3.0
5.0
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#5921
Írta 2004. február 17. - 22:52
#5922
Írta 2004. február 17. - 22:51
Köszi!
Nem olyan sürgõs a dolog, van még pár hónapom tökölni vele.
Melyik SRAM sor 8-as?
Nem olyan sürgõs a dolog, van még pár hónapom tökölni vele.
Melyik SRAM sor 8-as?
#5923
Írta 2004. február 17. - 22:26
Legolcsóbb és legkönnyebb agy az Americal Classic, nekem montiban volt és a kis kotyogása javítható. Felniben nem tudok ajánlani semmit, mert nem ismerem. Alu anya, vékonyított küllõ, Sram sor. A gyáro keréket gyorsan felejtsd (bár a A-Classic-ot is sokan fûzik), mert nehezek az árukhoz képest!
#5924
Írta 2004. február 14. - 23:19
Üdv!
Lemértem a kerekeimet, és elszomorított a tény:
Formula XCR3 gyári kerekek, hátsó Sora sorral
elsõ- 1000gr
hátsó- 1570gr
Nos, ennél azért lehetne "kicsivel" könnyebb is, nem?
Milyen összeálíást tudtok ajánlani? A karbont ára, és használhatósága miatt elvetettem.
Inkább idõfutamra, és hegyre használnám, csak versenyen, 8-as sorral. 75 kiló vagyok.
Emberi áron számolva, mit lehet kihozni? 1 teljes kilót szeretnék faragni, reális a cél? (Felgumizva, persze.) A gumikkal kapásból tudnék 2-300gr-ot nyerni.
A Biondo katalógusban 96-ért van Gipiemme, azzal az a bajom, hogy Campa soros.
Gyári kerékszettet vegyek, vagy inkább magam fûzzek? És peremes, vagy szingós?
Az egész gép most 10 kiló, és igencsak érzõdne a tuning.
Köszi!
Lemértem a kerekeimet, és elszomorított a tény:
Formula XCR3 gyári kerekek, hátsó Sora sorral
elsõ- 1000gr
hátsó- 1570gr
Nos, ennél azért lehetne "kicsivel" könnyebb is, nem?
Milyen összeálíást tudtok ajánlani? A karbont ára, és használhatósága miatt elvetettem.
Inkább idõfutamra, és hegyre használnám, csak versenyen, 8-as sorral. 75 kiló vagyok.
Emberi áron számolva, mit lehet kihozni? 1 teljes kilót szeretnék faragni, reális a cél? (Felgumizva, persze.) A gumikkal kapásból tudnék 2-300gr-ot nyerni.
A Biondo katalógusban 96-ért van Gipiemme, azzal az a bajom, hogy Campa soros.
Gyári kerékszettet vegyek, vagy inkább magam fûzzek? És peremes, vagy szingós?
Az egész gép most 10 kiló, és igencsak érzõdne a tuning.
Köszi!
#5925
Írta 2004. február 09. - 21:16
A felni katalógus súlya 389 gr, a valóságban kb. 370 gr körüli. Ezt nekem is csak monták. Egykamrás CC felni. Fekete vagy ezüst színben, 32 lyukkal, a BikeMag hiredetésben elírták. Szerintem nem olyan ropi mint amit a súlyból lehetne következtetni. A fékfelületbõl szerintem nem vettek ki anyagot, a súlymegtakarítást a keskenysége és az alacsonyabb peremmagasság eredményezi. Ára 9900 Ft. Nekem is ez lesz, majd ha lesz pénzem.Tud valaki infót szolgáltatni a Sun UFO felnirõl? Tudjátok 360gr, stb...
#5926
Írta 2004. február 06. - 11:17
A bikmakk írta még valamikor tavaj, hogy tesztelik meg ilyenek. Kérdezd meg õket, hogy mikor olvashatsz róla. Vagy kérj valami elõzetes infót.Tud valaki infót szolgáltatni a Sun UFO felnirõl? Tudjátok 360gr, stb...
#5927
Írta 2004. február 06. - 08:17
Szóba került itt a kardküllõs kerék...
Milyen agyat lehet hozzá párosítani? Mert flexszel nem esnék neki egy épnek.
Milyen agyat lehet hozzá párosítani? Mert flexszel nem esnék neki egy épnek.
#5928
Írta 2004. február 05. - 23:37
Én csak egy dolgot tudok: rengeteget eladtunk belõle..egy sem jött vissza hibával, és mindenki meg van elégedve vele.Persze ne 2-3évre tervezz vele, mert ez versenyfelni.
Üdv:Thy
Üdv:Thy
#5929
Írta 2004. február 05. - 18:13
#5930
Írta 2004. február 05. - 18:05
#5931
Írta 2004. február 05. - 17:35
#5932
Írta 2004. február 05. - 14:09
Örülhetnek azok, akiknek minden gramm számít, ugyanis a Shimano piacra dobta a 180 gr-os Dura-Ace hátsó váltót (szerintem még alu csavarral tuningolható). Ezzel könnyebb, mint az XTR, és a X.0 ;D Bár van még nálla is könnyebb (Tiso, Paul, Precision), de ezeket még M-o-on nem láttam :'(
#5933
Írta 2004. január 25. - 13:52
#5934
Írta 2004. január 25. - 13:26
sajnos a fennt említett problémával már én is találkoztam.
Nem tudsz építeni magadnak egy pár könnyû hegyi-idõfutam kereket, mert egyszerûen nincs hozzá alkatrész.
Meg kellene kérdezni a bikemag fõ-országútis-csúcsfejét, németh balázst, õ csak úgy vagdalódzik az újság hasábjain a hiper-könnyû kellõanyákkal, meg a világ legkönnyebb ambrosio-felnijével, mintha tucatszám állna a boltok polcain akciós áron, -30% felirattal.
Tök kiváncsi lennék,h nekik honnan van mindig innyi hiper cucc, persze mindig "olcsón kaptam", "áron alul jutottam hozzá..."
Én is akarok ilyeneket!!!!!!!!!Na, nem mintha nem csinálnék jó boltokat...pl.: Tiagra hajtómû 11000Ft, VDO C10+ óra 6000ft.
Sigma PC3 6500ft...mind zsír új. Ezek a raktárosok... ;D ;D ;D ;D ;D
Csak ezekre várni kell, amikor van, rá kell mozdulni.
Nem tudsz építeni magadnak egy pár könnyû hegyi-idõfutam kereket, mert egyszerûen nincs hozzá alkatrész.
Meg kellene kérdezni a bikemag fõ-országútis-csúcsfejét, németh balázst, õ csak úgy vagdalódzik az újság hasábjain a hiper-könnyû kellõanyákkal, meg a világ legkönnyebb ambrosio-felnijével, mintha tucatszám állna a boltok polcain akciós áron, -30% felirattal.
Tök kiváncsi lennék,h nekik honnan van mindig innyi hiper cucc, persze mindig "olcsón kaptam", "áron alul jutottam hozzá..."
Én is akarok ilyeneket!!!!!!!!!Na, nem mintha nem csinálnék jó boltokat...pl.: Tiagra hajtómû 11000Ft, VDO C10+ óra 6000ft.
Sigma PC3 6500ft...mind zsír új. Ezek a raktárosok... ;D ;D ;D ;D ;D
Csak ezekre várni kell, amikor van, rá kell mozdulni.
#5935
Írta 2004. január 22. - 22:08
#5936
Írta 2004. január 22. - 18:08
Cruxos
Szomorú dolgokat írsz, és az az igazán szomorú, hogy ezek tények.
Ezt a jelenséget én egész egyszerûen kínálati kereskedelemnek nevezem.
Senkit nem érdekel, hogy te mit szeretnél venni. Vagy azt veszel, ami van, vagy más forrásokat keresel.
Ahogy te is írtad errõl sokszor nem is a boltok tehetnek, hanem inkább a nagykerek. Egyik haverom beszélgetett szombathelyi (mint Boszi) boltosokkal, õk már gyúrnak május 1.-re, hogy utána Osztrák nagykerektõl szerezzék be a cuccost. Ebben az a jó, hogy a tróger hazaiak ki fognak fingani. Az viszont rossz, hogy ismét gyarapszik majd a hazai munkanélküliek száma.
Hogy mondjak egy vicceset, egy ízben Asztriában dolgozó haverom egy Szlovák kollégáján keresztül Pozsonyból hozatott egysebességes szabadonfutókat, amit én felhoztam egy pesti boltba, ugyanis a Cseke egy bizonyos mennyiségnél nem hoz be többet az országba.
Pozsony-Bécs-Sopron-Budapest. - ez szerintem a magyar nagykerek szégyene.
Szomorú dolgokat írsz, és az az igazán szomorú, hogy ezek tények.
Ezt a jelenséget én egész egyszerûen kínálati kereskedelemnek nevezem.
Senkit nem érdekel, hogy te mit szeretnél venni. Vagy azt veszel, ami van, vagy más forrásokat keresel.
Ahogy te is írtad errõl sokszor nem is a boltok tehetnek, hanem inkább a nagykerek. Egyik haverom beszélgetett szombathelyi (mint Boszi) boltosokkal, õk már gyúrnak május 1.-re, hogy utána Osztrák nagykerektõl szerezzék be a cuccost. Ebben az a jó, hogy a tróger hazaiak ki fognak fingani. Az viszont rossz, hogy ismét gyarapszik majd a hazai munkanélküliek száma.
Hogy mondjak egy vicceset, egy ízben Asztriában dolgozó haverom egy Szlovák kollégáján keresztül Pozsonyból hozatott egysebességes szabadonfutókat, amit én felhoztam egy pesti boltba, ugyanis a Cseke egy bizonyos mennyiségnél nem hoz be többet az országba.
Pozsony-Bécs-Sopron-Budapest. - ez szerintem a magyar nagykerek szégyene.
#5937
Írta 2004. január 22. - 16:36
nervex:
A boltos simán azt modja, hogy nincs az országban kardküllõ! És igaza van, mert tényleg nincs a nagykernek sem!! Csak megrendelésre hoznak be. A B+ gyártat 2.0-1.8-as küllõt normális áron. Sajna az X-Factor már nem árul Wheelsmith húzott küllõt. Az egész húzott küllõ dolgot igazából a Mali öli meg, mert a Revo küllõket csak 50-es dobozban adja. Ebbõl következik, hogy a boltban vagy megveszed mind az 50 darabot és ebbõl jó esetben 36-ot felhasználsz. Rossz esetben csak 12-t. A többibõl meg hajtogathatsz szaloncukorakasztót. A bolt meg nem teszi el magának a küllõket, csak úgy szánalomból! Ámha a Mali gondolkodna és árulná darabra is a küllõt a bolt nem utasítaná el csípõbõl a dolgot. Sok boltos még a saját bringájába sem tud/mer küllõt venni! A Biker-nél is csak 50-es dobozban lehet rendelni a jobb küllõket, de akár fél évet is várhatsz rá!
A titán cuccok szerintem azért nem olyan gázosak, csavarnál mindegy. A komolyabb dolgok sem lehetnek rosszak. Kína már rkétákat lõdöz a világûrbe!! Biztos nem a NASA-tól veszik a titán cuccokat. Persze tényleg a jót kell keresni ott is. De azokat behozatni senki nem fogja annak az 50 embernek aki egyszer megveszi aztán senki többet.
A boltos simán azt modja, hogy nincs az országban kardküllõ! És igaza van, mert tényleg nincs a nagykernek sem!! Csak megrendelésre hoznak be. A B+ gyártat 2.0-1.8-as küllõt normális áron. Sajna az X-Factor már nem árul Wheelsmith húzott küllõt. Az egész húzott küllõ dolgot igazából a Mali öli meg, mert a Revo küllõket csak 50-es dobozban adja. Ebbõl következik, hogy a boltban vagy megveszed mind az 50 darabot és ebbõl jó esetben 36-ot felhasználsz. Rossz esetben csak 12-t. A többibõl meg hajtogathatsz szaloncukorakasztót. A bolt meg nem teszi el magának a küllõket, csak úgy szánalomból! Ámha a Mali gondolkodna és árulná darabra is a küllõt a bolt nem utasítaná el csípõbõl a dolgot. Sok boltos még a saját bringájába sem tud/mer küllõt venni! A Biker-nél is csak 50-es dobozban lehet rendelni a jobb küllõket, de akár fél évet is várhatsz rá!
A titán cuccok szerintem azért nem olyan gázosak, csavarnál mindegy. A komolyabb dolgok sem lehetnek rosszak. Kína már rkétákat lõdöz a világûrbe!! Biztos nem a NASA-tól veszik a titán cuccokat. Persze tényleg a jót kell keresni ott is. De azokat behozatni senki nem fogja annak az 50 embernek aki egyszer megveszi aztán senki többet.
#5938
Írta 2004. január 21. - 18:03
Azé' NAGYON vigyáznék azzal a kínai titáncuccal!
Tajvanban ugyanis nagyon szûken egy évtizede gyártanak; ott páran már valóban a legjobb minõséget készítik. Itthon is kapható márka tavaly "áttelepült" Kínába - 30%-kal occsóbbért!!!
Tavaly volt orosz alapanyagból gyártott titánváz egyik boltban.
Atom alatt 1 (egy) hét után törött. Tehát az "orosz" és "orosz" alapanyag között is van "némi" különbség.
Tajvanban ugyanis nagyon szûken egy évtizede gyártanak; ott páran már valóban a legjobb minõséget készítik. Itthon is kapható márka tavaly "áttelepült" Kínába - 30%-kal occsóbbért!!!
Tavaly volt orosz alapanyagból gyártott titánváz egyik boltban.
Atom alatt 1 (egy) hét után törött. Tehát az "orosz" és "orosz" alapanyag között is van "némi" különbség.
#5939
Írta 2004. január 21. - 13:48
Az tény, hogy 2,0 küllõkön és 32 lyukas felniken kívül gyakorlatilag nem kapni mást kis országunkban, az oútisokra meg nagy ívben sz*rnak. Nekem pl. be akarták beszélni hogy AmClasic felnit (350gr!) milyen jó 2,0 küllõkkel fûzni, az hogy agyoncsapja azt a súlyelõnyt ami a felniben van, az már nem számított, mert nekik is csak ez volt! De reméljük nemsokára már magunkon is segíthetünk: egész egyszerûen megvesszük külföldön. Legyen ezentúl május 1 a munka ünnepén kívül a kerékpárosok ünnepe is!
#5940
Írta 2004. január 21. - 13:25
Nálam. Nekem van egy pár Mavic Mach2 CD2, alig használt felnim, amitõl pár hónap múlva szívesen megválnék. Aero, 32 likas, szimpla gyûrüs, nem éppen azalsó kategória. Egy-két alig használt felesleges szingóm is akad, ha érdekel. Félretéve a feketegazdaságot kérdésedre a korrekt válasz szerintem az, hogy leginkább sehol. Régi pehelykönnyû lapos profilú felniket alig használtan, viszont bárhol, bárki utánad dob. Ne habozz, kapd el!