nem sértésnek, de én nem adtam volna érte pénzt...63g...nekem van itthon egy 69g-os American Classic agyam, amit 3ezer ft-ért tudhatok magaménak...
az FRM agyakról tudni valamit? konkrétan az elsõ agyuk érdekel. milyen csapágyazása van neki?
nem sértésnek, de én nem adtam volna érte pénzt...63g...nekem van itthon egy 69g-os American Classic agyam, amit 3ezer ft-ért tudhatok magaménak...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
RAUH-Welt
B E G R I F F
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Kormány és a stucni a többi dologhoz képest nehéz (súlyodhoz mérten is)
Ha szülõk nekem ilyen bringát finanszíroztak volna
14 évesen kaptam egy hasuer winnert
És ha már grammánia topik, az volt vagy 16 kg
(bizonyos esetekben) MÁR 10kg alatt!
jövõre valószínûleg kapok egy fullkarbon Mata vázat, ami remélhetõleg egy kicsit nagyobb is lesz, mint ez, az még könnyebb lesz!
Mata váz+kormánycsapágy+nyeregcsõbilincs+vázkiegészítõk(hézagolók(?)): kb. 1780g
Rock Shox Sid Team 2005: 1389g
American Classic MTB 355 V-fékes kerékszett:1479g
Michelin Latex Presta szelepes belsõk: 274g/pár vagy Kenda Presta szelepes belsõk: 340g/pár
Schwalbe Racing Ralph 2.1 2006 külsõ: 488g vagy Continental Race King 2.2 2008: 494g
Schwalbe Nobby Nic 2.1 2008 külsõ: 496g vagy Continental Race King 2.2 2008: 503g
American Classic MTB 355 V-fékes kerékszett gyorszár készlet: 102g
Sram X7 hátsó váltó 2007 közepes váltókanál: 268g
Shimano XT 2008 11-34 fogaskerékkoszorú: 298g
Sram PC-971 114szemes lánc: 298g(gyári adat)
Shimano XT 2008 22-32-44 fogkiosztású hajtómû: 865g
XPEDO magnézium pedál: kb. 275g
Bike Positive karbon nyeregcsõ 27.2mm 350mm+Specialized nyereg(250g): 494g
(tervezett: KCNC Ti Pro Lite 27.2/31.6 350mm(145g/155g)+Selle Italia SLR nyereg(140g): 285g
Nyeregcsõ átalakító: kb. 40g (tervezett: USE Thermoplastic: 30g/0g(31.6-os nyeregcsõ esetén)
Altrix Basic 100mm stucni: 143g
Bike Positive Direct kormány: 160g
Sram X.0 3X9 marokváltókar bowdennel együtt: 192g
Avid SD SL fékkar: 155g/pár (internet)
Avid SD7 fék: 360g/pár(internet)
BBB Multi Foam vágott markolat: 16g/pár
Pro kormányszarv: 67g
Shimano XT 2008 elsõ váltó: kb. 160g(internet)
Bowdenházak, bowdenek, csavarok: kb. 100g
Bike Positive láncvillavédõ: 13g
BBB kulacstartó: 69g(csavarokkal) (tervezett: BBB karbon kulacstartó: 30g(csavarokkal))
Pro kormányvégdugó: kb. 12g(becslés)
__________________________________________________________________________
Összesen: kb. 9993g Schwalbe külsõkkel, Michelin Latex Presta szelepes belsõkkel
Összesen: kb. 10072g Continental külsõkkel, Kenda Presta szelepes belsõkkel
Összesen: kb. 9735g/9715g(31.6-os nyeregcsõvel) Schwalbe külsõkkel, Michelin Latex Presta szelepes belsõkkel, tervezett alkatrészekkel
Összesen: kb. 9814g/9794g(31.6-os nyeregcsõvel) Continental külsõkkel, Kenda Presta szelepes belsõkkel, tervezett alkatrészekkel
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.