Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#1321
Posted 2008. November 02. - 21:17

#1322
Posted 2008. November 02. - 21:15

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1323
Posted 2008. November 02. - 20:38

#1324
Posted 2008. November 02. - 16:26

A sebesség mindent megold.
#1325
Posted 2008. November 02. - 15:44

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1326
Posted 2008. November 02. - 15:00

#1327
Posted 2008. November 02. - 14:54

Szerintetek melyik a jobb tömeg/merevség arányban? KCNC Ti Pro Lite nyeregcsõrõl van szó: 27.2 350mm(142g) átalakítva 31.6-á, vagy 31.6 350mm(165g) nyeregcsõ? Egy ilyen 27.2-rõl 31.6-ra átalakító kb. hány gramm(nem Schmolke, meg Tune, ilyen alap Acor, vagy ilyen 300,-Ft- os cucc)? Szóval ez az átalakításos opció kb. hány grammból jönne ki(nyeregcsõ(142g)+átalakító)?
Egyértelmûen a 31,6os jobb tömeg/merevség arányban, ami azt jelenti hogy az a kényelmetlenebb. 40g egy szûkítõ. A 31,6os szerintem picivel több, mint 165g, szóval kb egy súlyban vannak. Én 31,6ost fogok venni (még idén), mert félek, hogy eltörném a 27,2est (80-85kg a versenysúlyom). A helyedben 27,2est vennék és ilyen szûkítõvel használnám (kb -20g) : http://www.chainreac...spx?ModelID=820
A sebesség mindent megold.
#1328
Posted 2008. November 02. - 14:53

Átalakító súlyát nemtom :-/
#1329
Posted 2008. November 02. - 14:15

#1330
Posted 2008. October 31. - 12:00

#1331
Posted 2008. October 31. - 07:21

OFF
Pl? Melyik kõnehéz felnit nem lehet megnyomogatni? (MTX még rugózik)
ON
De ahhoz h ezt megnyomogasd, nem kell különösebb erõ, csak picit érzéssel megpöcögteted és hajlik mint a kolbász:D emlékszem mikor még be volt fûzve agyakkal (régi menetes Dura Ace agyak) akkor sem volt valami merev, de semmi baja nem volt, nem ment bele olyan könnyen nyolcas!
szerk.: összehasonlításnak ottvolt mellette egy Mavic open pro, és egy 600g-os 2ezer ft-os koliken felni. A Mavic és a koliken fényévekkel merevebb volt, sokkal nagyobb erõ kellett a megnyomogatásához. Persze ez kurv@'ra nem mérvadó h küllõ minden nélkül mennyire lehet megnyomogatni:D majd ha megint be lesz fûzve, nyilatkozom róla.
szerk2.: megnyomogatás nem egyenlõ azzal hogy a befûzetlen felnire ráülök!

#1332
Posted 2008. October 30. - 22:41

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1333
Posted 2008. October 30. - 22:38

Na jó, nem ugyanolyan súlyban vagyunk. Double Wide-ot is meghatod?
Azt még nem próbáltam, de valamikor megnézem.
A sebesség mindent megold.
#1334
Posted 2008. October 30. - 22:30


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1335
Posted 2008. October 30. - 22:23

Ez nem igaz.
OFF
Pl? Melyik kõnehéz felnit nem lehet megnyomogatni? (MTX még rugózik)
ON
A sebesség mindent megold.
#1336
Posted 2008. October 30. - 22:16

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1337
Posted 2008. October 30. - 21:27

a Nisi csinált olyan országúti felnit, ami ki van fúrva, ennek van olyan változata ami csak meg van furkálva. Kettõ darab ilyen van nekem otthon, darabja 325g ha jól emlékszem....viszont lerakom és kézzel meg lehet nyomogatni:D
Szerintem az összes befûzetlen felnit meg lehet nyomogatni.
A sebesség mindent megold.
#1338
Posted 2008. October 30. - 19:21

#1339
Posted 2008. October 30. - 19:10

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1340
Posted 2008. October 30. - 19:02
