Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#661
Posted 2009. November 25. - 08:50
de ez a titán Use mondjuk elég csini
#662
Posted 2009. November 25. - 08:32
#663
Posted 2009. November 25. - 07:43
Syncros Microadjust...Hali!
KCNC Ti Pro Lite 400*31,6-os nyeregcsõvel van vkinek tapasztalata?Súlyra nagyon jó csak nem tudom mennyire tartós(jobban megérné a Thomson Elite)?
Esetleg más könnyû relativ olcsó nyeregcsõ ebben a méretben?
Nekem volt a régi bringámban és ilyen van most az újban is. Szerintem jó és könnyû is. Alig több 200g-nál
#664
Posted 2009. November 24. - 23:37
nekem bevalt
RAUH-Welt
B E G R I F F
#665
Posted 2009. November 24. - 23:14
#667
Posted 2009. November 24. - 22:36
KCNC Ti Pro Lite 400*31,6-os nyeregcsõvel van vkinek tapasztalata?Súlyra nagyon jó csak nem tudom mennyire tartós(jobban megérné a Thomson Elite)?
Nekem a 27,2mm es van.
Ha nem vagy nehéz biker/mivel súlykorlátos/ nem lesz vele gond.
A 2db M6 os csavar kellõ merevséget nyújt!
Felhasználás: kizárólag XC (85 kg alatt) és országút (120 kg alatt), minimum 100 mm a vázban
#668
Posted 2009. November 24. - 21:14
Visszatérve az xx szett horrordrága fõleg a sor, olcsóbban jövök ki, ha magam fusizom össze a meghajtást ráadásul könyebb is lesz mint az XX. Pár dolgot ebayról vagy a piactérrõl vennék használtan.
#669
Posted 2009. November 24. - 21:13
Nemsokára néhány országúti/CX alkatrész tömegadatával jövök!(fél órán belül a "Ki milyen bringával nyomul?"-ból megtudhatjátok, mire számíthattok...)
#670
Posted 2009. November 24. - 20:54
KCNC Ti Pro Lite 400*31,6-os nyeregcsõvel van vkinek tapasztalata?Súlyra nagyon jó csak nem tudom mennyire tartós(jobban megérné a Thomson Elite)?
Esetleg más könnyû relativ olcsó nyeregcsõ ebben a méretben?
Más: Nézegettem SunRace hajtókarokat és ez http://www.bringapon...eszek&Itemid=71 elég j súlyban van...
Errõl tudtok vmit?
köszi
#671
Posted 2009. November 24. - 20:07
jah, sejthetõ, hogy matricáznak õk is.ez a fun works szerintem ugyanaz mint az Aerozine.
a fogaskoszorújukat is megtaláltam egy tajvani boltban...
végigfutottam a hajtókar-palettát, gyanúsan ugyanazok
az aerozine hajtókarok minõségérõl tudsz valamit?
/kéttányéros jó lenne majd/
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#672
Posted 2009. November 24. - 20:02
RAUH-Welt
B E G R I F F
#673
Posted 2009. November 24. - 19:50
fogsor:
http://www.actionspo...38g::23342.html
http://www.actionspo...75g::24113.html
hajtókar:
http://www.rotorbike...MTB_cranks.html
fun works - nem tudom, h mennyire igaz a tömege...
http://www.actionspo...10g::24523.html
http://www.actionspo...20g::24128.html
kcnc hajtókarom van nekem is, de bõven nehezebb, mint amit írnak (KType XC1) - 868 gramm mindenestül (627+241 a középcsapi).
http://cgi.ebay.de/K...0#ht_3444wt_773
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#674
Posted 2009. November 24. - 19:47
RAUH-Welt
B E G R I F F
#675
Posted 2009. November 24. - 19:21
Elõrebocsátom, hogy még nem vettem semmit, egyenlõre csak terv minden.
1.
egy Sram Red hátsóváltó, csavartuninggal (140g) egy elsõváltó plusz az aramidbilincs (75g) egy 9es országúti sor (KCNC 12-27es) meg egy KCNC XC1 (700g) majdnem 200got fognék az xtrhez képest, a kulcs hogy megy e a Red 3tányért, de attól félek nem.
2.
XTR váltó (180g) átdobó dura ace 7900 (2es ~80g) 9es KCNC MTB kazetta (12-32) Tune Big Foot hajtókar 44/28as fogak. Tune Sixpack Ti középrész (~650g) Itt a könnyû karon van a hangsúly, a montiváltó a 2tányéros rendszer miatt kell, hogy hátra fel tudjam tenni a 32es sort. A könnyû karral tudnám ellensúlyozni a nehezebb váltást.
Az is fontos lenne, hogy tudjam valamennyire használni a cuccot, nehogy az legyen, hogy nem tudok majd felkapaszkodni vele valami "dombocskán" szóval áttételeket is szeretnék.
Ja, meg az összes között a legfontosabb, hogy nem szeretném, hogy úgy nézzen ki a bicaj mint egy karácsonyfa, így próbálok homogén márkákat színeket választani. Az a baj, hogy túl drágák ahhoz ezek az alkatrészek, hogy nekiálljak próbálgatni, rögtön élesben kell mindent
#676
Posted 2009. November 24. - 18:52
ha mozog annyit, akkor mi miatt nem mûködhet mégis a rendszer?sramot nem ismerem, de a shimano dupla országúti váltó nem visz hármat, a kanál kialakítása miatt. ez fix. (még ha mozog is eleget mondjuk)
kipage
esetleg 3 tányérhoz való elsõ váltó?
mondjuk én inkább leszedném a kistányérat és vennék középre egy 30-as extralite-ot.
campagnolóval megoldották a 3 tányéros verziót
http://weightweenies..._limited_03.jpg
http://weightweenies...icles.php?ID=94
meg duraace-szel is
http://weightweenies...icles.php?ID=62
bár gondolom itt van egy kis rafinéria is a háttérben
a megoldásod mindenképp érdekel majd
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#677
Posted 2009. November 24. - 18:36
sramot nem ismerem, de a shimano dupla országúti váltó nem visz hármat, a kanál kialakítása miatt. ez fix. (még ha mozog is eleget mondjuk)
Rémlik, hogy láttam valahol egy képet, talán a Bikemag-ben, egy erõsen megreszelt országúti váltórol, hogy jó legyen mtb-re.
#678
Posted 2009. November 24. - 18:29
#679
Posted 2009. November 24. - 13:26
sramot nem ismerem, de a shimano dupla országúti váltó nem visz hármat, a kanál kialakítása miatt. ez fix. (még ha mozog is eleget mondjuk)Lenne egy tuningtervem, de a technikai háttérben nem vagyok biztos, hogy kivitelezhetõ-e. A lényeg, 3tányéros MTB hajtókarhoz be tudok-e építeni egy konzolos 2sebességes elsõváltót? El fogja-e vinni az átdobó a 3 tányért? Szerintem azzal nem lesz gond, hogy a fogszám emelkedés nagy lesz, azt még elbírja, inkább a megtett útban nem vagyok biztos. Szerintetek? vagy rögtön szereljem le a legkisebb tányért és csak 2 tányérom legyen elöl? Attól tartok ez utóbbihoz nem vagyok elég erõs.
Kigrammozva:
XTR elsõváltó ~125g
Sram Red elsõváltó: ~67g plusz 6g egy aramidszálas karbonbilincs. Máris leugrana a bringáról kb 55-60g. A többi ötletem egyenlõre titok, de vagy 300got akarok lefaragni a meghajtásból.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#680
Posted 2009. November 24. - 12:25
http://weightweenies...117197641c68253
Találtam még egyet:
http://www.stanford..../tripleize.html