Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#6381
Posted 2003. April 08. - 11:09
Naj akkor!
Kona P2 villa VÉGREEEE kapható itthon 780gramm kb. 10e. ft (utoljára a corrateceseknél láttam) qva jó
Fort Crmo villa nagyon rugalmas bár a súlya 1075gramm (ez az enyém méretre vágva) ez a második szezonja. Az alut felejtsétek el cc-re a seggedbõl kirázza a szart is!
ALUMÍNIUM ÉS TTIÁN csavarok mindenhova. Sajnos még nem sikerült beszerezni, de most kaptam egy bíztató címet! Fabory kft. Váci út 85. remélem itt már szerencsém lesz. Rohadt sokat meg lehet spórolni velük (csak pénzt nem)!!!
felni: Syncros XLR HÁROMKAMRÁS!!! én most vettem, haverom 3 éve(!!!) zuzza aszem 2 szer centírozta összesen (85kiló) a felni súlya 412g
most jött ki a SUN UFOja ha minden igaz 370g
Nagyon jók a könnyített belsõk is de csak versenyre, edzeni senkinek nem ajánlom, városba megt felejtsd el!
a gumán szerintem csak ésszerûen kell spórolni! nekem a Conti Explorer Pro nagyon bejött. olcsó jó mintázat viszonylag kopik csak nagyon gyorsan kopik.
Az elsõ aggyal vigyázzatok
Láttam belülrõl egy 68g os American Classicot. Ijesztõ volt! Nagyon! szarrá volt benne menve a tuti ipari csapágyazás!
A vázon én spec nem szeretek könnyítgetni.
Szeretem az acél vázakat és a jó geometriát!
Többet ér hogy nem rázza ki a belem és emelett mintha nekem tervezték volna. egy fortot használok sanko csövekbõl: 2350g, de van nekik colombus zonal csöves 1700g os vázuk ( csak az 90e., megyek OTPt feltörni)
Meg így elviselhetõ a 700grammos CrMO húzott villa így nem kell teló. Számoljunk csak!!!
Fort váz 1700g+ villa 700g
aszem a carbon Giant váz egy siddel a súly, de az ár annak töredéke. (persze a váz rugalmas, de vann aki azt szereti)
és zúzni azt nagyon lehet vele így is!! lefele eddig 65km/h volt a max. (halálfélelemmel), de én elég beszari vagyok! felfelé meg egy álom! nem pogózik és rohadt könnyû. Ja és nem kell foglalkozni a kiblokkolásal mega karbantartáshú de hosszú lett!
mindenki menjem bicózni! eladó magellán polaris acél váz +két túra kerék 06702705858
Kona P2 villa VÉGREEEE kapható itthon 780gramm kb. 10e. ft (utoljára a corrateceseknél láttam) qva jó
Fort Crmo villa nagyon rugalmas bár a súlya 1075gramm (ez az enyém méretre vágva) ez a második szezonja. Az alut felejtsétek el cc-re a seggedbõl kirázza a szart is!
ALUMÍNIUM ÉS TTIÁN csavarok mindenhova. Sajnos még nem sikerült beszerezni, de most kaptam egy bíztató címet! Fabory kft. Váci út 85. remélem itt már szerencsém lesz. Rohadt sokat meg lehet spórolni velük (csak pénzt nem)!!!
felni: Syncros XLR HÁROMKAMRÁS!!! én most vettem, haverom 3 éve(!!!) zuzza aszem 2 szer centírozta összesen (85kiló) a felni súlya 412g
most jött ki a SUN UFOja ha minden igaz 370g
Nagyon jók a könnyített belsõk is de csak versenyre, edzeni senkinek nem ajánlom, városba megt felejtsd el!
a gumán szerintem csak ésszerûen kell spórolni! nekem a Conti Explorer Pro nagyon bejött. olcsó jó mintázat viszonylag kopik csak nagyon gyorsan kopik.
Az elsõ aggyal vigyázzatok
Láttam belülrõl egy 68g os American Classicot. Ijesztõ volt! Nagyon! szarrá volt benne menve a tuti ipari csapágyazás!
A vázon én spec nem szeretek könnyítgetni.
Szeretem az acél vázakat és a jó geometriát!
Többet ér hogy nem rázza ki a belem és emelett mintha nekem tervezték volna. egy fortot használok sanko csövekbõl: 2350g, de van nekik colombus zonal csöves 1700g os vázuk ( csak az 90e., megyek OTPt feltörni)
Meg így elviselhetõ a 700grammos CrMO húzott villa így nem kell teló. Számoljunk csak!!!
Fort váz 1700g+ villa 700g
aszem a carbon Giant váz egy siddel a súly, de az ár annak töredéke. (persze a váz rugalmas, de vann aki azt szereti)
és zúzni azt nagyon lehet vele így is!! lefele eddig 65km/h volt a max. (halálfélelemmel), de én elég beszari vagyok! felfelé meg egy álom! nem pogózik és rohadt könnyû. Ja és nem kell foglalkozni a kiblokkolásal mega karbantartáshú de hosszú lett!
mindenki menjem bicózni! eladó magellán polaris acél váz +két túra kerék 06702705858
#6382
Posted 2003. April 07. - 18:39
Hun lehet megkapni ennyiért?
Illetve ha tudtok hasonló minõségû (vagy jobb)-at max 15-ért, akkor azt írjátok meg légyszi.
Illetve ha tudtok hasonló minõségû (vagy jobb)-at max 15-ért, akkor azt írjátok meg légyszi.
#6383
Posted 2003. April 07. - 18:07
Én tudok egy WCS-t 11500-ért. A súlya 98g, csapágy/csapágy, és szép is. Hova jobbat? Sztem abszolút high-end cucc. És ennyiért.... : Persze vehetsz RaceFace-t is 40ezerért...
#6384
Posted 2003. April 07. - 18:02
#6385
Posted 2003. April 07. - 14:40
hat + has!
nemtom, hogy ahsonul e hozza a magyara ar!
de aze 11eft az nem keves es azert mar lehet talan jobbat venni. bar nemtom ez mit tud!
nemtom, hogy ahsonul e hozza a magyara ar!
de aze 11eft az nem keves es azert mar lehet talan jobbat venni. bar nemtom ez mit tud!
#6386
Posted 2003. April 07. - 14:26
Ez király. Még nem is csatlakoztunk, és máris Euróban számolunk ;D Köszi Lor! Egyébként ezzel egyezik a magyar ár?
Érdekesség:
http://www.boldpreci...components2.jpg
Titán, és csak 49 gr.
Érdekesség:
http://www.boldpreci...components2.jpg
Titán, és csak 49 gr.
#6387
Posted 2003. April 07. - 11:16
#6388
Posted 2003. April 07. - 10:33
#6389
Posted 2003. April 03. - 11:59
Yeah! Fight!
zOrg!
Én nem fikáztam az Eggbeatert, csak azt mondtam, hogy lehetne jobb is. Azt pedig hogy ki gyártotta elõször, és ki vette meg a licenszet, és gyárt tök ugyan olyat nem nem én vetettem fel, hanem BRUCE. Ha lenne annyi pénzem én is Eggbeatert vennék, de sajna nincs annyi pénzem... (viszont ajándékot, promóciós anyagot elfogadok )
zOrg!
Én nem fikáztam az Eggbeatert, csak azt mondtam, hogy lehetne jobb is. Azt pedig hogy ki gyártotta elõször, és ki vette meg a licenszet, és gyárt tök ugyan olyat nem nem én vetettem fel, hanem BRUCE. Ha lenne annyi pénzem én is Eggbeatert vennék, de sajna nincs annyi pénzem... (viszont ajándékot, promóciós anyagot elfogadok )
#6390
Posted 2003. April 03. - 08:40
Zorg:
Bocsánat, talán indiszkrét leszek. Ha úgy látod jónak nem válaszolsz (már kezdem megszokni - viszont még mindig utálom az ilyet ). De: nincs nektek valami közötök az EggBeater és/vagy a Morati forgalmazásához (mármint mint bestparts)?
OFF
Küldd el kérlek a telefonszámod a 30/993-0073 számomra. Azt' jól felhívlak, azt' jól elmondom, amiket az elmúlt fél évben kérdeztél... 8)
Nehezen kommunikálok Veled; tudod én nem kedveltem a matematikát - és õ sem engem...
üdv
zé
#6391
Posted 2003. April 02. - 22:58
meg volt még a bicikliken xtr szett sõt sram is.... azt pedig nem hinném, hogy a bp forgalmazza..........
ez mind igaz de te nem láttál véletlen akciósan eggbeater hegyeket ???
(csak leesik egyszer )
a Shimanot meg a Velotrade forgalmaza vagy nem? (EggBeatert meg FRMet mellesleg sehol másutt nem lehetett látni csak zOrgéknál ... ennyibõl azért már elég egyértelmû nem ???)
#6392
Posted 2003. April 02. - 22:15
Az olasz versenyzõk példálul nem is szeretik annyira a szarvat (ezt egy angol lapban olvastam) éppen ezért az olasz karbon kormányokat szarvellenesen tervezik, tehát tiltják annak felszerelését.
Ja, még itt is sokan mellõzik - van benne valami logika: ha valaki sok pénzt kiad egy karbon kormányra, miért terhelné meg szarvakkal is? Mindenesetre mazohizmusnak tartom. Már látom a szemem elõtt a felnit, ami annyira könnyû, hogy nem lehet rá külsõt tenni... ;D (szándékosan nem a nyeregcsõ példát hoztam fel )
ha már karbon, akkor már tényleg lehetne szarvakkal készíteni (egyben) minden hiányossága ellenére
#6393
Posted 2003. April 02. - 19:46
meg volt még a bicikliken xtr szett sõt sram is.... azt pedig nem hinném, hogy a bp forgalmazza..........
#6394
Posted 2003. April 02. - 19:43
ehheehhe ezt benéztem..
te csukott szemmel járkáltál a bikemag standon Bruce ???
meg is lehetett mérni az EggBeatert
te csukott szemmel járkáltál a bikemag standon Bruce ???
meg is lehetett mérni az EggBeatert
#6395
Posted 2003. April 02. - 19:39
#6396
Posted 2003. April 02. - 19:33
#6397
Posted 2003. April 02. - 19:11
Zorg:
Bocsánat, talán indiszkrét leszek. Ha úgy látod jónak nem válaszolsz (már kezdem megszokni - viszont még mindig utálom az ilyet ). De: nincs nektek valami közötök az EggBeater és/vagy a Morati forgalmazásához (mármint mint bestparts)?
Bocsánat, talán indiszkrét leszek. Ha úgy látod jónak nem válaszolsz (már kezdem megszokni - viszont még mindig utálom az ilyet ). De: nincs nektek valami közötök az EggBeater és/vagy a Morati forgalmazásához (mármint mint bestparts)?
#6398
Posted 2003. April 02. - 12:31
Scottos Misi! (Ember)
A habverõt szabadalmi szám alapján is úgy néz ki, a Crank tesók csinálták elsõként. Persze, láttunk már nem egy példát, hogy szinte totál párhuzamos fejlesztések mentek a világ legkülönbözõbb részein.
A crank eladta a licenszet a Look-nak. A Look-féle változat festett tengellyel készül - a kalitka részben viszont Crank Bros felirat figyelt - legalábbis az elsõ szériás cuccokban...)
A csapágy-dologban igazság is van, meg nem is. Iszonyat dúl a "ziparicsapágyas"- õrület. Csakazajó. Szinte mindenki szerint.
Én az M900 XTR agyaimat egy "ipari" csapágyhoz mérten fillérekért kónuszoztattam újra. Olyan 14.000 kilométer után. Nem, nem vagyok a síma manóék embere; eccerûen a jót szeretem. Ergo: ha valami az - még ha maga a cég/személy roppant ellenszenves is lenne -, akkor fejet hajtok és elismerem. (Jo Klieber sem egy haverkodó figura - és milyen finom voltam... -, a Syntace viszont az egyik félisten számomra...)
Ja: még Egg Beater.
Könnyebb pedált gyártanak többen - én 3 cégrõl tudok -, de ránézésre sem szeretnék velük pl. egy esõs Bükk Maratont lenyomni... Ami egyenlõre vitán felüli: az egyetlen 4 oldalas konstrukció.
A habverõt szabadalmi szám alapján is úgy néz ki, a Crank tesók csinálták elsõként. Persze, láttunk már nem egy példát, hogy szinte totál párhuzamos fejlesztések mentek a világ legkülönbözõbb részein.
A crank eladta a licenszet a Look-nak. A Look-féle változat festett tengellyel készül - a kalitka részben viszont Crank Bros felirat figyelt - legalábbis az elsõ szériás cuccokban...)
A csapágy-dologban igazság is van, meg nem is. Iszonyat dúl a "ziparicsapágyas"- õrület. Csakazajó. Szinte mindenki szerint.
Én az M900 XTR agyaimat egy "ipari" csapágyhoz mérten fillérekért kónuszoztattam újra. Olyan 14.000 kilométer után. Nem, nem vagyok a síma manóék embere; eccerûen a jót szeretem. Ergo: ha valami az - még ha maga a cég/személy roppant ellenszenves is lenne -, akkor fejet hajtok és elismerem. (Jo Klieber sem egy haverkodó figura - és milyen finom voltam... -, a Syntace viszont az egyik félisten számomra...)
Ja: még Egg Beater.
Könnyebb pedált gyártanak többen - én 3 cégrõl tudok -, de ránézésre sem szeretnék velük pl. egy esõs Bükk Maratont lenyomni... Ami egyenlõre vitán felüli: az egyetlen 4 oldalas konstrukció.
#6399
Posted 2003. April 02. - 12:19
Nem csak a NASA-nak van plazmavágója, Szolnokon egy légtechnikai cég (nem jut eszembe a neve) rendelkezik ugyanilyennel... És gondolom van még az országban sok. De hogy egy kormányt hogy vágsz ki vele, az számomra kérdés. 3D plazma? Amúgy, ha jól tudom, a plazmának 0.1-es tûréshatára, a lézernek meg 0.001-es tûréshatára van. Nem mindegy. (lor mindjárt kijavit, ha nem jól irtam)
#6400
vendég__*
Posted 2003. April 02. - 12:10
Dante
"karbon kormánynál miért hanyagolnád a szarvat? nekem azért marhára hiányozna egy plusz fogás..."
A prémium karbon kormányok ugye nagyon könnyûek, és mert könnyûek nincs is benne annyi anyag, amit lehet kisprórólják. Az olasz versenyzõk példálul nem is szeretik annyira a szarvat (ezt egy angol lapban olvastam) éppen ezért az olasz karbon kormányokat szarvellenesen tervezik, tehát tiltják annak felszerelését. Persze nincs a kormányban egy manó aki figyeli, hogy mikor teszed fel a szarvat és azd sms-ben jelenti a központnak, hanem csak a megfejelést kockáztatja az ember egy jóval könnyebben eltávozó toldalék miatt.
"egyébként hogy képzeled el a fésûs összekapcsolódást? lehet, hogy én értem félre, de akkor csak cnc-zni lehetne, ami ugye vicces a húzott/kovácsolt kormányok korában..."
Hát nem az "elavult" CNC-t, hanem inkább a lézeres vágást erõltetném, vagy a NASA plazmavágóját, esetleg egy PC vezérelt, kocsonyás valamibõl lézerfény hatására keményedõ megoldást, vagy ugyanilyen oldatból atomonként felépíteni nanorobotokkal. Hû de elszálltam!!! Hej!
"karbon kormánynál miért hanyagolnád a szarvat? nekem azért marhára hiányozna egy plusz fogás..."
A prémium karbon kormányok ugye nagyon könnyûek, és mert könnyûek nincs is benne annyi anyag, amit lehet kisprórólják. Az olasz versenyzõk példálul nem is szeretik annyira a szarvat (ezt egy angol lapban olvastam) éppen ezért az olasz karbon kormányokat szarvellenesen tervezik, tehát tiltják annak felszerelését. Persze nincs a kormányban egy manó aki figyeli, hogy mikor teszed fel a szarvat és azd sms-ben jelenti a központnak, hanem csak a megfejelést kockáztatja az ember egy jóval könnyebben eltávozó toldalék miatt.
"egyébként hogy képzeled el a fésûs összekapcsolódást? lehet, hogy én értem félre, de akkor csak cnc-zni lehetne, ami ugye vicces a húzott/kovácsolt kormányok korában..."
Hát nem az "elavult" CNC-t, hanem inkább a lézeres vágást erõltetném, vagy a NASA plazmavágóját, esetleg egy PC vezérelt, kocsonyás valamibõl lézerfény hatására keményedõ megoldást, vagy ugyanilyen oldatból atomonként felépíteni nanorobotokkal. Hû de elszálltam!!! Hej!