(bizonyos esetekben) MÁR 10kg alatt!
jövõre valószínûleg kapok egy fullkarbon Mata vázat, ami remélhetõleg egy kicsit nagyobb is lesz, mint ez, az még könnyebb lesz!
Mata váz+kormánycsapágy+nyeregcsõbilincs+vázkiegészítõk(hézagolók(?)): kb. 1780g
Rock Shox Sid Team 2005: 1389g
American Classic MTB 355 V-fékes kerékszett:1479g
Michelin Latex Presta szelepes belsõk: 274g/pár vagy Kenda Presta szelepes belsõk: 340g/pár
Schwalbe Racing Ralph 2.1 2006 külsõ: 488g vagy Continental Race King 2.2 2008: 494g
Schwalbe Nobby Nic 2.1 2008 külsõ: 496g vagy Continental Race King 2.2 2008: 503g
American Classic MTB 355 V-fékes kerékszett gyorszár készlet: 102g
Sram X7 hátsó váltó 2007 közepes váltókanál: 268g
Shimano XT 2008 11-34 fogaskerékkoszorú: 298g
Sram PC-971 114szemes lánc: 298g(gyári adat)
Shimano XT 2008 22-32-44 fogkiosztású hajtómû: 865g
XPEDO magnézium pedál: kb. 275g
Bike Positive karbon nyeregcsõ 27.2mm 350mm+Specialized nyereg(250g): 494g
(tervezett: KCNC Ti Pro Lite 27.2/31.6 350mm(145g/155g)+Selle Italia SLR nyereg(140g): 285g
Nyeregcsõ átalakító: kb. 40g (tervezett: USE Thermoplastic: 30g/0g(31.6-os nyeregcsõ esetén)
Altrix Basic 100mm stucni: 143g
Bike Positive Direct kormány: 160g
Sram X.0 3X9 marokváltókar bowdennel együtt: 192g
Avid SD SL fékkar: 155g/pár (internet)
Avid SD7 fék: 360g/pár(internet)
BBB Multi Foam vágott markolat: 16g/pár
Pro kormányszarv: 67g
Shimano XT 2008 elsõ váltó: kb. 160g(internet)
Bowdenházak, bowdenek, csavarok: kb. 100g
Bike Positive láncvillavédõ: 13g
BBB kulacstartó: 69g(csavarokkal) (tervezett: BBB karbon kulacstartó: 30g(csavarokkal))
Pro kormányvégdugó: kb. 12g(becslés)
__________________________________________________________________________
Összesen: kb. 9993g Schwalbe külsõkkel, Michelin Latex Presta szelepes belsõkkel
Összesen: kb. 10072g Continental külsõkkel, Kenda Presta szelepes belsõkkel
Összesen: kb. 9735g/9715g(31.6-os nyeregcsõvel) Schwalbe külsõkkel, Michelin Latex Presta szelepes belsõkkel, tervezett alkatrészekkel
Összesen: kb. 9814g/9794g(31.6-os nyeregcsõvel) Continental külsõkkel, Kenda Presta szelepes belsõkkel, tervezett alkatrészekkel
Kormány és a stucni a többi dologhoz képest nehéz (súlyodhoz mérten is)