Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1481
Írta 2008. július 26. - 16:47
és kényelmes. kajakra meglepõdtem!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1482
Írta 2008. július 26. - 11:36
A sebesség mindent megold.
#1483
Írta 2008. július 25. - 20:25
Fájt? (a hideg ráz a nycsõ és kormánytörés gondolatától)
Csodával határos módon nem tanyáltam el, erõsen szorítottam a kormányt!
Ettõl függetlenül a csavar pótlása után is ezt a csövet fogom használni!-ha a késõbbiekben lesz rá mód hogy M6 os csavarra váltsak akkor megteszem!
#1484
Írta 2008. július 24. - 11:14
3 millió forintos könnyû karbonbringa, szériagyártmány nem egyedi.
http://www.storck-bi...jekt=Road Bikes
http://www.light-bik...ascenario-07-is
Mondjuk megrendelésre készül a váz, mert csak az 7000 Euro. A youtube-on van egy video ahol szétbontva látszik egy ilyen LEW kerékszett a küllõrögzítés végett. Azt hiszem 850gramm a pár kerék ez a PRO Vt1 es csúcsmodell gondolom. Ha sram redet raktak volna rá, egybõl leugrana a bringáról vagy 250gramm.
(nekem is hasonló carbonpálcás fizik nyergem vár itthon az elsõ bevetésére, kiváncsi vagyok milyen lesz rajta ücsörögni)
#1485
Írta 2008. július 24. - 10:41
Vagy Schmolke karbon szár (68 gramm) és CX zero nyereg (81 gramm)=149 gramm! Fele
Vagy a már idézett Becker nyereggel (60 gramm), így már csak 128 gramm :D:D
Mondjuk csak a nyeregcsõ 100ezer felett van, a nyereg meg 80 körül
Na ez már grammánia
Vagy az egész helyett lehetne a Tune Skyline nyereg-nyeregcsõ kombo-t használni használni. 31,6mmes csõvel 300mm hosszban 120gramm. és "csak" 130ezer körül van cakk pakk.
#1486
Írta 2008. július 24. - 08:23
Nem elrettentés képpen, de kcnc ti pro nyeregcsõvel rendelkezem és
ezt sikerült összehoznom!/65kg vagyok!!/
http://img3.tar.hu/b.../35382316.jpg#3
Fájt? (a hideg ráz a nycsõ és kormánytörés gondolatától)
#1487
Írta 2008. július 23. - 17:18
#1488
Írta 2008. július 23. - 16:50
majd kipróbálom mit bír alattamCsak a régebbi, valószínûleg szériahibás (külsõ beszállítótól érkezõ) M5-ös csavarral voltak gondok, az újakhoz már M6-os jár.
csak még nincs $...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1489
Írta 2008. július 23. - 09:03
A nyeregcsõ 800km et futott alattam!
Normál xc körülmények között használtam!
Ez szériahiba ha jól tudom ,csavarcsere az orvosság...
(de ezt te is jól tudod... minek is írtam? )
Nem tudtam hogy a csavar szériahibás!- kösz hogy felvilágosítottál.
#1490
Írta 2008. július 23. - 02:04
hát igen,azért az extra strapát nem nagyon bírhatják.minden eltört darabra mondhatják,hogy széria hibás.
ha mindegyik ugyanott törik el akkor valszeg van benne valami...
#1491
Írta 2008. július 22. - 22:22
Nem elrettentés képpen, de kcnc ti pro nyeregcsõvel rendelkezem és
ezt sikerült összehoznom!/65kg vagyok!!/
http://img3.tar.hu/b.../35382316.jpg#3
hát igen,azért az extra strapát nem nagyon bírhatják.minden eltört darabra mondhatják,hogy széria hibás.
#1492
Írta 2008. július 22. - 22:20
Csak a régebbi, valószínûleg szériahibás (külsõ beszállítótól érkezõ) M5-ös csavarral voltak gondok, az újakhoz már M6-os jár.eddig hány törürt kcnc nyeregcsõrõl tudtok?
csak a csavar törik?
Ez egy használt nyeregcsõ és te sem két hete használod. A pótalkatrész nem kell?Nem elrettentés képpen, de kcnc ti pro nyeregcsõvel rendelkezem és ezt sikerült összehoznom!/65kg vagyok!!/
http://img3.tar.hu/b.../35382316.jpg#3
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1493
Írta 2008. július 22. - 21:42
(de ezt te is jól tudod... minek is írtam? )
#1494
Írta 2008. július 22. - 21:14
ezt sikerült összehoznom!/65kg vagyok!!/
http://img3.tar.hu/b.../35382316.jpg#3
#1495
Írta 2008. július 22. - 21:00
nézõpont (beszerzés) kérdése, tekintve hogy hivatalosan az slr tt is 32k azt hiszem 8-ból kijön a kcnc nyeregcsõ?Nagyjából ennyi lenne egy KCNC & SLR TT kombináció, ami megáll 40e alatt.
amugy ha a 27.2-es speci csõvel nézem nyilván könyebb. de ez 30.9-es és ekkora méretben ez azért elég könnyûnek számít a maga ~210/220 grammjával. a 27.2-es ritchey wcs-em 168 gramm. (na jó, azért arra is rá fogom tenni, ha másért nem csak a fotó kedvéért )
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1496
Írta 2008. július 22. - 20:20
Vagy a már idézett Becker nyereggel (60 gramm), így már csak 128 gramm :D:D
Mondjuk csak a nyeregcsõ 100ezer felett van, a nyereg meg 80 körül
Na ez már grammánia
#1497
Írta 2008. július 22. - 20:13
eddig hány törürt kcnc nyeregcsõrõl tudtok?Nagyjából ennyi lenne egy KCNC & SLR TT kombináció, ami megáll 40e alatt.
csak a csavar törik?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1498
Írta 2008. július 22. - 19:54
#1499
Írta 2008. július 22. - 16:41
Nagyjából ennyi lenne egy KCNC & SLR TT kombináció, ami megáll 40e alatt.305 gramm, és ~ 130k huf.
a nyeregcsõ 30.9-es specialized carbon, a nyereg meg egy selle italia slr c64
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]