Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1261
Írta 2008. december 04. - 19:19
#1262
Írta 2008. december 04. - 19:13
#1263
Írta 2008. december 04. - 17:32
#1264
Írta 2008. december 04. - 02:02
Deus XC SL 120gramm. [a 90mm-s]
muhaha
persze en ettol meg nem biznam az eletem erre a Rotorra. valahogy nemtudom. aggodom a fogaim epsegeert
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1265
Írta 2008. december 04. - 01:00
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1266
Írta 2008. november 30. - 22:41
egyébként nekem is tetszik, bár nem akarok áttérni tárcsára
#1267
Írta 2008. november 30. - 22:23
115-g s tárcsás elsö agy
szerintem nagyon szép, bár kérdés h jó e
http://rockmanbikes.com/phubsfd.html
#1268
Írta 2008. november 30. - 21:41
#1269
Írta 2008. november 30. - 21:24
Kormány és a stucni a többi dologhoz képest nehéz (súlyodhoz mérten is)
igen. én is ezeket cserélném.
aztán esetleg az X.7 h.váltót egy X.9 rövidkanalasra
(így 1 deka simán leugrana e 3 cseréjével)
egyébként jó setup :clap:
#1270
Írta 2008. november 30. - 19:20
Ha szülõk nekem ilyen bringát finanszíroztak volna 14 évesen kaptam egy hasuer winnert És ha már grammánia topik, az volt vagy 16 kg
igen, legfõképp ezt a szüleim, a szponzor, a csapat meg én finanszíroztam össze magamnak.
kormány, stucni nehéz... igen... de így is megvagyok:D
#1271
Írta 2008. november 30. - 18:43
(bizonyos esetekben) MÁR 10kg alatt!
jövõre valószínûleg kapok egy fullkarbon Mata vázat, ami remélhetõleg egy kicsit nagyobb is lesz, mint ez, az még könnyebb lesz!
Mata váz+kormánycsapágy+nyeregcsõbilincs+vázkiegészítõk(hézagolók(?)): kb. 1780g
Rock Shox Sid Team 2005: 1389g
American Classic MTB 355 V-fékes kerékszett:1479g
Michelin Latex Presta szelepes belsõk: 274g/pár vagy Kenda Presta szelepes belsõk: 340g/pár
Schwalbe Racing Ralph 2.1 2006 külsõ: 488g vagy Continental Race King 2.2 2008: 494g
Schwalbe Nobby Nic 2.1 2008 külsõ: 496g vagy Continental Race King 2.2 2008: 503g
American Classic MTB 355 V-fékes kerékszett gyorszár készlet: 102g
Sram X7 hátsó váltó 2007 közepes váltókanál: 268g
Shimano XT 2008 11-34 fogaskerékkoszorú: 298g
Sram PC-971 114szemes lánc: 298g(gyári adat)
Shimano XT 2008 22-32-44 fogkiosztású hajtómû: 865g
XPEDO magnézium pedál: kb. 275g
Bike Positive karbon nyeregcsõ 27.2mm 350mm+Specialized nyereg(250g): 494g
(tervezett: KCNC Ti Pro Lite 27.2/31.6 350mm(145g/155g)+Selle Italia SLR nyereg(140g): 285g
Nyeregcsõ átalakító: kb. 40g (tervezett: USE Thermoplastic: 30g/0g(31.6-os nyeregcsõ esetén)
Altrix Basic 100mm stucni: 143g
Bike Positive Direct kormány: 160g
Sram X.0 3X9 marokváltókar bowdennel együtt: 192g
Avid SD SL fékkar: 155g/pár (internet)
Avid SD7 fék: 360g/pár(internet)
BBB Multi Foam vágott markolat: 16g/pár
Pro kormányszarv: 67g
Shimano XT 2008 elsõ váltó: kb. 160g(internet)
Bowdenházak, bowdenek, csavarok: kb. 100g
Bike Positive láncvillavédõ: 13g
BBB kulacstartó: 69g(csavarokkal) (tervezett: BBB karbon kulacstartó: 30g(csavarokkal))
Pro kormányvégdugó: kb. 12g(becslés)
__________________________________________________________________________
Összesen: kb. 9993g Schwalbe külsõkkel, Michelin Latex Presta szelepes belsõkkel
Összesen: kb. 10072g Continental külsõkkel, Kenda Presta szelepes belsõkkel
Összesen: kb. 9735g/9715g(31.6-os nyeregcsõvel) Schwalbe külsõkkel, Michelin Latex Presta szelepes belsõkkel, tervezett alkatrészekkel
Összesen: kb. 9814g/9794g(31.6-os nyeregcsõvel) Continental külsõkkel, Kenda Presta szelepes belsõkkel, tervezett alkatrészekkel
Kormány és a stucni a többi dologhoz képest nehéz (súlyodhoz mérten is)
#1272
Írta 2008. november 30. - 18:22
#1273
Írta 2008. november 30. - 17:29
jövõre valószínûleg kapok egy fullkarbon Mata vázat, ami remélhetõleg egy kicsit nagyobb is lesz, mint ez, az még könnyebb lesz!
Mata váz+kormánycsapágy+nyeregcsõbilincs+vázkiegészítõk(hézagolók(?)): kb. 1780g
Rock Shox Sid Team 2005: 1389g
American Classic MTB 355 V-fékes kerékszett:1479g
Michelin Latex Presta szelepes belsõk: 274g/pár vagy Kenda Presta szelepes belsõk: 340g/pár
Schwalbe Racing Ralph 2.1 2006 külsõ: 488g vagy Continental Race King 2.2 2008: 494g
Schwalbe Nobby Nic 2.1 2008 külsõ: 496g vagy Continental Race King 2.2 2008: 503g
American Classic MTB 355 V-fékes kerékszett gyorszár készlet: 102g
Sram X7 hátsó váltó 2007 közepes váltókanál: 268g
Shimano XT 2008 11-34 fogaskerékkoszorú: 298g
Sram PC-971 114szemes lánc: 298g(gyári adat)
Shimano XT 2008 22-32-44 fogkiosztású hajtómû: 865g
XPEDO magnézium pedál: kb. 275g
Bike Positive karbon nyeregcsõ 27.2mm 350mm+Specialized nyereg(250g): 494g
(tervezett: KCNC Ti Pro Lite 27.2/31.6 350mm(145g/155g)+Selle Italia SLR nyereg(140g): 285g
Nyeregcsõ átalakító: kb. 40g (tervezett: USE Thermoplastic: 30g/0g(31.6-os nyeregcsõ esetén)
Altrix Basic 100mm stucni: 143g
Bike Positive Direct kormány: 160g
Sram X.0 3X9 marokváltókar bowdennel együtt: 192g
Avid SD SL fékkar: 155g/pár (internet)
Avid SD7 fék: 360g/pár(internet)
BBB Multi Foam vágott markolat: 16g/pár
Pro kormányszarv: 67g
Shimano XT 2008 elsõ váltó: kb. 160g(internet)
Bowdenházak, bowdenek, csavarok: kb. 100g
Bike Positive láncvillavédõ: 13g
BBB kulacstartó: 69g(csavarokkal) (tervezett: BBB karbon kulacstartó: 30g(csavarokkal))
Pro kormányvégdugó: kb. 12g(becslés)
__________________________________________________________________________
Összesen: kb. 9993g Schwalbe külsõkkel, Michelin Latex Presta szelepes belsõkkel
Összesen: kb. 10072g Continental külsõkkel, Kenda Presta szelepes belsõkkel
Összesen: kb. 9735g/9715g(31.6-os nyeregcsõvel) Schwalbe külsõkkel, Michelin Latex Presta szelepes belsõkkel, tervezett alkatrészekkel
Összesen: kb. 9814g/9794g(31.6-os nyeregcsõvel) Continental külsõkkel, Kenda Presta szelepes belsõkkel, tervezett alkatrészekkel
#1274
Írta 2008. november 26. - 22:08
#1275
Írta 2008. november 26. - 21:37
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1276
Írta 2008. november 26. - 09:58
Shimano XT '08 RD-M770 fordított, rövid kanál: 228g
XT '08 rfplus kar db.ja kijelzõ nélkül: 120 g
SRAM X.9 hátsó váltó, rövid kanál: 221g (katalógus adat: 255g -> gondolom a hosszú)
SRAM X.9 trigger váltókar jobbos: 110g (gyári adat: 225 g/pár)
#1277
Írta 2008. november 22. - 16:37
#1278
Írta 2008. november 22. - 13:18
#1279
Írta 2008. november 22. - 13:12
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1280
Írta 2008. november 22. - 11:53
Olyan is rémlik, hogy a csavar fejek süllyesztettek voltak, megfelelõ "ággyal" a fejeknek, és így nem csak merõlegesen, hanem kis szög elforduláskor is felfeküdtek rendesen, így be tudott állni a nyeregpálcatartó irányba. Egyébként bármi van, simán odahúzza a csavar a nyeregpálcára a rögzítõt, annyit enged minden, fõleg így, ha kis okosságokra is gondolnak.
http://www.bike24.ne...cts/p013141.jpg