elkészült: http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2843 most már jó lenne a súlyát is lemérni, bár még egy két dolog változni fog rajta:)
Üdv:Thy
#3715
Írta 2006. december 14. - 19:28
Ja, és kösz a dicséreteket!
Rob: gyárilag is 120mm-es stucni volt benne, és pont az én méretem, de szerintem is ez a jóízlés határa:)
Váz X-Fusion 02-RC rugóstaggal komplett: 2672
Teló Manitou R7 Elite 100, csillaganyával: 1488
Fejcsapágy gyári Tange iparis alu/acél: 106
Nyeregcsõ Use Alien 320mm: 183
Ny.csõ szûkítõ 27.2-30.8: 29
Nyereg BBB: 215
Ny.bilincs gyári " S ": 49
Kormány BBB karbon 31.8 : 210
Sucni Pro PLT 31.8: 131
Markolat Ritchey TGV 95mm: 52
Fékkar Sram 9.0 pár: 156
Fék Sram 9.0 pár: 385
Váltókar Sram 9.0 SL pár: 199
H.váltó Sram 9.0 SL Evo: 233
E.váltó Shimano LX E-type: 134
Lánc Shimano XT: 269
H.kerék komplett: 1643
(DT240s-WTBfelni-2mm küllõ-alu anyák
XT 11-32, Tioga alu rögzítõcsavarral,
Maxxis Flyweight330/Maxxis tömlõk,szalag)
E.kerék komplett: 1214
Gyorszárak imbuszos, pár: 65
Monoblokk Bike+(Altrix,Am.Cl.,Pazzaz) ISIS: 151
H.mû Ritchey Pro full alu, Tioga alu cs.: 603
H.mû csavarok alu FSA M15: 20
Pedál Corratec titán, pár: 241
Bowdenek fékpipákkal, mindennel: 183
Összesen: 10.631 kg.
Kilométeróra Cateye Micro wireless: +63g
Opció: Conti Speed King Supersonic 2.1 2 db: 397-399g.
Kulacstartó, nyeregtáska nincs, mert Camelback-ben minden elfér!
Közeljövõben még cserélõdik majd a rugóstag, egy DT SSD210L-re, ott mínusz 60-70g leesik.
#3716
Írta 2006. december 12. - 21:58
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3717
Írta 2006. december 12. - 21:25
#3718
Írta 2006. december 12. - 21:03
kicsi a váz neked? fura az az ordenáré nagy stucni.Összeált a jövõ évi gép nálam is, friss design, egy 2001-es Specialized Stumpjumper FSR XC Comp váz, eredetileg világoskék-fehér színben, most egy kis vérfrissítésen esett át hála Répa Design mûhelyének...
Jelenleg 10.633kg!
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2845
Itt vannak már képek...
Én nagyon büszke vagyok rá, a magam módján ez már nagyon profi gép, és majdnem minden alkatrész tudatos választás volt, súly, design, és mûködés szempontjából. Kilóg az X-fusion rugóstag, helyére jön még egy DT SSD210L, ami így passzolni fog az agyakhoz is, meg a design-hoz is, súlyban se rossz...
A súlyát külön-külön alkatrészenként mértem, minden dokumentálva van.
augy látom répa nem felejtett el festeni :spoko:
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3719
Írta 2006. december 12. - 20:11
és szerintetek ár-érték arányban milyen?
ez elvileg egy országuti modell ha yól tudom, d lehet MTBra is használni.
31.8as befogós, de az MTB kormányban is van...
#3720
Írta 2006. december 12. - 20:10
Összeált a jövõ évi gép nálam is, friss design, egy 2001-es Specialized Stumpjumper FSR XC Comp váz, eredetileg világoskék-fehér színben, most egy kis vérfrissítésen esett át hála Répa Design mûhelyének...
Jelenleg 10.633kg!
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2845
Itt vannak már képek...
Én nagyon büszke vagyok rá, a magam módján ez már nagyon profi gép, és majdnem minden alkatrész tudatos választás volt, súly, design, és mûködés szempontjából. Kilóg az X-fusion rugóstag, helyére jön még egy DT SSD210L, ami így passzolni fog az agyakhoz is, meg a design-hoz is, súlyban se rossz...
A súlyát külön-külön alkatrészenként mértem, minden dokumentálva van.
szép bicó, gratula! és azt az alkatrész és súlylistát bemásolhatnád, szerintem pár embert biztosan érdekel...amúgy mától nekem is ilyen kerékagyaim vannak:):peace2: