Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#2781
Írta 2007. május 07. - 18:41
CJ,
eddig 1 moderátor
on
súlyban/teljesítményben/tartósságban mi a különbség egy latex és egy superlight butyl belsõ között? (mondjuk legyen a michelin aircomp latex és a michelin aircomp ultralight)
#2782
Írta 2007. május 07. - 18:37
#2783
Írta 2007. május 07. - 18:30
#2784
Írta 2007. május 07. - 18:29
36-os vagy 32-es kereket fûzessek?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2785
Írta 2007. május 07. - 12:16
Gyakorlatilag is.Elvileg a dt küllõkhöz jár a réz anya.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2786
Írta 2007. május 07. - 10:44
#2787
Írta 2007. május 07. - 10:32
de nem egy nagy összeg, 5-10 Ft/db a küllõanya. sima kettes ezüst DT küllõ meg 45-50 Ft/db. mifelénk egy komplett fûzés-centírozás sima 2es DT küllõkkel mindkét kerékre 5000 alatt meg szokott állni.
#2788
Írta 2007. május 07. - 10:26
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2789
Írta 2007. május 07. - 10:21
#2790
Írta 2007. május 07. - 10:17
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2791
Írta 2007. május 06. - 23:27
A sebesség mindent megold.
#2792
Írta 2007. május 06. - 23:18
Remélem még lehet kapni...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2793
Írta 2007. május 06. - 23:10
persze betolod a boltba, visszakapod, azt nem látod mennyit anyázik közben az a szerencsétlen akinek meg kell csinálnia;)
#2794
Írta 2007. május 06. - 23:06
A sebesség mindent megold.
#2795
Írta 2007. május 06. - 23:02
ha már van egy xm317/sun mach IV, esetleg egy xc717/ufo felnid, (tehát max. 500 gr, de ez a nagyon max!,), egy jó minõségû kerékagyad, egy könnyû külsõd és belsõd, akkor esetleg érdemes pénzt költeni az alu küllõanyákra. addig meg az alu küllõanyákra szánt pénzhez még gyûjtesz és veszel valami hasznosabbat;)
ja és hogy ezek a corratec gyári kerekek mekkora kakik...havernak adtak a super bow teamhez ilyet gyárilag, alig ment vele 300 kmt, és magától elpattant az egyik küllõanyánál a küllõ. kicserélték, aztán 1 hét múlva rá mehetett is vissza, mert elpattant még kettõ..
#2796
Írta 2007. május 06. - 22:55
mondjuk én a dh-s kerékszettemet fûzettem ilyennel - és 2-1.8-2 mm-es húzott küllõkkel.
amit eddig kaptak, azt bírták.
kiváncsi leszek, a hátsó hogy bírja majd a strapát, ha bekerül a bringába.
Egyszerûsítsük le a választ Kempinges Kollégának :openarms: :
Amíg sima 2mm-es küllõvel fûzi a kerekét, addig pompásan megfelel Neki a réznipli is.
#2797
Írta 2007. május 06. - 22:43
amit eddig kaptak, azt bírták.
kiváncsi leszek, a hátsó hogy bírja majd a strapát, ha bekerül a bringába.
#2798
Írta 2007. május 06. - 22:41
Egy jól megválasztott gumiszettel, vagy a belsõ lecserélésével olcsóbban sokkal többet lehet fogni.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#2799
Írta 2007. május 06. - 22:03
#2800
Írta 2007. május 06. - 21:59
ott van súly (tömeg).
számolsz tetát.
illetve teta megváltozást.
szükséges munkát, teljesítményt.
és rájössz, érdemes-e.
;-)
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"