Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Please log in to reply
6538 replies to this topic

#5921
Serviceman

Serviceman

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 256 posts
Tud valaki infót szolgáltatni a Sun UFO felnirõl? Tudjátok 360gr, stb...


#5922
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,032 posts
Örülhetnek azok, akiknek minden gramm számít, ugyanis a Shimano piacra dobta a 180 gr-os Dura-Ace hátsó váltót (szerintem még alu csavarral tuningolható). Ezzel könnyebb, mint az XTR, és a X.0 ;D Bár van még nálla is könnyebb (Tiso, Paul, Precision), de ezeket még M-o-on nem láttam :'(

#5923
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
Zsir uj 105-os Octalinkes hajtokart tudok egy picivel dragabban...

#5924
tpresident

tpresident

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 898 posts
sajnos a fennt említett problémával már én is találkoztam.
Nem tudsz építeni magadnak egy pár könnyû hegyi-idõfutam kereket, mert egyszerûen nincs hozzá alkatrész.
Meg kellene kérdezni a bikemag fõ-országútis-csúcsfejét, németh balázst, õ csak úgy vagdalódzik az újság hasábjain a hiper-könnyû kellõanyákkal, meg a világ legkönnyebb ambrosio-felnijével, mintha tucatszám állna a boltok polcain akciós áron, -30% felirattal.
Tök kiváncsi lennék,h nekik honnan van mindig innyi hiper cucc, persze mindig "olcsón kaptam", "áron alul jutottam hozzá..."
Én is akarok ilyeneket!!!!!!!!!Na, nem mintha nem csinálnék jó boltokat...pl.: Tiagra hajtómû 11000Ft, VDO C10+ óra 6000ft.
Sigma PC3 6500ft...mind zsír új. Ezek a raktárosok... ;D ;D ;D ;D ;D
Csak ezekre várni kell, amikor van, rá kell mozdulni.

#5925
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,344 posts
A Neuzer forgalmazza a Tufo szingókat.

#5926
nervex

nervex

    vendég

  • fórumtag
  • 199 posts
Cruxos

Szomorú dolgokat írsz, és az az igazán szomorú, hogy ezek tények.
Ezt a jelenséget én egész egyszerûen kínálati kereskedelemnek nevezem.
Senkit nem érdekel, hogy te mit szeretnél venni. Vagy azt veszel, ami van, vagy más forrásokat keresel.
Ahogy te is írtad errõl sokszor nem is a boltok tehetnek, hanem inkább a nagykerek. Egyik haverom beszélgetett szombathelyi (mint Boszi) boltosokkal, õk már gyúrnak május 1.-re, hogy utána Osztrák nagykerektõl szerezzék be a cuccost. Ebben az a jó, hogy a tróger hazaiak ki fognak fingani. Az viszont rossz, hogy ismét gyarapszik majd a hazai munkanélküliek száma.
Hogy mondjak egy vicceset, egy ízben Asztriában dolgozó haverom egy Szlovák kollégáján keresztül Pozsonyból hozatott egysebességes szabadonfutókat, amit én felhoztam egy pesti boltba, ugyanis a Cseke egy bizonyos mennyiségnél nem hoz be többet az országba.
Pozsony-Bécs-Sopron-Budapest. - ez szerintem a magyar nagykerek szégyene.

#5927
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
nervex:

A boltos simán azt modja, hogy nincs az országban kardküllõ! És igaza van, mert tényleg nincs a nagykernek sem!! Csak megrendelésre hoznak be. A B+ gyártat 2.0-1.8-as küllõt normális áron. Sajna az X-Factor már nem árul Wheelsmith húzott küllõt. Az egész húzott küllõ dolgot igazából a Mali öli meg, mert a Revo küllõket csak 50-es dobozban adja. Ebbõl következik, hogy a boltban vagy megveszed mind az 50 darabot és ebbõl jó esetben 36-ot felhasználsz. Rossz esetben csak 12-t. A többibõl meg hajtogathatsz szaloncukorakasztót. A bolt meg nem teszi el magának a küllõket, csak úgy szánalomból! Ámha a Mali gondolkodna és árulná darabra is a küllõt a bolt nem utasítaná el csípõbõl a dolgot. Sok boltos még a saját bringájába sem tud/mer küllõt venni! A Biker-nél is csak 50-es dobozban lehet rendelni a jobb küllõket, de akár fél évet is várhatsz rá!

A titán cuccok szerintem azért nem olyan gázosak, csavarnál mindegy. A komolyabb dolgok sem lehetnek rosszak. Kína már rkétákat lõdöz a világûrbe!! Biztos nem a NASA-tól veszik a titán cuccokat. Persze tényleg a jót kell keresni ott is. De azokat behozatni senki nem fogja annak az 50 embernek aki egyszer megveszi aztán senki többet.

#5928
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts
Azé' NAGYON vigyáznék azzal a kínai titáncuccal!
Tajvanban ugyanis nagyon szûken egy évtizede gyártanak; ott páran már valóban a legjobb minõséget készítik. Itthon is kapható márka tavaly "áttelepült" Kínába - 30%-kal occsóbbért!!!

Tavaly volt orosz alapanyagból gyártott titánváz egyik boltban.
Atom alatt 1 (egy) hét után törött. Tehát az "orosz" és "orosz" alapanyag között is van "némi" különbség.

#5929
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,247 posts
Az tény, hogy 2,0 küllõkön és 32 lyukas felniken kívül gyakorlatilag nem kapni mást kis országunkban, az oútisokra meg nagy ívben sz*rnak. Nekem pl. be akarták beszélni hogy AmClasic felnit (350gr!) milyen jó 2,0 küllõkkel fûzni, az hogy agyoncsapja azt a súlyelõnyt ami a felniben van, az már nem számított, mert nekik is csak ez volt! De reméljük nemsokára már magunkon is segíthetünk: egész egyszerûen megvesszük külföldön. Legyen ezentúl május 1 a munka ünnepén kívül a kerékpárosok ünnepe is!

#5930
nervex

nervex

    vendég

  • fórumtag
  • 199 posts
Nálam. Nekem van egy pár Mavic Mach2 CD2, alig használt felnim, amitõl pár hónap múlva szívesen megválnék. Aero, 32 likas, szimpla gyûrüs, nem éppen azalsó kategória. Egy-két alig használt felesleges szingóm is akad, ha érdekel. Félretéve a feketegazdaságot kérdésedre a korrekt válasz szerintem az, hogy leginkább sehol. Régi pehelykönnyû lapos profilú felniket alig használtan, viszont bárhol, bárki utánad dob. Ne habozz, kapd el!

#5931
kiscsango

kiscsango

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 posts
Magyarországon hol kapni szingós felnit+ gumit? Amiket én eddig láttam, az a Mavic felni, +Malinál Vittoria szingo (én eddig mindig találtam küllõt méretben, még Revolutiont is, aerot nemtom), de az nem tetszett.
ui.: Biondoba nem megyek!

#5932
nervex

nervex

    vendég

  • fórumtag
  • 199 posts
Én a témához kerekek terén szólnék hozzá. Az utóbbi idõben több régi szingós versenykerékhez jutottam hozzá és mivel én a szingónak nem vagyok nagy barátja, ezért szétbontottam õket és külön archiváltam az agyakat, meg a felniket. A bontás sok tanulsággal szolgált. Az volt szembetûnõ, hogy még a kevésbé jó minõségû felni-agy párosításokat is mindig kétméretû küllõkkel fûzték. Ez alatt a gyakorlatban 2,0-1,8-2,0 vagy 1,8-1,5-1,8 átmérõjû küllõket értek, melyeket szinte kivétel nélkül négy keresztre fûztek. Az elõbbi mondatból két tanulság bontható ki. Egyrészt, hogy érdemes utánaméricskélni az egyes küllõfajták közti súlydifferenciának, másrészt hogy a bizonyítottan erõsebb négy keresztre fûzés manapság méltatlanul háttérbe szorult, úgy is mondhatnám, hogy kiment a divatból.
Sokszor elhatároztam, hogy igényes kerekeket építek, de ez mindig azon bukott meg, hogy nem volt a boltban megfelelõ kétméretû küllõ, meg 300mm felett nem nagyon tartanak küllõt. A végén mindig 2,0 állandó átmérõjû küllõkkel fûztem három keresztre. Most azonban sikerült kedvezõ áron a sógoroktól beszereznem két pár kerékre való régi Berg küllõt az egyik garnitúra 2,0-1,8-2,0, a másik 1,8-1,4(!)-1,8 átmérõjû. Megméricskéltem õket és közel azonos hossz esetében a következõ értékek jöttek ki: 2,0 - 7,5 g/db; 2,0-1,8-2,0 - 6 g/db, 1,8-1,4-1,8 - 4,4 g/db. Ebbõl könnyen kiszámítható, hogy egy harminckét küllõs kerék esetében ez 240; 190 illetve 140 grammot jelent. Ezen már érdemes elgondolkozni. A DT normál 2,0 küllõ darabja 45 Ft (ennél a minõségnél lejjebb menni nem ajánlatos) a második típusnak megfelelõ DT Competition 90 Ft míg az 1,8-1,5-1,8 -as Revolution 150 Ft-ot kóstál. Ez 32 küllõ esetében 1440, 2880 illetve 4800 forintot jelent, azaz 100 g súlynyereség mindössze 3360 Ft -ba kerül, ráadásul mindez azon a helyen, ahol ez a nyereség hatványozottan számít. (Talán sokan emlékeznek még a néhai MTBAction "gördülõ tömeg temploma" álnéven futtatott gondolatmeneteire.) Egyszóval nekem úgy tûnik, hogy érdemes itt grammhuszárkodni.
A másik érdekes kérdés a szingó kontra drótperemes témakör súlyoldalról. Izlés dolga, de én nem szeretem a szingót. Az viszont tény, hogyha mindkét mûfajból beválogatjuk a legkönnyebbet, akkor a szingó testhosszal gyõz. Vegyünk egy példát! Az általam ismert egyik legkönnyebb drótos szériafelni a SUN M14A a maga 395 g-jával. Erre felteszek egy kék szalagot (Lenyúlom Bujtor Csöpitõl - 25 g) választok egy Latex belsõt (60 g) és mindezt megfejelem mondjuk egy Continental Ultra3000-es (175 g) külsõvel. Ez ugye összesen 655 g. Ezzel szemben veszek egy Clement szingót (200 g) egy békebeli Nisi felnit (290 g) és egy garnitúra vékony acélalátétet (32db kb. 16 g) a küllõanyák alá, ha nem akarom a felnit idõ elõtt kinyírni. Ez összesen 506g, meg némi ragasztó, azaz tizenöt dekával veri a drótos csúcsfelállást. No comment…
Végül egy javaslat Kerékpárboltosok sírba kergetésére. Rendelj egy elsõ kereket ahol egy 28 lyukas DuraAce agyat (örülnek, ha harminckettest találnak a nagykerben) kardküllõkkel (szerintem ilyet sehol sem tartanak, bár a Maliék hírdetnek ilyet DT-bõl) fûzzenek (minden egyes küllõfuratot két irányba be kell fürészelni, különben nem tudják átdugni a küllõt - nincs ember, aki megcsinálja, esetleg te magad otthon) radiálisan egy Mavic Open Pro 28 likas felnibe. (Nem tudom feltûnt-e, de ma Magyarországon Mavic felnit szerezni lehetetlen, egyszerûen azért, mert az a cég aki forgalmazónak adja ki magát az lusta behozni az országba. Ez tekintve, hogy a világ talán legjobb felniirõl van szó egyszerûen röhej. Szerintem testületileg küldjük oda Boszit, majd õ személyes vonzerejével ezt is elintézi, miután átharapta lor torkát.) Az elõzõekben felsorolt paraméterekkel jellemzett kerékre való igény szerintem teljesen reális, de a gyakorlatban, ha nem háromkeresztre fûzött 2,0 DT-t kérsz akkor megáll a tudomány. Szóval tessék próbálkozni! És ha mégegyszer meghallom, hogy egy kerékpárboltos azt mondja, hogy nem tart országúti alkatrészt, esküszöm, megverem. Rég elmúltak már a kilencvenes évek elsõ felének MTB lázas idõszakai, tehát ez a duma egész egyszerûen az egészséges üzleti szellem hiányára utal. Na, de ez már messzire vezet, keresek inkább egy kerékpárboltokat minõsítgetõ topikot, ahol majd minõsíthetetlen módon fogok viselkedni és csúnya szitkokat szórok, meg kígyót, békát kiáltok…(Vigyázat, ez már gyûlöletbeszéd-gyanús!)


#5933
Dagobert_bacsi

Dagobert_bacsi

    vendég

  • fórumtag
  • 84 posts
Sziasztok.....
csavarokrol it egy kis info....+mas titen+carbon cucrol is ... lehet kicsit hossssssssszzzu........(jap en sem ismerem a ceget jobban...csak kaptam ez infokat....)
XACD Components (Author: Third Party)
This is an e-mail that I received at the start of April giving details on a Chinese company that manufactures titanium bike parts (amoungst other things). There have been a few requests of recent on the mtbr message board regarding the company, so here is all the information they sent me. That format isn't the best, but anyway:
NB: I do not have any affiliation or association with the Xacd, so don't ask me any questions about them!
XI¡¯AN CHANGDA TITANIUM PRODUCTS CO.,LTD

5th Floor, Block B, 33 # Gao Xin Road Xi¡¯an Shaanxi China
Tel:0086-29-8314299 0086-2-8321296
E-mail:cnti@xacd.com.cn
Fax:0086-29-8319219
Post Code:710075

Dear Sirs:

We are the manufacturer of titanium bicycle's components and parts and other titanium products. We had made some new products. Please you tell us if you are interest in them.They are following:

1).titanium brake studs (FOB XI'AN USD2.20/pcs)

2).titanium spring (high=105mm)(FOB XI'AN USD25.00/pcs) <used for
suspension mountain bikes>

3).titanium brake stiffener: FOB XI'AN USD13.00/pcs

4).titanium autocar wheel bolts:FOB XI'AN USD4.90/pcs(used for Honda and
Toyota and Fords and Nissan,Audi,Benz,Peugeot,etc.)

5).titanium mufflers outer casing and core of racing motor:FOB XI'AN
27.00/pcs(used for Honda and Yamaha)
titanium mufflers core of racing motor:FOB XI'AN 46.00/pcs(used for
Honda and Yamaha)

6).titanium autocar brand:FOB XI'AN USD13.00/pcs (Honda,Toyota,Fords,Nissan,Audi,Benz, Peugeot,etc)

7).titanium pedal axle: Shimano 2000'style FOB XI'AN USD17.20/pair

8).Carbon fiber handlebar:FOB XI'AN USD16.50/pcs

9).Carbon fiber seat post:FOB XI'AN USD21.80/pcs

10).Carbon fiber road frame:FOB XI'AN USD165.00/set

11).Carbon fiber MTB frame:FOB XI'AN USD159.00/set


Please you visit our webite,our company information is following:

XI'AN CHANGDA TITANIUM PRODUCTS CO.,LTD.

Address:5th Floor,Block B,33# GaoXin Road,Xi'an Shaanxi China

Our http://www.xacd.com.cn

E-mail:cnti@xacd.com.cn

david@xacd.com.cn

Tel:0086-29-8314299

0086-29-8318545

Fax:0086-29-8319219


Our products include:titanium frame(MTB frame,Road frame,Cylcross frame,triathlon frame,BMX frame),titanium stem,titanium seat post,titanium handlebar,titanium bar ends,titanium bottom bracket axle,titanium bottom bracket set,titanium disk brake,titanium pedal axle,titanium frame parts(B.B.Shell,rear dropout set,brake boss,cable stops,cable stop double,cable stop triple,)titanium tubing,titanium bars,titanium bolts,titanium spring,titanium saddle rail,titanium
plate,titanium wire,etc.The material is Ti3Al2.5V. Our products quality is very good.You will think so if you see our products.If our products have any quality problem,we will compensate you
150% payment and provide new goods to you.Please you peace of mind.Our trust is very good!

About titanium disk brake,we mainly manufacture it by titanium material.
Disk Brake (FOB XI'AN price)
Size: &brvbar;&micro;140(USD18.90/PCS).
&brvbar;&micro;151(USD19.50/PCS). &brvbar;&micro;160(USD19.90/PCS).
&brvbar;&micro;165(USD20.50/PCS). &brvbar;&micro;171(USD21.00/PCS). &brvbar;&micro;185(USD23.70/PCS).
&brvbar;&micro;203(USD27.80/PCS). &brvbar;&micro;220(USD37.80/PCS)
Thickness:1.8mm or 1.85mm or 2.0mm or 2.2mm

Of course,we can provide a price list to you.These is following:
A.Titanium frame(MTB frame,Road frame,Cylcross frame,Triathlon frame)

1.MTB Frame: FOB XI'AN USD365.00/set
Size:15.5",16",17.5",18",18.5",19",19.5",20",21"

2.Road Frame: FOB XI'AN USD370.00/set
Size:48cm,50cm,53cm,54cm,56cm,58cm,59cm,63cm

3.Cylcross frame: FOB XI'AN USD365.00/set
Size:48cm,50cm,53cm,54cm,56cm,58cm,59cm

4.Triathlon frame: FOB XI'AN USD370.00/set
Size:50cm,54cm,56cm,58cm,60cm,62cm,64cm

5.BMX frame:FOB XI'AN USD370.00/set

B.Titanium stem:FOB XI'AN USD31.20/pcs
Raise:0&iexcl;&atilde;,5&iexcl;&atilde;,10&iexcl;&atilde;,15&iexcl;&atilde;,20&iexcl;&atilde;,-17&iexcl;&atilde;
Length:80mm,90mm,100mm,105mm,110mm,120mm,130mm,135m,150mm

C.Titanium handlebars:FOB XI'AN USD13.30/pcs
1)P.G.H/BAR (3 degree or 5 degree)
Size: &brvbar;&micro;22.2x0.9x555mm
&brvbar;&micro;22.2x0.9x560mm
&brvbar;&micro;22.2x0.9x580mm

2)Double Butted Handlebar:FOB XI&iexcl;&macr;AN USD38.90/pcs(3 degree or 5 degree)
22.2(Dia)X0.9-0.8(thickness)X555MM
22.2(Dia)X0.9-0.8(thickness)X560MM
22.2(Dia)X0.9-0.8(thickness)X580MM

3)D.H.H/BAR(1.5" <38mm> rise with 9 degree back sweep by 5 degree up
sweep)
&brvbar;&micro;22.2x1.6x675mm FOB XI'AN USD29.20/pcs (MTB Downhill Bar)

D.Titanium bar ends:FOB XI'AN USD15.00/pair
1.Welding mode
2.Bend mode

3.Triathlon bar end

E.Titanium seat post:FOB XI'AN USD35.00/pcs
Size:&brvbar;&micro;26.8,&brvbar;&micro;27.0,&brvbar;&micro;27.2,&brvbar;&micro;28.6,&brvbar;&micro;30,&brvbar;&micro;31.6

F.Titanium bottom braket axle:FOB XI'AN USD12.80/pcs
Length:108mm,111mm,122mm,112mm,123mm

G.Titanium pedal axle for Shimano FOB XI'AN USD17.20/pair

H.Bottom bracket set FOB XI&iexcl;&macr;AN USD29.60/set


I.The parts of titanium frame:rear dropout set, bottom bracket shell,
bottom bracket set,

pedal axle, brake boss, cable stops, cable stop double, cable stop
triple, etc.
rear dropout set(FOB XI&iexcl;&macr;AN USD17.50/pair).
bottom bracket shell(FOB XI&iexcl;&macr;AN USD13.00/pcs).
brake boss(FOB XI&iexcl;&macr;AN USD4.90/pair).
cable stops(FOB XI&iexcl;&macr;AN USD1.02/pcs).
cable stop double(FOB XI&iexcl;&macr;AN USD2.30/pcs).
cable stop triple(FOB XI&iexcl;&macr;AN USD3.50/pcs).

J.Another,we are selling raw titanium material and titanium bolts at
now.The price is very cheaply! Because we just turn down the prices.

1.The titanium bolts are following:
cantilever bolts M6x18 USD1.04/pcs
shifter body to brake lever M5x13.7 USD0.93/pcs
brake lever to H/Bar bolts M6x20 USD1.03/pcs
inner chain ring bolts(kit) M8x21.5 USD1.21/pcs
front derailleur to seat tube M5x19.5 USD1.01/pcs
pulley wheel bolts M5x14.8 USD0.97/pcs
cantilever eye bolts M6x30 USD1.34/pcs
crank bolts M8x24 USD1.09/pcs
outer chain ring bolts(kit) M8x4.5 USD0.82/pcs
rear derailleur cable clamp bolt M5x12 USD0.95/pcs
front derailleur cable clamp M5x13.5 USD0.81/pcs
rear derailleur pivot bolts M10x34 USD2.02/pcs
rear derailleur cable clamp nut M5x9.5 USD0.73/pcs
outer chain ring kit M8x10 USD0.71/pcs
These titanium bolts fit Shimano XTR and XT system.
Of course,we also can manufacture all kinds of titanium bolts according
to your drawing and request.

2.The raw meterial are following:
Raw material:
A.Titanium bar(Surface:polish):

a.unalloyed titanium bar(ASTM Grade 2) diameter:2mm to 200mm length:300mm to 3000mm
unit price:FOB XI'AN USD19.00/KG

b.Titanium alloy bar: designation:ASTM Grade5(Ti6AL-4V),ASTM Grade9(Ti3Al-2.5V). diameter:2mm to 200mm length:300mm to 3000mm unit price:FOB XI'AN USD36.50/KG

B.Titanium tubing(100% seamless):

a.unalloyed titanium tubing(ASTM Grade 2):

diameter:3mm to 110mm length:500mm to 6000mm

wall thickness:0.75mm to 4.5mm

unit price:XI'AN USD39.00/KG

b.Titanium alloy tubing(ASTM Grade 9:Ti3Al-2.5V)

diameter:3mm to 110mm length:500mm to 6000mm

wall thickness:0.75mm to 4.5mm

unit price:XI'AN USD62.00/kg

C.Titanium strip(unalloyed titanium ASTM grade 2):

Thickness:0.03mm to 0.80mm width:50mm to 400mm

length:500mm to 1000mm

unit price:FOB XI'AN USD34.70/KG

D.Titanium wire:

a.unalloyed titanium wire(Grade 2):

diameter:0.1mm to 6.0mm unit price:FOB XI'AN USD42.50/KG

b.Titanium alloy wire(Grade 9:Ti3Al-2.5V,Grade5:Ti6Al-4V)

diameter:0.1mm to 6.0mm unit price:FOB XI'AN USD68.90/KG

E.Titanium plate:

a. unalloyed titanium plate(ASTM Grade 2):

thickness:0.3mm to 30mm

width:400mm to 1000mm length:1000mm to 3000mm

unit price:FOB XI'AN USD24.40/KG

b.Titanium alloy plate(ASTM Grade5:Ti6Al-4V):

thickness:0.3mm to 30mm

width:400mm to 1000mm length:1000mm to 3000mm

unit price:FOB XI'AN USD27.90/KG


L.Titanium suitcases:

Material:unalloyed titanium

length:43cm width:36cm high:11.50cm

unit price:FOB XI'AN USD189.00(inside liner:cloth)

unit price:FOB XI'AN USD210.00(inside liner:mimic dermis)

unit price:FOB XI'AN USD229.00(inside liner:dermis)

Another,we also can manufacture orther titanium products:Poles, suitcases, foils, Ti-ingots, bars, tubing, sheets, plates, strips, castings, wire , micro-porous titanium filter, titanium die,etc.

If you need them,please you free feel contact us.


Best Regards!

XI'AN CHANGDA TITANIUM PRODUCTS CO.,LTD.
Porter

naaa ez lenne....nem is dragak, ugye.....

endre

#5934
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
mennyibe kerul egy par titan csavar?
nyeregbilincshez meg fekhez pl????

#5935
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,032 posts
Pedálok (köztük siklócsapágyazás témaköre) csak mert kapcsolódik:

http://www.bikemag.h...=3669;start=135



#5936
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,032 posts
1973-ból:
http://www.classicre...untour_rder.htm

#5937
Dagobert_bacsi

Dagobert_bacsi

    vendég

  • fórumtag
  • 84 posts
Sziasztok ismet...

Eloszoris koszonom eddigi hozza(m) szolasaitokat !!!

ja az Eggbeater....
amit irtam nem veszes sot eszre se veheto... de megse ertem mer van majd megkerdem az Bestparts-ot vagy Crankeket kesobb.
De az pedal elonyei vitathatatlanok,foleg sarban...
EMBER-nek te tudod(?) ...

Kulamal kapcsolatban +valtoztatasokal ,

Igen igaz hogy biztos hogy tobb pinz az atalakitas.... de az merevebb(?)Fox+kerekek+tarcsak lennenek ....

Ha Igy marad , marmint ha SID+Spinergy kerekecskek akkor meg A Kulacska(de en is) fogy egy kicsit mer van 1par elfekvo alkatreszem itthon...(nem vicc... sot talan eladok is)

Szoval meg mindig gondolkodom melyik atalakitas az Tarcsas valoszinuleg tobb merevsegel biro rendszer... HARCBAN(Lor utan szabadon ;D) A V-fekes+SID+konnyu cucok....

JAj majd elfelejtem a Vazacskatol nem valnak meg tudom hogy ott min.300grammot megsporolhatnak pl egy Scandium vazal...(de az nem Easton ::)+nem valami elismert ceg melyre pinz is lenne...) csak
a Kulat szeretjuk !

hat nem vagyok egy problemas faj(zat) ??!!

De azert irhatok...(jap az bringam mar az uj galeriaba ... KOSZONET A GALERIAERT az illetekeseknek !!! (nekem tetszik ;D) )
(igen tudom az a Flite nyereg nem egy ultrakonnyu darab+mas se... :-X .... de semmi se tokeletes{meg ;D}!!!)


endre



#5938
vendég__*

vendég__*
  • vendég
hát ja én is azt mondom, hogy inkább hagyd nost a téféket,ilyen faja kis kerekekkel nem érdemes csrélni. szvsz súlyban az xtr rá tud verni egy két v fékre, de nem az összesre. lehet, hogy hülyén hangzik, meg nem is tartanád jó kinézésünek, de mondjuk csak hátra rakni tárcsát, mert akkor nem kéne villát cserélned, susnyásan is lenne egy jó féked, és biztos, hogy egyedi brinyó lenne! ;)

#5939
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,613 posts
szerintem kemeny penz lenne atterni tarcsafekre, es
az is fontos, hogy irtad, hogy a mostani geped klappol...
akkor minek bontanad meg azt az oly nehezen elrheto egyseges felepitest...
szerintem rengeteg penzt, energiat fektetnel bele, raadasul temerdek idegeskedessel is jarna, mert egy bicikli atepitese mindig tartogat buktatokat, amik kozben derulnek ki...
;)



#5940
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,739 posts
Én is bekapcsolódnék a "javasoljunk Endrének" körbe. ;D

Sztem se kéne hozzányúlni, mert mint írtad telót+kereket is kéne cserélned. Namost az alkatrészeid (SID carbon + Spinergy kerekek) elég ritka versenyalkatrészek, amiken csak nagy veszteségek árán tudnál túladni. (bocs ha túl anyagiasnak tûnök, de közgazdász vagyok... ;) ). Ha összeszámolod mennyit "buknál" a bolton, nem is biztos hogy megéri a sok belefektett pénzt a tárcsafék.

Másik oldal: nem írtad, hogy baj lenne a v-fékkel. (azon kívül hogy eszi a pofákat). Akkor miért cseréled le? ??? Engem is vonz a tárcsa, de egy jól belõtt v-fék megközelíti az érzést sztem....

Harmadik oldal: hamár sikerült a (számomra) bûvös 10 kg alá menni ne rontsd mér el... ;D ;D Olyan jól hangzik az a 9800 gramm....

Ha ezzel megkönnyítettem volna a döntésed akkor meglepõdnék, de azt mondtad mindennemû véleményre kíváncsi vagy. ;)

és gratula a bicódhoz, nagyon fain kis gép lehet