Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1001
Posted 2009. February 14. - 11:54
en meglepoen masszivnak talaltam....jo ez persze nem jelent semmit...
de azert meg is par eve nyuzza a srac
#1002
Posted 2009. February 14. - 11:40
pontosan azért mert a speciben 150-200 grammal több anyag van (volt legalábbis, ideit még nem láttam).Addig ok hogy torik, mert konnyu, meg mert versenyvaz. De ugyan kerem, akkor pl a speci miert nem torik? Vagy legalabbis sokkal kisebb %-ban?
Inkabb legyen 50-100 grammal nehezebb, meg 50-100ezerrel dragabb... De ne kelljen felni h leszakad a hatulja, mint pl a svajci valogatott gyereknek...
érdekes módón az outi vázak jól bírják, pedig a fradisok alatt kaptak azért a szájukra(ott meg a villák törtek de abból aztán úgy tudom volt javított verzió)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1003
Posted 2009. February 14. - 11:40
Addig ok hogy torik, mert konnyu, meg mert versenyvaz. De ugyan kerem, akkor pl a speci miert nem torik? Vagy legalabbis sokkal kisebb %-ban?
Inkabb legyen 50-100 grammal nehezebb, meg 50-100ezerrel dragabb... De ne kelljen felni h leszakad a hatulja, mint pl a svajci valogatott gyereknek...
Nem olyan könnyû.
De feltételezhetõen azért annyival nagyobb arányban törik, mint amennyire ki van belõle spórolva az anyag.
Legjobb megoldás, ha az ember nem akar rizikózni, hogy nem vesz egyszezonos versenyvázat. (jó, lehetne kérdezni, h vajh' a Demo is ennek számít-e?)
én sem vágyom 4 kilós Tune-ra
( na jó, igen, de tekerni nem mennék vele )
#1004
Posted 2009. February 14. - 10:15
#1005
Posted 2009. February 14. - 10:02
Inkabb legyen 50-100 grammal nehezebb, meg 50-100ezerrel dragabb... De ne kelljen felni h leszakad a hatulja, mint pl a svajci valogatott gyereknek...
#1006
Posted 2009. February 14. - 08:32
Megszólalt benne Reeves Callaway, a Callaway cars alapítója (saját tervezésû versenyautókat és átalakított utcai corvetteket készít, az egyik legkomolyabb ilyen jellegû gyártó Amerikában). Õ azt mondta: "Mikor nyer egy versenygépünk, akkor jön a vevõ és azt mondja, szeretnék egy versenyautót, egy versenyautót az utcára, és természetesen szeretném ha megbízható lenne. És itt van egy kis ellentmondás."
#1007
Posted 2009. February 13. - 22:48
20 alá saccolom, de majd jön Tamás és kijavit, ha olvassa és nem tartja üzleti titoknak
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1008
Posted 2009. February 13. - 21:32
ha lesz pénzem én simán bevállalok egy karbon meridát
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1009
Posted 2009. February 13. - 21:28
de
arrol sajnos nincsenek pontos adataink, hogy egy-egy ilyen "toros"-nek nyilvanitott vazbol tenylegesen mennyi kerult forgalomba, es mennyi tort el belole.
lehet lennenek meglepo adatok ha tudnank a pontos szamokat.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1010
Posted 2009. February 13. - 21:05
eltört mondjuk 20 polarx, no de mennyit adtak el belõle? 200-at? míg a mondjuk 50 meridaból ugyanúgy a 10% kuka lett... és ez a nagy baj, hogy mert az alacsonyabb minõségûeknél jobban tolerálható a hibalehetõség.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1011
Posted 2009. February 13. - 21:00
#1012
Posted 2009. February 13. - 21:00
hááát.
mennyibe kerül az a váz, 200 ezer? hányat hozhattak be az országba? nagyon maximum 50-et? (kona kula supremebõl 2006-ban 10db-ot hoztak, annak is 200E volt a listaára) mert akkor nagyjából egy kínai tömegtermelés minõségi szinten vannak
és ha úgy esel utána, hogy meghalsz? esetleg nyomorék leszel? azért ne akard megmagyarázni, hogy ez normális és elnézhetõ...
Nem olyan szintû azért mint azthiszem a 2007-es magellan polar-X...csak Kecskeméten kb 20 töröttrõl tudok...és egy darabról tudok ami ép, de azt sulibajárásra használja a srác hetente kétszer...
#1013
Posted 2009. February 13. - 20:56
hááát.országos szinten 4-5 váz az szerintem nemgáz. Persze több tört el biztos, de nem sokkal több. Egyik ismerõsöm alatt két Cyclocross carbon villa (merida) tört el egy hét alatt. Mindkettõ gyári hibás. de a harmadikat azóta is vígan használja...
mennyibe kerül az a váz, 200 ezer? hányat hozhattak be az országba? nagyon maximum 50-et? (kona kula supremebõl 2006-ban 10db-ot hoztak, annak is 200E volt a listaára) mert akkor nagyjából egy kínai tömegtermelés minõségi szinten vannak
és ha úgy esel utána, hogy meghalsz? esetleg nyomorék leszel? azért ne akard megmagyarázni, hogy ez normális és elnézhetõ...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1014
Posted 2009. February 13. - 20:45
nah, akkor még több karbon merida fog törni, mint tavaly?
tavaly is már tört vagy 4-5 váz (amirõl tudok)
én úgy lennék vele, hogy ami nem megy, azt ne erõltessék...
országos szinten 4-5 váz az szerintem nemgáz. Persze több tört el biztos, de nem sokkal több. Egyik ismerõsöm alatt két Cyclocross carbon villa (merida) tört el egy hét alatt. Mindkettõ gyári hibás. de a harmadikat azóta is vígan használja...
#1015
Posted 2009. February 13. - 19:11
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1016
Posted 2009. February 13. - 19:00
tavaly is már tört vagy 4-5 váz (amirõl tudok)
én úgy lennék vele, hogy ami nem megy, azt ne erõltessék...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1017
Posted 2009. February 13. - 18:53
pedig az gond nélkül mûxik merthogy a képen az egy tavalyi modell amibõl elég sok van használatban. és ami elpusztult jellemzõen nem ott tört el. amúgy van benne fém csak azt a katalogfotóról lefotosoppoltáka monoblokk helyének a legalján valóban ilyen vékony a perem és nem a kép hibája akkor az nekem félelmetes xD
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1018
Posted 2009. February 13. - 18:39
#1019
Posted 2009. February 13. - 18:21
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]