Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#5841
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Bár én is könnyítgetek azért néhány dologban maradtam a nehezebb cuccoknál. Mert jó és szép. Az új kerekem párja 1340 gr. Lehet találgatni.

#5842
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
de akkor mar a festek se maradjon!
van vagy jo 40g.

nem is ertem, hogy turitek ezt?!

#5843
KeX

KeX

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.292 hozzászólás
grammánia. ugye a headset összehúzót is le lehet szerelni miután a stucnit rárögzetted. mínusz 5 gram rulez ;D jah és a szelepsapkát se felejtsd fenn!

#5844
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
mintha thommey valami 30.000 Ft-ról beszélt volna....

#5845
yola

yola

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.555 hozzászólás
dehogy nem jó kis ABUS ;D

és csak az XT és az új kerék közti "ZÁR"VISZONYRA vagyok kiváncsi


#5846
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás
leslie:
ne offolj, ez bringás fórum!
itt nincsenek zárak!
:-))

#5847
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
ne is ;)

#5848
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás
thommey: az árakat már megse merem kérdezni :)

#5849
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Akkor a jelenlegi felállás
XT e.agy:300g
XT h.agy:496g
Mavic X223 Disc felni: 868g
küllõk: DT: 425g
összesen:2089g

Ami lesz?
FRM FL-M Comp e.agy:205g
FRM FL-M Comp h.agy:337g
Sun DS1 XC felni:816g
DT küllõ: 425g
Összesen:1783g

vagy
FRM FL-M Pro e.agy:179g
FRM FL-M Pro h.agy:272g
Sun DS1 XC felni:816g
DT küllõ: 425g
Összesen:1692g

Na ez itt a kérdés

#5850
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
az ottan a csapagy merete.
15 belso 26 kulso es 7 szeles
szabvanyos pl skf/fag
15/24/5
17/26/5
valszeg vmi kinai vagy japan szabvany.
ha onnan is van kapcsolat akkor tudnak hozni talan/elvileg.

#5851
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
természetesen nem alu küllõkre gondoltam, hanem arra, hogy a küllõk "natúr" szinüek. Csak hirtelen nem tudtam rendesen +fogalmazni, ezért lehetett félreérteni... ;D

A kérdésem ettõl függetlenül még mindíg áll.

Gyk. voltam, akit kiigazítottak ;D

#5852
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
AMCLASS:

Non-Disc Front Hub Technical Specs
Drillings - 28 , 32 and 36H
Weight - 120 grams
Flange diameter - 57mm x 4mm thick
Flange Width - 72mm apart
Flange Spoke Circle - 47mm diameter
Bearings - 15267 Sealed
Fork Contact - 20mm diameter


Ultra-Light Non-Disc Cassette Hub Tech Specs
Drillings - 28, 32 and 36H
Weight - 225 grams
Axle Width - 135mm
Flange Diameter - 76.2mm x 4mm thick
Spoke Circle Diameter - 66.2mm
Center to Left Flange - 29mm
Center to Right Flange - 19mm
Flange Width - 47.5mm apart
Bearings - 4 x 15267 Sealed

A számok a csapágyaknál nem a típust jelölik?

#5853
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Az American Classic csapánya szerintem nem egyedi, biztos lehet kapni. Százezer féle csapányad gyártanak, Nekem a 68 g-os elsõ agyab végigbírta a Mátra Maraton. A hátso racsmimechaniznus tényleg jó, a Tune is ilyet használ. Gondolom a Tune elõbb kezdte!

#5854
kiscsango

kiscsango

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás
Csapágyat nem cserélek benne, olcsóbb újat venni, elsõ agyat legalábbis. Egyébként a FAG vag az SKF, valamelyik bolt azt mondta, megoldható a beszerzés. Tapasztalatom szerint a többi iparis agyból is kiesik a csapágy, és azok se széria modellek.
Ez miatt nem futtatok le végeselemet, nekem elég hogy bírja ezzel a tengelycsonkkal is.
A triálék szeretnek elsõ keréken ugrálni, ami sugárirányban jelent terhelést, fõleg ha közben a tárcsaféket markolásszák.
Ellátogattam az FRM oldalára. A robbantott ábrán nem volt semmi érdekes, tehát gondolom az anyagválasztással könnyítenek. Az viszont nem tetszett, hogy könnyebbnek hozták ki magukat mint az Amclassicot. Amclassicnak nálam nem ennyi volt a súlya.
FRM-re tud valaki árat mondani?
Tavalyelõtt egyébként, amikor én a kerekeimet építettem, közel távol nem volt semmi normális agy az amclassicon kivül.

#5855
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
az am addig jo amig csapagyat nem kell benne cserelni.
mert akkor rajossz, hogy ennel kocsogebb modon elkeszitett aggyal meg nem talalkoztal.
csapagy kiesik az agytestbol.
arrol nem is beszelve, hogy nem szabvanyos.

a tengely azert szeret terhet viselni!

trialek alig terhelik az elso kereket.
nem hiaba fuzik sugarba ropi aggyal vekony gumival...

#5856
kiscsango

kiscsango

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás
Tény, hogy érdekes a felépítése, de talán pont ez az elõnye. A racsnikialakítás szerintem pl. tartósabb mint a hagyományos. A tárcsás elsõagy pedig elég jól bírja a triált, holott nincs tengelye. A tengely egyébként megérzésem szerint nem teherviselõ elem.
A DT Revolution anyaga: X5 CrNi 18/10, tehát acél ötvözet.

#5857
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás
ok, értem, törlöm is amit írtam :-))


..amúgy meg jól kell érteni ;-)




#5858
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)

Halihó!

Nincs valaki véletlenül aki elcserélne a 2-1.5 -ös DT Revo alu küllõimet u.ilyen fekete szinûre???

Erre gondoltam.

#5859
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
az american classic elég érdekes felépítésû.
szvsz inkább az frm.


#5860
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
De az amclass gyenge ám. Gyakorlatilag nincs is tengelye. :(