Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6538 hozzászólás a témában

#2041
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
jóval nagyobb azért az mint 2es imbusz....

#2042
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.700 hozzászólás

egyébként meg nehéz és drága ez a stucni.


viszont pofás szerintem :)
csak a kb. 2-es imbusszal meghúzva lehet félnék.. :chin:

#2043
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
egyébként meg nehéz és drága ez a stucni.
inkább egy F99 :)

kb. mint a karbon stucnik. ott is kell az alu mag, ami miatt elveszíti a könnyûségét, ellenben drága marad

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2044
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
na jó tököm se tudja hogy pontosan hogy rakják össze :D
nem mindennapi cucc és kész :)
de amugy tényleg: kis menetemelkedés sok menettel lassabban kell h bemenjen mint nagy menetemelkedés...

#2045
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.950 hozzászólás
Hát ez is egy elgondolás, de ha még egyszer átgondolod,akkor
Össze kell nyomni az oldalakat.
mert a nagyobb gyorsabban megy be.
?
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#2046
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás

. Az eltérõ vastagság miatt jobbról lehet betekerni a csavart...


így van. nem muszály itt kovácsolni.

#2047
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Teljesen egyszerû megoldás. Az eltérõ vastagság miatt jobbról lehet betekerni a csavart. Ha a második vékonyabb menetbe kellõ fordulat után kap bele a csavar, pont akkor szorítja össze a két részt mikor a csavar teljesen bent van. Ha túl korán kap bele akkor kilóg a csavar egy része, ha túl késõn akkor a vastag rész beleütközik a véknyabb furatba. Elméletileg. Elõtte egy kicsit szét kell feszíteni az oldalakat.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2048
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.950 hozzászólás
Szerintem belerakják a két csavart és összekovácsolják hidegen.
Ha jobbos mindkettõ ha nem.
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#2049
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás

Na ez aztán nem kicsit aberrált... egy hernyócsavar, két menetes résszel, amiknek különbözõ a menetemelkedése, és a stucniban is kétféle menet van.

....

Bazzeg, mennyi egy csavar fejének a súlya? 0,5g? És mennyi utánajárásba/pénzbe fog kerülni ebbe pótcsavart szerezni, ha kell? Vagy mi van, ha megszakad az egyik menet? Ráadásul a nagy emelkedésû menet felõl van az imbusz nyílás, szóval balmenetesként viselkedik... bizti lesz, aki rossz irányban próbálja kinyitni.

A gondolat mindenestre érdekes és szerintük jobban elosztja a szorító erõket. Hmmm.


igen. épp ezért is linkeltem mert gondoltam h lesz rajtam kivül más is aki még nem látott ilyet viszont érdeklik a teknikai megoldások.

egyébként én mikor megláttam h nincs a csavarnak feje. elöször hirtelen azt hittem h ugy müködik az egyik részben balmenet van a másikba meg jobb és akkor igy huzza össze, de ezt a gondolatot hamar el kell vessük hiszen ez akkor bennszülött csavar lenne...
2 különbözö menetemelkedés van valoban de értelmetlen volt bal menetre csinálni :wallbange /habár rajta van a nyil.../

viszont ha belegondolunk az valóban igaz h egyenletesebben osztja el a szorító eröt!

tittyman linkje nálam meg hibás....
dante linkelte rácsos vázakat meg soha életemben nem értettem minek ilyet csinálni. ok h suly meg erös is lehet de akkor is...

#2050
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.950 hozzászólás
http://www.light-bik....10/06/rotor-s1
Ráadásul ebbõl ki nem veszed azt a csavart.....
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#2051
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Hú, beleolvasgattam az oldalba, nem kicsit "beteg" dolgok vannak itten. :D

http://www.light-bik...delta-7-sports/

Megnézném egy sars verseny után. ;)
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#2052
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás

ez meg nekem uj:
http://www.light-bik.../10/06/rotor-s1
valojában 2 hernyócsavarral szoritod a stucnit a villanyakra.

Na ez aztán nem kicsit aberrált... egy hernyócsavar, két menetes résszel, amiknek különbözõ a menetemelkedése, és a stucniban is kétféle menet van.

Roadcyclinguk.com: Key to this serious lack of weight is the ground-breaking technology previously referred to, which is known as DTT or Dual Thread Technology. This patented feature cleverly eliminates the need for a heavy, protruding bolt head.

(A pille súl kulcsa az úttörõ DTT ie. kettõs menet technológia. Ez a szabadalmaztatott megoldás ügyesen elkerüli a nehéz, kilógó csavarfej használatát.)

Bazzeg, mennyi egy csavar fejének a súlya? 0,5g? És mennyi utánajárásba/pénzbe fog kerülni ebbe pótcsavart szerezni, ha kell? Vagy mi van, ha megszakad az egyik menet? Ráadásul a nagy emelkedésû menet felõl van az imbusz nyílás, szóval balmenetesként viselkedik... bizti lesz, aki rossz irányban próbálja kinyitni.

A gondolat mindenestre érdekes és szerintük jobban elosztja a szorító erõket. Hmmm.

#2053
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
spx: csak 1 apro teknikai kérdés: ezt a IIosságot hogy mérted/méretted le? vagy már beszerelés után derült ki a bibi?

ez meg nekem uj:
http://www.light-bik.../10/06/rotor-s1
valojában 2 hernyócsavarral szoritod a stucnit a villanyakra.

#2054
SPX

SPX

    vendég

  • fórumtag
  • 41 hozzászólás
középcsapágyház szélesség és párhuzamosság:
0.05mm tolerancia a párhuzamosságra
és hasonló a szélességre, most nem keresem elô

a lényeg h az én gyárilag párhuzamosra esztergált scandium vázam
nem volt elég párhuzamos... és ha viszont ebbôl leesztergálsz egy kicsit, h
jó párhuzamos legyen akkor a szélesség nem lesz oké
ördögi kör
tehát olyan vázat kell venni ami ha nem eléggé párhuzamos, legalább
szélesebb legyen h lehessen belôle lemarni vmennyit

volt kezemben olyan váz is aminél a csapágyház szélessége
elôl és hátul (menetirány szerint) 1mm-t eltért !!!

#2055
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
az alatt mit értesz hogy precízen kell elõkészíteni?

#2056
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
szerintem Szabinak van elerheto kozelsegben olyan szerszam ami leveszi a festeket egyenletesre.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2057
SPX

SPX

    vendég

  • fórumtag
  • 41 hozzászólás

en ugy felek ezektol a kcnc dolgoktol......

extralite hajtomu...most ezen agyalok... 628gr tokkal, vonoval


Hát ha rám hallgatsz hanyagolod a hajtómûvet.
Az enyémben belûl szétment a csapágyat feszítô és tartó menet.

A vázat nagyon NAGYON precízen kell elôkészíteni
(én nem tudtam megoldani) ezért ment szét az enyém.

De valahogy még mindig tudok vele menni. Amúgy nagyon ki van találva.

#2058
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
VALÓS adata van valakinek? mert ez kicsit hiteltelennek tünik. (avagy minden szentnek maga felé...)

illetve 6 csavaros esetén nem nehéz ezt a különbséget produkálni :)

center lockos társaik rögtön ~25 grammal nehezebbek...

#2059
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

inkabb gepelesi hiba lesz az...

én is 150 körülinek mértem a saját 180-asomat. ezért csodálom a 88g-os 160-ast.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2060
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
inkabb gepelesi hiba lesz az...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F