természetesen nem alu küllõkre gondoltam, hanem arra, hogy a küllõk "natúr" szinüek. Csak hirtelen nem tudtam rendesen +fogalmazni, ezért lehetett félreérteni... ;D
A kérdésem ettõl függetlenül még mindíg áll.
Gyk. voltam, akit kiigazítottak ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#5841
Posted 2004. April 09. - 18:36
#5842
Posted 2004. April 09. - 17:30
AMCLASS:
Non-Disc Front Hub Technical Specs
Drillings - 28 , 32 and 36H
Weight - 120 grams
Flange diameter - 57mm x 4mm thick
Flange Width - 72mm apart
Flange Spoke Circle - 47mm diameter
Bearings - 15267 Sealed
Fork Contact - 20mm diameter
Ultra-Light Non-Disc Cassette Hub Tech Specs
Drillings - 28, 32 and 36H
Weight - 225 grams
Axle Width - 135mm
Flange Diameter - 76.2mm x 4mm thick
Spoke Circle Diameter - 66.2mm
Center to Left Flange - 29mm
Center to Right Flange - 19mm
Flange Width - 47.5mm apart
Bearings - 4 x 15267 Sealed
A számok a csapágyaknál nem a típust jelölik?
Non-Disc Front Hub Technical Specs
Drillings - 28 , 32 and 36H
Weight - 120 grams
Flange diameter - 57mm x 4mm thick
Flange Width - 72mm apart
Flange Spoke Circle - 47mm diameter
Bearings - 15267 Sealed
Fork Contact - 20mm diameter
Ultra-Light Non-Disc Cassette Hub Tech Specs
Drillings - 28, 32 and 36H
Weight - 225 grams
Axle Width - 135mm
Flange Diameter - 76.2mm x 4mm thick
Spoke Circle Diameter - 66.2mm
Center to Left Flange - 29mm
Center to Right Flange - 19mm
Flange Width - 47.5mm apart
Bearings - 4 x 15267 Sealed
A számok a csapágyaknál nem a típust jelölik?
#5843
Posted 2004. April 09. - 16:26
Az American Classic csapánya szerintem nem egyedi, biztos lehet kapni. Százezer féle csapányad gyártanak, Nekem a 68 g-os elsõ agyab végigbírta a Mátra Maraton. A hátso racsmimechaniznus tényleg jó, a Tune is ilyet használ. Gondolom a Tune elõbb kezdte!
#5844
Posted 2004. April 09. - 13:32
Csapágyat nem cserélek benne, olcsóbb újat venni, elsõ agyat legalábbis. Egyébként a FAG vag az SKF, valamelyik bolt azt mondta, megoldható a beszerzés. Tapasztalatom szerint a többi iparis agyból is kiesik a csapágy, és azok se széria modellek.
Ez miatt nem futtatok le végeselemet, nekem elég hogy bírja ezzel a tengelycsonkkal is.
A triálék szeretnek elsõ keréken ugrálni, ami sugárirányban jelent terhelést, fõleg ha közben a tárcsaféket markolásszák.
Ellátogattam az FRM oldalára. A robbantott ábrán nem volt semmi érdekes, tehát gondolom az anyagválasztással könnyítenek. Az viszont nem tetszett, hogy könnyebbnek hozták ki magukat mint az Amclassicot. Amclassicnak nálam nem ennyi volt a súlya.
FRM-re tud valaki árat mondani?
Tavalyelõtt egyébként, amikor én a kerekeimet építettem, közel távol nem volt semmi normális agy az amclassicon kivül.
Ez miatt nem futtatok le végeselemet, nekem elég hogy bírja ezzel a tengelycsonkkal is.
A triálék szeretnek elsõ keréken ugrálni, ami sugárirányban jelent terhelést, fõleg ha közben a tárcsaféket markolásszák.
Ellátogattam az FRM oldalára. A robbantott ábrán nem volt semmi érdekes, tehát gondolom az anyagválasztással könnyítenek. Az viszont nem tetszett, hogy könnyebbnek hozták ki magukat mint az Amclassicot. Amclassicnak nálam nem ennyi volt a súlya.
FRM-re tud valaki árat mondani?
Tavalyelõtt egyébként, amikor én a kerekeimet építettem, közel távol nem volt semmi normális agy az amclassicon kivül.
#5845
Posted 2004. April 09. - 13:13
az am addig jo amig csapagyat nem kell benne cserelni.
mert akkor rajossz, hogy ennel kocsogebb modon elkeszitett aggyal meg nem talalkoztal.
csapagy kiesik az agytestbol.
arrol nem is beszelve, hogy nem szabvanyos.
a tengely azert szeret terhet viselni!
trialek alig terhelik az elso kereket.
nem hiaba fuzik sugarba ropi aggyal vekony gumival...
mert akkor rajossz, hogy ennel kocsogebb modon elkeszitett aggyal meg nem talalkoztal.
csapagy kiesik az agytestbol.
arrol nem is beszelve, hogy nem szabvanyos.
a tengely azert szeret terhet viselni!
trialek alig terhelik az elso kereket.
nem hiaba fuzik sugarba ropi aggyal vekony gumival...
#5846
Posted 2004. April 09. - 13:08
Tény, hogy érdekes a felépítése, de talán pont ez az elõnye. A racsnikialakítás szerintem pl. tartósabb mint a hagyományos. A tárcsás elsõagy pedig elég jól bírja a triált, holott nincs tengelye. A tengely egyébként megérzésem szerint nem teherviselõ elem.
A DT Revolution anyaga: X5 CrNi 18/10, tehát acél ötvözet.
A DT Revolution anyaga: X5 CrNi 18/10, tehát acél ötvözet.
#5847
Posted 2004. April 09. - 11:04
#5848
Posted 2004. April 09. - 11:04
Erre gondoltam.Halihó!
Nincs valaki véletlenül aki elcserélne a 2-1.5 -ös DT Revo alu küllõimet u.ilyen fekete szinûre???
#5849
Posted 2004. April 09. - 10:57
#5850
vendég_Charon_*
Posted 2004. April 09. - 10:52
#5851
Posted 2004. April 09. - 10:43
Van alu küllõ? Inkább titán, de én maradok az acélnál.
Thommey, Amclassic olcsóbb lenne.
Bár, van akinek könnyen elérhetõ az FRM ;D, mondjuk mint az NRS-1.
Thommey, Amclassic olcsóbb lenne.
Bár, van akinek könnyen elérhetõ az FRM ;D, mondjuk mint az NRS-1.
#5852
Posted 2004. April 09. - 10:40
#5853
Posted 2004. April 09. - 10:23
Halihó!
Nincs valaki véletlenül aki elcserélne a 2-1.5 -ös DT Revo alu küllõimet u.ilyen fekete szinûre???
Az a baj ugyanis, hogy vettem egy elsõ kereket (Tune agy, 640gr. ;D) fekete küllõkkel fûzve, a hátsóm (a kerékre gondolok... ;D ) viszont alu szinû küllõkkel van fûzve és gondoltam hátha van valaki akinek hasonló probémája van, így össze tudnánk rakni két egyforma szinû kereket...
Remélem érthetõ voltam, bár kicsi esélyt látok arra, hogy valaki segíteni tud... :'(
Gyk. voltam
Nincs valaki véletlenül aki elcserélne a 2-1.5 -ös DT Revo alu küllõimet u.ilyen fekete szinûre???
Az a baj ugyanis, hogy vettem egy elsõ kereket (Tune agy, 640gr. ;D) fekete küllõkkel fûzve, a hátsóm (a kerékre gondolok... ;D ) viszont alu szinû küllõkkel van fûzve és gondoltam hátha van valaki akinek hasonló probémája van, így össze tudnánk rakni két egyforma szinû kereket...
Remélem érthetõ voltam, bár kicsi esélyt látok arra, hogy valaki segíteni tud... :'(
Gyk. voltam
#5854
Posted 2004. April 09. - 09:07
én most költöttem 80 ezret, hogy 200 grammal nehezebb legyen az elsõ, és 400-zal a hátsó kerekem de megérte ;D
thommey: nagyon fasza kereket álmodtál meg. esetleg megnézheted a wtb laserdisc felnit is. (vagy ugye mavic x3.1, és akkor go tubeless!)
thommey: nagyon fasza kereket álmodtál meg. esetleg megnézheted a wtb laserdisc felnit is. (vagy ugye mavic x3.1, és akkor go tubeless!)
#5855
vendég_Charon_*
Posted 2004. April 09. - 07:48
DS1XC rulez! Már nekem is van Thommey.
Mondjuk én agyban maradtam a jó öreg és dögnehéz XT-nél, de legalább nem fogom szétütni.
2-1.8-2 black küllõt látott valaki valahol?
Mondjuk én agyban maradtam a jó öreg és dögnehéz XT-nél, de legalább nem fogom szétütni.
2-1.8-2 black küllõt látott valaki valahol?
#5856
Posted 2004. April 09. - 04:07
hogy tudsz 400g-ot spórolni?
írd má légszi részletesebben, hogy mi helyett mi lesz betéve....
ilyen "nehéz" kerekekkel adják a giánsot?
írd má légszi részletesebben, hogy mi helyett mi lesz betéve....
ilyen "nehéz" kerekekkel adják a giánsot?
#5857
Posted 2004. April 08. - 20:57
#5858
Posted 2004. April 08. - 20:46
Nekem is az a lényeg, hogy könnyebb, de ugyanolyan merev kereket kapjak. Mondjuk az FRM Comp Disc agyak a SUN DS1XC felnikkel, meg 2-1.8-2-es DT küllõkkel csak nem lesznek rugalmasak...remélem
#5859
Posted 2004. April 08. - 20:43
Ez a grammánia a végletekig, úgyhogy akár azt is mondhatni nem is rossz arány: 400/30000most már csak azt kellene eldöntenem, hogy megér e a két keréken 400g össz könnyítés 30000ft-ot ???
Mondjuk akkor sz*rt se ér ha aztán az elsõ kavicson átgurulva szétroppan és fûbeharapsz... :