Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6538 hozzászólás a témában

#5841
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
természetesen nem alu küllõkre gondoltam, hanem arra, hogy a küllõk "natúr" szinüek. Csak hirtelen nem tudtam rendesen +fogalmazni, ezért lehetett félreérteni... ;D

A kérdésem ettõl függetlenül még mindíg áll.

Gyk. voltam, akit kiigazítottak ;D

#5842
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
AMCLASS:

Non-Disc Front Hub Technical Specs
Drillings - 28 , 32 and 36H
Weight - 120 grams
Flange diameter - 57mm x 4mm thick
Flange Width - 72mm apart
Flange Spoke Circle - 47mm diameter
Bearings - 15267 Sealed
Fork Contact - 20mm diameter


Ultra-Light Non-Disc Cassette Hub Tech Specs
Drillings - 28, 32 and 36H
Weight - 225 grams
Axle Width - 135mm
Flange Diameter - 76.2mm x 4mm thick
Spoke Circle Diameter - 66.2mm
Center to Left Flange - 29mm
Center to Right Flange - 19mm
Flange Width - 47.5mm apart
Bearings - 4 x 15267 Sealed

A számok a csapágyaknál nem a típust jelölik?

#5843
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Az American Classic csapánya szerintem nem egyedi, biztos lehet kapni. Százezer féle csapányad gyártanak, Nekem a 68 g-os elsõ agyab végigbírta a Mátra Maraton. A hátso racsmimechaniznus tényleg jó, a Tune is ilyet használ. Gondolom a Tune elõbb kezdte!

#5844
kiscsango

kiscsango

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás
Csapágyat nem cserélek benne, olcsóbb újat venni, elsõ agyat legalábbis. Egyébként a FAG vag az SKF, valamelyik bolt azt mondta, megoldható a beszerzés. Tapasztalatom szerint a többi iparis agyból is kiesik a csapágy, és azok se széria modellek.
Ez miatt nem futtatok le végeselemet, nekem elég hogy bírja ezzel a tengelycsonkkal is.
A triálék szeretnek elsõ keréken ugrálni, ami sugárirányban jelent terhelést, fõleg ha közben a tárcsaféket markolásszák.
Ellátogattam az FRM oldalára. A robbantott ábrán nem volt semmi érdekes, tehát gondolom az anyagválasztással könnyítenek. Az viszont nem tetszett, hogy könnyebbnek hozták ki magukat mint az Amclassicot. Amclassicnak nálam nem ennyi volt a súlya.
FRM-re tud valaki árat mondani?
Tavalyelõtt egyébként, amikor én a kerekeimet építettem, közel távol nem volt semmi normális agy az amclassicon kivül.

#5845
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
az am addig jo amig csapagyat nem kell benne cserelni.
mert akkor rajossz, hogy ennel kocsogebb modon elkeszitett aggyal meg nem talalkoztal.
csapagy kiesik az agytestbol.
arrol nem is beszelve, hogy nem szabvanyos.

a tengely azert szeret terhet viselni!

trialek alig terhelik az elso kereket.
nem hiaba fuzik sugarba ropi aggyal vekony gumival...

#5846
kiscsango

kiscsango

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás
Tény, hogy érdekes a felépítése, de talán pont ez az elõnye. A racsnikialakítás szerintem pl. tartósabb mint a hagyományos. A tárcsás elsõagy pedig elég jól bírja a triált, holott nincs tengelye. A tengely egyébként megérzésem szerint nem teherviselõ elem.
A DT Revolution anyaga: X5 CrNi 18/10, tehát acél ötvözet.

#5847
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás
ok, értem, törlöm is amit írtam :-))


..amúgy meg jól kell érteni ;-)




#5848
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)

Halihó!

Nincs valaki véletlenül aki elcserélne a 2-1.5 -ös DT Revo alu küllõimet u.ilyen fekete szinûre???

Erre gondoltam.

#5849
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
az american classic elég érdekes felépítésû.
szvsz inkább az frm.


#5850
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
De az amclass gyenge ám. Gyakorlatilag nincs is tengelye. :(

#5851
kiscsango

kiscsango

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás
Van alu küllõ? Inkább titán, de én maradok az acélnál.
Thommey, Amclassic olcsóbb lenne. ;)
Bár, van akinek könnyen elérhetõ az FRM ;D, mondjuk mint az NRS-1.

#5852
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
Alu küllõ??? ::) ::) ::)

#5853
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
Halihó!

Nincs valaki véletlenül aki elcserélne a 2-1.5 -ös DT Revo alu küllõimet u.ilyen fekete szinûre???

Az a baj ugyanis, hogy vettem egy elsõ kereket (Tune agy, 640gr. ;D) fekete küllõkkel fûzve, a hátsóm (a kerékre gondolok... ;D ) viszont alu szinû küllõkkel van fûzve és gondoltam hátha van valaki akinek hasonló probémája van, így össze tudnánk rakni két egyforma szinû kereket...

Remélem érthetõ voltam, bár kicsi esélyt látok arra, hogy valaki segíteni tud... :'(

Gyk. voltam

#5854
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
én most költöttem 80 ezret, hogy 200 grammal nehezebb legyen az elsõ, és 400-zal a hátsó kerekem ;) de megérte ;D

thommey: nagyon fasza kereket álmodtál meg. esetleg megnézheted a wtb laserdisc felnit is. (vagy ugye mavic x3.1, és akkor go tubeless!)

#5855
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
DS1XC rulez! Már nekem is van Thommey. :)
Mondjuk én agyban maradtam a jó öreg és dögnehéz XT-nél, de legalább nem fogom szétütni.

2-1.8-2 black küllõt látott valaki valahol?


#5856
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
hogy tudsz 400g-ot spórolni?
írd má légszi részletesebben, hogy mi helyett mi lesz betéve....
ilyen "nehéz" kerekekkel adják a giánsot?

#5857
KeX

KeX

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.292 hozzászólás
thommey, már hogy a fenébe ne érné meg? :)

#5858
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Nekem is az a lényeg, hogy könnyebb, de ugyanolyan merev kereket kapjak. Mondjuk az FRM Comp Disc agyak a SUN DS1XC felnikkel, meg 2-1.8-2-es DT küllõkkel csak nem lesznek rugalmasak...remélem

#5859
Litespeed

Litespeed

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 343 hozzászólás
  • LocationBudapest

most már csak azt kellene eldöntenem, hogy megér e a két keréken 400g össz könnyítés 30000ft-ot ???

Ez a grammánia a végletekig, úgyhogy akár azt is mondhatni nem is rossz arány: 400/30000 ;)

Mondjuk akkor sz*rt se ér ha aztán az elsõ kavicson átgurulva szétroppan és fûbeharapsz... ::)

#5860
eric

eric

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.147 hozzászólás
Ha ennyire olcsó volt akkor nekem is vehetnél egy bowdenes avid t.féket! ;) :)