azért annyira nem bonyesz...legfeljebb nem egy fogásban kell próbálkozninem olyan egyszerû, le is kell venni a tengely hosszából, mert az eredetiben a tengely fekszik fel a villában, az rws-es 10-es átmenõsben pedig a gyorszár fekszik csak fel, a tengely nem.
és ekkora hosszban egyeneset fúrni nem kispálya. tényleg jó esztergályos kell hozzá.
Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1221
Posted 2008. December 06. - 17:38
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1222
Posted 2008. December 06. - 17:21
hol van neked 340es agyad, az sjben? abban nem sun rinlge kerékszett lett?
#1223
Posted 2008. December 06. - 17:15
pill mindjárt megsasolom. azt tudom, hogy én a hátsó agyamat (ami most 340-es) átalakittattam tömör tengelyesre, és ott a tengely kilóg az agyból.Nekem CLes elsõm van.
A doksiját megnéztem ( http://www.dtswiss.c...013/Manual.aspx pl 18/19 oldal), abban uaz a cikkszámú tengely van a simában és a thruboltosban is. Mivel a konverziós készletben csak az adapterek vannak, ezért úgy gondolom, h a tengely nem lesz akadály. Csak a kis kupakokat kell felfúrni. Ha tévednék kérlek javíts ki, mert akkor nem töröm ezen tovább a fejem
mod: megvan, tényleg csak a véget kell felfúrni. na az enyém nem ilyen volt.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1224
Posted 2008. December 06. - 17:08
A doksiját megnéztem ( http://www.dtswiss.c...013/Manual.aspx pl 18/19 oldal), abban uaz a cikkszámú tengely van a simában és a thruboltosban is. Mivel a konverziós készletben csak az adapterek vannak, ezért úgy gondolom, h a tengely nem lesz akadály. Csak a kis kupakokat kell felfúrni. Ha tévednék kérlek javíts ki, mert akkor nem töröm ezen tovább a fejem
#1225
Posted 2008. December 06. - 16:46
és ekkora hosszban egyeneset fúrni nem kispálya. tényleg jó esztergályos kell hozzá.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1226
Posted 2008. December 06. - 16:44
Ez bizony.
Elõre nekem is jó lenne, de nagyon drága a 240-es agyhoz az átalakító, meg fõleg a gyorszár.:mad:
crc-n találtam eddig a legolcsóbban. A konverteren gondolkodtam, kéne egyet élõben látni, mert sztem csak annyi a difi, h fel van fúrva 9mmre. Ha kiszedném a 240esbõl az eredetit, felfúrnám akkor már meg is van. sztem
rob: ezt úgy kell érteni, h a specikben dt agyak vannak? csak elõl használnak thruboltot? mert hátul szeretnek vmiért deoret használni, ahogy eddig láttam
#1227
Posted 2008. December 06. - 16:38
elsõ kerék: agy 180g felni 681g plusz 36db dt 230mm es köllõk
sajnos a küllõkrõl nem tudok súly adatokat kb tudtok így is mondani valamit hálás lennék
#1228
Posted 2008. December 06. - 16:33
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1229
Posted 2008. December 06. - 16:22
Elõre nekem is jó lenne, de nagyon drága a 240-es agyhoz az átalakító, meg fõleg a gyorszár.:mad:
#1230
Posted 2008. December 06. - 16:17
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1231
Posted 2008. December 06. - 16:11
mivel tizes átmenõtengely igy csak a vele kompatibilis agyakkal mûködik.
minden fox villás specializedben ilyen van 2008 óta. kivéve az átütõseket persze.
Rob!
A linkelt képet nézegetve nekem 5mm-nek tûnik az átmérõje és oda is van írva.
Csak úgy néz ki mint a thru bolt-os elöl 9, hátul 10mm-es gyorszárak.
Ahhh, megelõztek.
#1232
Posted 2008. December 06. - 16:08
különbséget kell tenni. ez egy "normál" vékony gyz. Csak a gyz, amit a DT RWSnek hív, az úgy mûködik, ahogy konás mondja.
Az elõl 9mm-es hátul 10mm-es tengelyû agy ill gyz a thrubolt nevet viseli, ezeket is a fenti RWS zárral szerelik.
tehát van RWS rendszerû sima gyz, esetleg ti-bõl is, meg van vastagtengelyes
#1233
Posted 2008. December 06. - 14:57
minden fox villás specializedben ilyen van 2008 óta. kivéve az átütõseket persze.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1234
Posted 2008. December 06. - 12:17
kicsit kihúzod a kart, így tudsz rajta szorítani. mintha menetes lenne és az a kar lenne rajta a "villáskulcs"
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1235
Posted 2008. December 06. - 11:52
új váz? :wtf:
ha lesz, akkor egybe lesz az egész...
ha nem is 7 kiló, de olyan 9 kilóban meg tudnék állni. még használható is lenne...
gyorszáras témához
nekem a DT gyorszára tetszik.
konkrétan ez
http://www.dtswiss.c...WS/RWS-MTB.aspx
tudom nem érdekel senkit, de azért jól esett leírni
Eza agyorszár h. mûxik mert látom nemlehet a kart úgy mozgatni mint a többinél?
#1236
Posted 2008. December 06. - 00:29
új váz? :wtf:Megfejtettem, jövõre új vázad lesz.
Én egy 7kg-s montiról álmodom. Majd ha sok pénzem lesz...
ha lesz, akkor egybe lesz az egész...
ha nem is 7 kiló, de olyan 9 kilóban meg tudnék állni. még használható is lenne...
gyorszáras témához
nekem a DT gyorszára tetszik.
konkrétan ez
http://www.dtswiss.c...WS/RWS-MTB.aspx
tudom nem érdekel senkit, de azért jól esett leírni
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1237
Posted 2008. December 06. - 00:28
acor es bbb ugyanaz. forgalmazzuk mindkettot
Amit én láttam az nem ugyanaz.
bbb 68g a pár
A sebesség mindent megold.
#1238
Posted 2008. December 05. - 23:40
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1239
Posted 2008. December 05. - 23:33
#1240
Posted 2008. December 05. - 23:30
az acornak megadott 80g az a párra értendõ, igaz? mérte valaki?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.

Sign In
Create Account

Back to top






