Ritchey WCS stucnit érdemes venni mindennapos használatra, vagy csak verenyzésre való? 100g-os tömegével vajon mennyire bírja a strapát?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#5721
Posted 2004. June 02. - 13:45
#5722
Posted 2004. June 02. - 08:37
az Amclassic agyakról eddig a "többség" véleménye kedvezõ, persze hogy kemény terepen milyen, az kérdés. Ilyen könnyû agyakat azért elsõsorban aszfaltra találták ki, gondolom én...
#5723
Posted 2004. June 02. - 05:40
A zoggie 68g-os országuti/cc agyárol mik a tapasztalatok?
Én épitenék maratonra egy iyen kereket, csakhát félek a nem tul magas küllõperem és a tömeg miatt...
Mert 7700Ft-ot csak akkor adok ki ha nem esik szét alattam a keék 1 év alatt...
+ persze nem árt ha nem 2 hetente kell centirozni
Ha meg durván erõs küllõvel (esetleg 2.2-essel) és felnivel használnám...akkor tömegben ugyanott tartanék....hm.. :-\
Én épitenék maratonra egy iyen kereket, csakhát félek a nem tul magas küllõperem és a tömeg miatt...
Mert 7700Ft-ot csak akkor adok ki ha nem esik szét alattam a keék 1 év alatt...
+ persze nem árt ha nem 2 hetente kell centirozni
Ha meg durván erõs küllõvel (esetleg 2.2-essel) és felnivel használnám...akkor tömegben ugyanott tartanék....hm.. :-\
#5724
Posted 2004. May 29. - 10:15
Én ezt a modellezéshez hasonlítanám. Néha elõ is lehet venni, gurulni egyet, de benne van a pakliban, hogy a nap végén pár dolgot cserélni kell.
#5725
Posted 2004. May 28. - 22:28
ki meri rábízni magát egy 5 kiló ALATTI bicóra??? az nem normális szvsz. mondjuk amcsiban ez is hobby lehet, hogy ki tud a garázsban könyebb gépet összerakni ;D
#5726
Posted 2004. May 28. - 21:11
hubazzeg.
eloszor nem jutott el teljesen tudatomig, hoyg itt lbs-ben vannak a tomeg adatok.
aztan rajottem a 0.45-os szorzora es megijedtem!
eloszor nem jutott el teljesen tudatomig, hoyg itt lbs-ben vannak a tomeg adatok.
aztan rajottem a 0.45-os szorzora es megijedtem!
#5727
Posted 2004. May 28. - 20:55
Rave küldte ezt a linket...
azóta i sa hatása alatt vagyok:))))))
http://light-bikes.c...ect.asp?catid=2
azóta i sa hatása alatt vagyok:))))))
http://light-bikes.c...ect.asp?catid=2
#5728
Posted 2004. May 25. - 10:24
#5729
Posted 2004. May 21. - 15:44
Kicsit OFF, de ebben a topicban volt téma: mi jellemzõ a hagyományos, a butyl és a latex belsõkre? :
#5730
Posted 2004. May 21. - 08:29
Hát igen, az ilyen terepviszontagságok (thommey, cruxos) is kétségessé teszik mennyire van értelme az MTB-s könnyítésnek, legalábbis komolyan... Szerintem ez leginkább oútis mánia, de még ott is inkább a nyugati normális aszfaltú utakon értelmes, mert pl. itthon egy könnyû kerék nem tart soká.
#5731
Posted 2004. May 20. - 20:44
Ha már itt tartunk, még a kis sár is nehéz, mert a gardán majdnem 400g sár volt a gépemen, és nem is volt sár csak pár száz méteren:((((
#5732
Posted 2004. May 20. - 20:32
KeX: Mutassak neked törött 9.0 SL-t???
Henger: Nem lesz gyenge, a HH-68 is bírja a terepet, a Tune meg a Heylight sem sokkal vastagabb.
Hétvégén az Ózdi kupafutamon aztán volt kis dagonya. A végén a lengyelek azon mulattak, hogyan lett a 9 kiló alatti full XTR /Mavic / SID hibrid XTC-bõl 20 kilós sárgolyó!
Henger: Nem lesz gyenge, a HH-68 is bírja a terepet, a Tune meg a Heylight sem sokkal vastagabb.
Hétvégén az Ózdi kupafutamon aztán volt kis dagonya. A végén a lengyelek azon mulattak, hogyan lett a 9 kiló alatti full XTR /Mavic / SID hibrid XTC-bõl 20 kilós sárgolyó!
#5733
Posted 2004. May 20. - 17:17
A tárcsafékes American Classic agya nem lesz túl gyyenge. V fékkel használnám úgyis, szóval elég merev lesz az? Viszont közel 1,5 kilóra kijönne a két kerék...
#5734
Posted 2004. May 14. - 23:07
Csak CC-zni fogok, lightosan- mint kiderült.
Ha közel annyi, mint a 105, akkor egyértelmû, az elsõ agy tömegér meg is spórolom.
Kex,
peace! 8) Van törött Acera agyam, Deore XT, és 9.0 hátsóváltóm, felni, stb. Nem kell mellre szívni!
Ha közel annyi, mint a 105, akkor egyértelmû, az elsõ agy tömegér meg is spórolom.
Kex,
peace! 8) Van törött Acera agyam, Deore XT, és 9.0 hátsóváltóm, felni, stb. Nem kell mellre szívni!
#5735
Posted 2004. May 14. - 22:03
#5736
Posted 2004. May 14. - 17:20
Henger, mutassak törött shimanot? ugye, szar konstrukció... alu ugyanúgy törik, sõt mivel merev, mint a barom, tolerancia is kisebb. najó, ez tényleg csak szõrszálhasogatás, flame off ;D viszont amikor a sram bekebelezi a shimanot, akkor majd minnyájan tesók leszünk
Thy, x.7 is esélytelen itthon? wáááááá
Thy, x.7 is esélytelen itthon? wáááááá
#5737
Posted 2004. May 14. - 15:05
Hát nekem a pille kerekeim 1.6-1.8-as küllõvel is bírta a Garda iszonyúan köves terepeit, pedig 80kg vagyok:)
#5738
Posted 2004. May 14. - 12:53
Hogyha tudsz szerezni Am Classic agyat megéri, mert nem drágább, mint a Shimi, sõt! Nagyon lightos mtb-kereked lesz!, de még aztán dõl el mennyire bírja a terep kiképzését.
#5739
Posted 2004. May 14. - 12:07
Tehát akkor:
elsõ kerék 761gr
hátsó kerék 935gr
105-ös agyakkal, 265mm hosszú Revo küllõkkel
Összesen kb. 1700 gramm.
Le kell mérnem a mostani kerekeimet.
AmClassic agyakkal uez a kiépítés kb. 210 grammal kevesebbet ad, kérdés, mennyiért.
elsõ kerék 761gr
hátsó kerék 935gr
105-ös agyakkal, 265mm hosszú Revo küllõkkel
Összesen kb. 1700 gramm.
Le kell mérnem a mostani kerekeimet.
AmClassic agyakkal uez a kiépítés kb. 210 grammal kevesebbet ad, kérdés, mennyiért.
#5740
Posted 2004. May 14. - 11:47
A 105-ös véletlenül csúszott be, nem tudom meghazudtolni magam , de a többibõl van mtb változat is. A 105-ös tömege elég jó 380gr. körül, ettõl lényegesen könnyebbekért súlyos ezreket kell lepengetni.