Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#2841
Írta 2007. április 20. - 00:28
#2842
Írta 2007. április 19. - 22:22
lehet tenyleg eladom. jo a grammozas, de nem akarok bizonytalan talajra lepni
de meg nem ert ide. kinai ebayrol vettem occo-occo
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2843
Írta 2007. április 19. - 22:13
#2844
Írta 2007. április 19. - 22:12
buta voltam, es nem vettem eszre, hogy a F99 syntace stucni amit megvettem az gyari ajanlas szerint max 610es kormanyhoz valo. nomost en meg 630 ala semmikeppen nem akarok menni.
milyen hosszú az az f99?
120as jöhet
edit: én voltam a gyorsabb!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2845
Írta 2007. április 19. - 22:07
aztán jöhetne szépen sorban a többi dolog, de mondjuk azért egy TY-30as váltó mellé én nem vennék XTR fogassort...logikusan és okosan kell neked eldönteni, hogy mit könnyítesz és hol.
a te esetedben én inkább szintemelõ könnyítést végeznék, tehát nem vennék ebbõl abból sokkal könnyebbet, a többi meg marad nehéz, hanem szépen lassan lecserélnék majdnem minden alkatrészt (én is így teszek 3 éve, szilvásra kész is lesz a gép reményeim szerint) könnyebbre, hogy egy minõségileg egységes bringát kapjak, és nel egyenek kiugróan jó/rossz alkatrészek (természetesen ha nagyonnagy akcióban van a sokkal jobb cucc, akkor azt kell megvenni..), pl. egy full LX bringát én jobbnak tekintek, mint egy full aliviot XTR hátsó váltóval...
#2846
Írta 2007. április 19. - 22:04
a hajtómû az lx lesz, a külsõk explorer, a teló J3, ez a biztos eddig, vagy ki mit ajánl?
ezek a cuccok nem rosszak, de ha grammozni akarsz, akkor ott indul, hogy ne ilyeneket vegyel. mert konnyunek egyik se tekintheto kategoriajaban.
ha "csak kicsit" akarsz grammozni, az nem ennek a topiknak a temaja
on
buta voltam, es nem vettem eszre, hogy a F99 syntace stucni amit megvettem az gyari ajanlas szerint max 610es kormanyhoz valo. nomost en meg 630 ala semmikeppen nem akarok menni.
felejtsem el, vagy van ez annyira eros, hogy kibirjon egy szelesebb kormanyt? easton EC70 cnt lowriser lesz. kicsit roviditve.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2847
Írta 2007. április 19. - 21:28
egy cc-s montin ami jelenleg 12 kiló hogy kezdjek el grammozni ahol nem fog törni, szakadni horpadni ilyesmi?a hajtómû az lx lesz, a külsõk explorer, a teló J3, ez a biztos eddig, vagy ki mit ajánl?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2848
Írta 2007. április 19. - 20:22
Olyan vékony, hogy alig lehet észrevenni, hogy van fékkarod!Ahogy ígértem fotók:
Ide kapcsolódik
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2849
Írta 2007. április 19. - 19:32
#2850
Írta 2007. április 19. - 19:08
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#2851
Írta 2007. április 19. - 18:26
DH gépre viszont jóval többet is költenék/költök. Arra meg gondolom te nem. Tehát te se, én se az 50nm trabantot használjuk.
#2852
Írta 2007. április 19. - 17:46
igen, a kelly's-szel lesz egy "tömegbicajod" ez meg azért egyedihú, hát könnyûnek könnyû, de ennyiért tényleg drága.ennyibõl már lehet egy kellys csúcsgépet full xtr-el is venni, néha a bikmak hátulján szokott lenni.én vagyok a fórumon a leghülyébb, de ez tényleg drága.
nekem is azért van KCNC hajtókarom, mert nem akarok egy "tömegbicajt", full xtr-rel és fox-szal meg crossmax-szel meg csudaságokkal szerelve
mert az oké, hogy nagyon odabasz, de mindenkinek* olyan van
*külföldi élmezõny
szerintem korrekt!722k? remelem ezt nem fizetted ki erte...
akkor elérkeztünk oda, hogy járjon mindenki trabanttal, 50nm-es lakásban lakjon stb...Nem tudom hol éltek, de egy ilyen listáért ez tényleg korrekt összeg. A KTM alap karbon gép például alig százezerrel olcsóbb, súlyban meg 2 kiló minusza is van.
Más kérdés, hogy én se adnék ki ennyit (merev gépre).
érted ugye mire gondolok? kinek a pap, kinek a paplan. valaki erre áldoz, valaki arra...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2853
Írta 2007. április 19. - 17:25
Más kérdés, hogy én se adnék ki ennyit (merev gépre).
#2854
Írta 2007. április 19. - 17:05
Súly/ár 7922g 722 000Ft
Elolvasva az alkatrészlistát azt hiszem ez egy nagyon jó ár a bike-odért. Egyáltalán nem tartom soknak.
#2855
Írta 2007. április 19. - 15:38
Vagy egy autó kereke!!Az igen ez má durva! Ien könnyû kerékpárt Ha belegondol az ember a Marzochi Monster ennek a bringának a 3/4-e
Háháháá!
Kereke!!
(boccs...)
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#2857
Írta 2007. április 19. - 15:34
De számomra a lélektani határ egy kerékpárért, akármilyen is legyen, 500e...
A hajtómû és a fékek nem túl szimpatikusak; inkább mondjuk FRM kar.
#2858
Írta 2007. április 19. - 15:29
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2859
Írta 2007. április 19. - 15:17
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2860
Írta 2007. április 19. - 11:51
A kétkedõknek, hogy egy könnyû gép is lehet jó és használható.
fontos kiemelnem, hogy vannak benne kifejezetten olcsó alkatrészek is pl b+ lánctányérok, monoblokk.
A gép simán birja a Csoványos(Börzsöny) körüli sziklás terepet, vagy a Barna Ferit(Inóci vágás) lefelé.
Az igaz ,hogy 62kg vagyok
Gépem paramétere:
Corratec revolution carbon „18” Team Replica (kék fehér carbon)
Váz 1270g + alu váltófül 18g+ titán féktüske 14g+ váltóvezetõ bowden sin 4g
Villa Rock Shox SID race 2006 1288g
Felni Belsõvédõ szalag Sun Ufo 32L (374, 374) 748g Maxxis fly weigth (16, 16) 32g
Agyak + Gyorszárak American Classic (68, 230) 298g ZZYZX (26, 28) 54g
Küllõk + anya Dt Swiss Revolution. Sapim Laser (138, 136) 274g Alu anya (10+10) 20g
Gumi Belsõk Maxxis Maxlite (306, 312) 618g Maxxis fly weigth (74, 76) 150g Levegõ (15+15) 30g
Pedál Crank Brothers Egg Beater 3TI 182g
HajtómûHajtómû csavar ZZYZX carbon (428) 566g Alu b+ lánctányérok (74+36+16)Tioga cs. (12)Tiso alu M15X14 18g
Lánc Sram PC 49 262g
Racsni Shimano XTR 236g
Középcsapágy Bike+ isis 68-113 156g
Elsõ váltó Shimano XTR 34,9mm + Tune alu. cs. 120g
Hátsó váltó Sram X.O. carbon medium 194g
Váltókar MarkolatBowden Sram X.O (9s) 172g Szivacs (4, 4) 8g Nokon konkavex (váltó68, fék76) 144g
Kormány Kormányvég Syntace carbon 560mm 116g Tune RH1 alu csavarral 60g
Stucni Dugó Syntace titáncs. 92g Soul-kozak (4csavar+kupak +10dugo) 14g
Kormány csapágy ZZYZX 96gFSA carbon alátét 10mm+5mm (4+2) 6g
Fék FRM DP4 ti 2pár 264g
Fékkar FRM DP4 + alu. cs. 110g
Ülés Carbon Black Riders 90g
ÜléscsõBélésBilincsMûszer Kulacstartó FRM carbon 27,2 138g Fém bélés 40g Soul-kozak bilincs 10g Tune+ alucsavar 2db 10g
Súly/ár 7922g 722 000Ft