Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6549 hozzászólás a témában

#2741
Kkrisz

Kkrisz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.236 hozzászólás
Nem zajos. Aki akarja kipróbálhatja.

#2742
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
És ne feledjük milyen jó is hallgatni egy fém a fémen futást....
Tényleg ezen a szinten ennyire?? Vk-n jó a mûanyag....

#2743
Kkrisz

Kkrisz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.236 hozzászólás

ami az xt-n megragad, az máson is ugyanugy ragad meg.


Viszont az xt-n a lánc felgyüjti a sarat és csak gyüjtögeti, a másikon 2mm "gyüjtõhely" van aztán lyuk.

#2744
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
az xt egyik görgõje kerámai csuszócsapágy (sose kopik el) a másik pedig rendes zárt golyóscsapágyas.
és nem minden sár folyik. ami az xt-n megragad, az máson is ugyanugy ragad meg.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2745
Kkrisz

Kkrisz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.236 hozzászólás
1. Az xt csúszócsapágyas és amikor kivettem, szétesett a kezemben.
2. Még sosem kellett takaritani, szemben az xt-vel.
3. Tuti hogy jobb a váltásteljesitmény. Hátrányt még nem éreztem.
4. No comment

#2746
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás
1. az XT is csapágyazott
2. A furatokon nem átfolyik a sár, hanem megragad benne
3. A kotyogás nem véletlen, ugyanis ez tudja felvenni a lánckerekekek és a lánc alaki, és futási egyenletlenségét. Tûrést biztosít a rendszernek.
4. Na ez igaz:)

De tényleg mindenki arra költ, amire akar, csak úgy látszik ma kötöszködõs vagyok:P

#2747
Kkrisz

Kkrisz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.236 hozzászólás

Áruljátok el, mi a fenétõl lehet jobb az egyik váltógörgõ a másiknál, fõleg ilyen XT szinten


1. Csapágyazás
2. Nem ragad meg rajta a sár, mivel átfolyik rajta,
3. Abszolút kotyogás mentes. Nyilván jobban fog kopni, viszont a váltásteljesitmény sokkal jobb. Pontosabb, gyorsabb.
4. Szép szines:)

#2748
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.248 hozzászólás
Hát, hogy piros, az xt meg snassz fekete :D

#2749
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás
Áruljátok el, mi a fenétõl lehet jobb az egyik váltógörgõ a másiknál, fõleg ilyen XT szinten

#2750
Kkrisz

Kkrisz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.236 hozzászólás

Nekem piros van zsírkirály bár Kkrisz használja is.
Szerinte jobb mint a gyári XT.


Sokkal jobb!

#2751
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.950 hozzászólás
Nekem piros van zsírkirály bár Kkrisz használja is.
Szerinte jobb mint a gyári XT.
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#2752
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
én is néztem õket, xt-be ha megjön lehet bepróbálok egyet, azt a szép pirosas/rózsaszínest...:)

#2753
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Zárt csapágyas, alumínium görgõk, szerintem hibátlanok. Majd én is bepróbálok egy párat, meg van színválaszték. :)

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2754
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Enté: mennyire jók a váltógörgöik?

#2755
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Megjött az új KCNC szállítmány, van benne két szett fék is. Félelmetesen könnyû, a ráncsszerkezete meg nagyon vékony. Majd próbálok feltenni néhány fotót.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2756
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
akár hihetõ is lehet a 750gramm egy 130 ezer Ft-os hajtókarhoz...
a K-Force MegaExo-ra (2005) a weightweenies 790grammot mért. (175/39-53)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2757
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Azt írják 750g. Akkor 780g alatt van valószinû.
Nem a te súlyodhoz van ez. :)

nem is azért, soha nem adnék ennyit egy hajtómûért amennyibe kerül, csak kiváncsiság....végülis nagy sorozatban gyártott cucc nem sok könyebb van...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2758
hozé

hozé

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.747 hozzászólás
Azt írják 750g. Akkor 780g alatt van valószinû.
Nem a te súlyodhoz van ez. :)

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."


#2759
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás
ez vajon a mérlegen mennyi ?

http://www.fullspeed...axid=52&pid=837
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2760
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
EZ Weenie gép, nem tekerni, csodálni... Persze, hogy not for sale, ki bírná a kártérítési pereket fizetni. EGyébként 220 gr.-os karbon felni már kereskedelmi forgalomban is van, állítólag használni is lehet (persze nyugati tüköraszfalton és 70 kg alatt), de feltehetõleg a külsõ elkopásával az egész kereket el lehet dobni (kb. ugyanannyit bír). A Litespeed váz is forgalomban van, talán ez bír a legtöbbet, legalábbis nincs róla panasz a fórumokon. De mivel titán, nagyon vékony átmérõjû csövekbõl kellett megépíteni, aminek következményei vannak, pld. a merevségérõl nem tudok adatokat...