Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#5741
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Ha már itt tartunk, még a kis sár is nehéz, mert a gardán majdnem 400g sár volt a gépemen, és nem is volt sár csak pár száz méteren:((((

#5742
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
KeX: Mutassak neked törött 9.0 SL-t???

Henger: Nem lesz gyenge, a HH-68 is bírja a terepet, a Tune meg a Heylight sem sokkal vastagabb.

Hétvégén az Ózdi kupafutamon aztán volt kis dagonya. A végén a lengyelek azon mulattak, hogyan lett a 9 kiló alatti full XTR /Mavic / SID hibrid XTC-bõl 20 kilós sárgolyó!

#5743
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 hozzászólás
A tárcsafékes American Classic agya nem lesz túl gyyenge. V fékkel használnám úgyis, szóval elég merev lesz az? Viszont közel 1,5 kilóra kijönne a két kerék...

#5744
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 hozzászólás
Csak CC-zni fogok, lightosan- mint kiderült.
Ha közel annyi, mint a 105, akkor egyértelmû, az elsõ agy tömegér meg is spórolom.


Kex,
peace! 8) Van törött Acera agyam, Deore XT, és 9.0 hátsóváltóm, felni, stb. Nem kell mellre szívni! ;)


#5745
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
asszem az van...(X7)

#5746
KeX

KeX

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.292 hozzászólás
Henger, mutassak törött shimanot? ugye, szar konstrukció... alu ugyanúgy törik, sõt mivel merev, mint a barom, tolerancia is kisebb. najó, ez tényleg csak szõrszálhasogatás, flame off ;D viszont amikor a sram bekebelezi a shimanot, akkor majd minnyájan tesók leszünk :)
Thy, x.7 is esélytelen itthon? wáááááá

#5747
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Hát nekem a pille kerekeim 1.6-1.8-as küllõvel is bírta a Garda iszonyúan köves terepeit, pedig 80kg vagyok:)

#5748
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Hogyha tudsz szerezni Am Classic agyat megéri, mert nem drágább, mint a Shimi, sõt! Nagyon lightos mtb-kereked lesz!, de még aztán dõl el mennyire bírja a terep kiképzését.

#5749
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 hozzászólás
Tehát akkor:
elsõ kerék 761gr
hátsó kerék 935gr
105-ös agyakkal, 265mm hosszú Revo küllõkkel
Összesen kb. 1700 gramm.
Le kell mérnem a mostani kerekeimet.
AmClassic agyakkal uez a kiépítés kb. 210 grammal kevesebbet ad, kérdés, mennyiért.

#5750
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
A 105-ös véletlenül csúszott be, nem tudom meghazudtolni magam ;), de a többibõl van mtb változat is. A 105-ös tömege elég jó 380gr. körül, ettõl lényegesen könnyebbekért súlyos ezreket kell lepengetni.

#5751
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Na nem ellopni a dumámat:)
Az X9 a gardáról van, mert kedves Bikerünk nem hajlandó behozni belõle nyár elejéig:(
Kis országunk ugyebár....
de talán változik valami most hogy EU van, és legyapják ezt a sok kishitû djökér magát nagykernek nevezõ amatõrt. Szerencsére vannak kivételek 8)


#5752
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 hozzászólás
A 105-ös újan 23ezer. Ebbõl valszeg akad használtan is. De outi agyat montira? Fura.
A DT Revo 140/db, a 64 ~9000. Éppen ki is jönne.

AmClassic agy is jó lenne.
75 kiló vagyok, fõleg maratonokra használnám.
Ezeknek az agyaknak mekkora a tömege? A 105 hátsóra nem találtam pl.


Kex,
mutassak egy törött 9.0 hátsóváltót? Ugye, mûanyag...

#5753
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
Küllõbõl sztem DT revolution. Ez 2-1.5-2 -es, a súlya nagyon rendben van (kb. 270 gr/64db) és ha nem vagy 80 kg akkor megfelelõen merev is. Az árát nemtom, talán 120 Ft/db körül lehet. Ez így összesen ugye ~8000 Ft.

Hátsó agyból pedig meg lehetne próbálni a Bike+ CC agyát, akciósan 8-9e Ft, és árához képest elég könnyû ( a "katalógus" adat 290 gr, én 330-at mértem, ami még mindíg elfogadható).

#5754
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
könnyû agyak: a AMClassic elsõ agy a legkönnyebb, a hátsóban az FRM leatherweight (200 gr!), de ez utóbbi valszeg horribilis összeg. AmClassic hátsó agy viszont jó árban van, ill. az FRM belépõ szintjét is meg lehet kérdezni (Probike). Shimanón és Mavicon kívül nemigen van elérhetõ agy, sõt mavic agy külön nincs. AMClassicot meg lehet úszni 30e-bõl, talán Shim 105 is...

#5755
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás

hogy átessen rajta a sár...


ez jó nagyon

#5756
KeX

KeX

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.292 hozzászólás
Thy, tessék csak kivágni kukába a simaNO cuccokat!! ;D tudod sram, sok mûanyag, könnyû, meg minden 8) meg könnyebb is kiejteni a sramot. ;) x.9-et honnan szerványoltad? nekem is egy ilyenre, v. x.7-re fáj a fogam, hogy átessen rajta a sár...

#5757
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 hozzászólás
Hello!

Tudnátok segíteni?
Egy könnyû kerékszettet szertnék építeni, és tippeket várok:
felni Syncros XLR ALtrax 32 lyukas, 412 gr/db.
Ennyi van. Agy-küllõt milyet? A lehetõ legkönnyebb, de azért tartós legyen. Az elsõ kerék radiálisan, hátsó radiális/3keresztre lesz fûzve.
Légyszi írjatok agyakat tömeggel, árral együtt! Nem baj, ha használtak, de azért annyira ne. Kb. 30-at tudok rászánni.

#5758
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
ja gondoltam, hogy nem a súly miatt...
ha most építeném a bringám, én is tuti sram váltórendszerben gondolkodnék...

#5759
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
annyira nem, de itt más okok is vannak ;)
meg kíváncsi vagyok a markolatváltóra, mert én Shimano fan voltam, ameddig be nem vezették ezt a visszafelé váltó faszságot.Meg szebb is az X9:)

#5760
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
várjá ezt most megszámoltam:

xt váltó: 232g
lx pöckölõ: 240g
össz: 472g


xo markolat: 196g
x-9 váltó: 255g
össz: 451g

tehát ha minden jól megy "leugrik" 21g...
biztos hogy ez volt a leggazdaságosabb könnyítés? :)