Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1221
Posted 2008. December 06. - 16:08
különbséget kell tenni. ez egy "normál" vékony gyz. Csak a gyz, amit a DT RWSnek hív, az úgy mûködik, ahogy konás mondja.
Az elõl 9mm-es hátul 10mm-es tengelyû agy ill gyz a thrubolt nevet viseli, ezeket is a fenti RWS zárral szerelik.
tehát van RWS rendszerû sima gyz, esetleg ti-bõl is, meg van vastagtengelyes
#1222
Posted 2008. December 06. - 14:57
minden fox villás specializedben ilyen van 2008 óta. kivéve az átütõseket persze.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1223
Posted 2008. December 06. - 12:17
kicsit kihúzod a kart, így tudsz rajta szorítani. mintha menetes lenne és az a kar lenne rajta a "villáskulcs"
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1224
Posted 2008. December 06. - 11:52
új váz? :wtf:
ha lesz, akkor egybe lesz az egész...
ha nem is 7 kiló, de olyan 9 kilóban meg tudnék állni. még használható is lenne...
gyorszáras témához
nekem a DT gyorszára tetszik.
konkrétan ez
http://www.dtswiss.c...WS/RWS-MTB.aspx
tudom nem érdekel senkit, de azért jól esett leírni
Eza agyorszár h. mûxik mert látom nemlehet a kart úgy mozgatni mint a többinél?
#1225
Posted 2008. December 06. - 00:29
új váz? :wtf:Megfejtettem, jövõre új vázad lesz.
Én egy 7kg-s montiról álmodom. Majd ha sok pénzem lesz...
ha lesz, akkor egybe lesz az egész...
ha nem is 7 kiló, de olyan 9 kilóban meg tudnék állni. még használható is lenne...
gyorszáras témához
nekem a DT gyorszára tetszik.
konkrétan ez
http://www.dtswiss.c...WS/RWS-MTB.aspx
tudom nem érdekel senkit, de azért jól esett leírni
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1226
Posted 2008. December 06. - 00:28
acor es bbb ugyanaz. forgalmazzuk mindkettot
Amit én láttam az nem ugyanaz.
bbb 68g a pár
A sebesség mindent megold.
#1227
Posted 2008. December 05. - 23:40
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1228
Posted 2008. December 05. - 23:33
#1229
Posted 2008. December 05. - 23:30
az acornak megadott 80g az a párra értendõ, igaz? mérte valaki?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1230
Posted 2008. December 05. - 23:16
én valami könnyû gyorszárat keresek még mindig olcsón
nem érdekel, ha imbuszos, szóval acor?
acor
vagy bbb (kicsit igényesebben néz ki)
A sebesség mindent megold.
#1231
Posted 2008. December 05. - 22:59
nem érdekel, ha imbuszos, szóval acor?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1232
Posted 2008. December 05. - 20:42
nem tudom mit kezdenék vele komolyan mondom
egyelõre csak úgy lenne. mindig is szerettem volna egy pillekönnyû merevfarú mtb-t. lassacskán gyûlnek az alkatrészek...
aztán lehet összerakom anyumnak mert le van maradva aputól, akinek kb. a Shimano LX a leggagyibb a Kona-ján
a Te kereked is finom kis darab lehet
Megfejtettem, jövõre új vázad lesz.
Én egy 7kg-s montiról álmodom. Majd ha sok pénzem lesz...
A sebesség mindent megold.
#1233
Posted 2008. December 05. - 19:38
#1234
Posted 2008. December 05. - 19:29
#1235
Posted 2008. December 05. - 19:22
nem tudom mit kezdenék vele komolyan mondomÉs akkor v-fékkel versenyeznél? Ez nem lenne visszalépés? Vagy rájöttél, hogy bõven elég a v-fék is az itthoni versenyeken?
xtr'03 + dt revo + alu anya + xc717 + schwalbe öntapadós + bbb imbuszos gyz.
egyelõre csak úgy lenne. mindig is szerettem volna egy pillekönnyû merevfarú mtb-t. lassacskán gyûlnek az alkatrészek...
aztán lehet összerakom anyumnak mert le van maradva aputól, akinek kb. a Shimano LX a leggagyibb a Kona-ján
a Te kereked is finom kis darab lehet
PBG
tömegét nem tudom pontosan, de ha jól emlékszem felniszalaggal is 800 gramm alatt maradt még valamivel (gyz nélkül)
koca
hát leleplezõdtem
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1236
Posted 2008. December 05. - 00:52
Mégis, mit várt egy pillekönnyû gyorszártól? Minden titán tengelyes rugalmas, ilyen alapon a Tune is szar.A KCNC gyorszárat nem ajánlom, ismerõsnek van és nem tartja rendesen a kereket, nem esik ki, de zavaróan rugalmas.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1237
Posted 2008. December 05. - 00:03
imbuszos gyorszár... szerintem az nem a legjobb választás, bár nem tudom, Neked hogy jön be... szerintem ha defektet kapsz, többet spórolsz vele, ha inkább sima gyorszárat raksz be(persze nem tudom, hogy milyen súlyban van az a gyorszár)
Hány grammos a hátsó kereked, Andris?
én a kerekeimen(elsõ: 686g, hátsó: 892g gyorszárak nélkül gyorszárak: 102g/pár)TALÁN még a gyorszárakat cserélném egy KCNC 42g/pár-osra.
33g a súlya az elsõnek. Gyorsabban kiveszem a kereket, mint ha normál gyz-t használnék (a foxnak elég szar a kialakítása ebbõl a szempontból). Defektem nem lesz (mert nem lesz és kész ), ha mégis akkor van nálam hab. Ha meg belsõt kell cserélni, akkor már úgyis mindegy az a plusz néhány mp.
A KCNC gyorszárat nem ajánlom, ismerõsnek van és nem tartja rendesen a kereket, nem esik ki, de zavaróan rugalmas.
A sebesség mindent megold.
#1238
Posted 2008. December 04. - 23:46
Hány grammos a hátsó kereked, Andris?
én a kerekeimen(elsõ: 686g, hátsó: 892g gyorszárak nélkül gyorszárak: 102g/pár)TALÁN még a gyorszárakat cserélném egy KCNC 42g/pár-osra.
én most leginkább a nekem lélektani, 10kg alatti tömegre gyúrok... érkezik az XPEDO, szóval már csak egy SLR nyereg, vagy egy KCNC nyeregcsõ, és már Conti külsõkkel, és 600,-Ft-os belsõkkel is 10kg alatt vagyok!:bananadan
#1239
Posted 2008. December 04. - 23:46
én azt mondom h emiatt ne aggódj h ez nem radiál.
az agy miatt ennyit sztem megér /pláne ha még picit le tudsz belöle faragni/
aztán ha késöbb kell akkor átfüzöd radiálra. egy szett küllö nem a világ vége, radiálba befüzni meg egy csimpánz is be tudja a kereket
és igen zárt csapágyak vannak feltüntetve a pdf eken az frm honlapján. nem tünik rossz konstrukciónak.
#1240
Posted 2008. December 04. - 23:40
a Kula most épp Pesten várja, hogy menjen végre érte a leendõ gazdája... már jóideje kapom az ígéretet...
Kulát nem fogom összerakni már úgysem...
a Wensonon meg csak tárcsafék szem van De páran már megoldották a csapatból a vfékszemet - nézd meg a bikeoftheyear bringák közt
szívesen megcsinálnám én is olyanra. SID telóval elég könnyû bringa lenne belõle.
milyen elsõ kereked van? ez elég könnyû
És akkor v-fékkel versenyeznél? Ez nem lenne visszalépés? Vagy rájöttél, hogy bõven elég a v-fék is az itthoni versenyeken?
xtr'03 + dt revo + alu anya + xc717 + schwalbe öntapadós + bbb imbuszos gyz.
A sebesség mindent megold.