áh..syntance ...nem feltétlen iyenekre gondoltam. de pl. a 238g-os nyeregcsõ heyett van egy csomo carbon/alu gyártmány ami könyebb/"yobb" akár 50g-al 350mmesben.
aamug y a richárdal semmi bayom...bár különösebben nem szeretem..és nem is volt a gumiyán kivül még semmim..nayo...még a fékpofáyuk az yo.
XC_rider(robi?) amugy szoktál te a János hegy , Budakeszi felé edzegetni? mert akkor lehet találkoztunk õsszel(a bicay oyan ismerõs). Versenyen nem , mert ugye én nem versenyzek:( még..
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#5521
Írta 2005. február 02. - 16:24
#5522
Írta 2005. február 02. - 16:20
tune karbon kulacstartó....
nem hittem volna, hogy valakit rá lehet venni 8E Ft-os kulacstartóra...
iszonyat milyen drága cuccok vannak rajta, egy teljes WCS készlet igen nagy pazarlás nem?
nem hittem volna, hogy valakit rá lehet venni 8E Ft-os kulacstartóra...
iszonyat milyen drága cuccok vannak rajta, egy teljes WCS készlet igen nagy pazarlás nem?
#5523
Írta 2005. február 02. - 16:17
lassan közeledik a február vége:D
Én is lassan elkezdem méregetni a cuccaimat...
a cél a 11kg alatti össztelós tárcsás all mountain bringa:D
Üdv:thy
Robi: utállak:D
Majd a Gardán megküzdünk....ha megvársz a tetõn:D
Én is lassan elkezdem méregetni a cuccaimat...
a cél a 11kg alatti össztelós tárcsás all mountain bringa:D
Üdv:thy
Robi: utállak:D
Majd a Gardán megküzdünk....ha megvársz a tetõn:D
#5524
Írta 2005. február 02. - 16:12
2 láncom van és azt 2-300km-enként cserélgetem. így hosszabb a meghajtás élettartama és a láncoké is, bár az függ az idõjárástól is!
Versenysúlyom 64kg, most 61-64 között.
Nem szponzorál a cseke! (sajna senkit) De a rihárd cuccok itthon a legkönnyebben elérhetõ cumók amik jó súlyban is vannak és van egy kis protekcióm is a velonál! Jó, jobb lenne egy Syntance stucni (99g) meg egy FRM carbon nyeregcsõ csak most nincs della rájuk! Syntance talán Gardán!
Versenysúlyom 64kg, most 61-64 között.
Nem szponzorál a cseke! (sajna senkit) De a rihárd cuccok itthon a legkönnyebben elérhetõ cumók amik jó súlyban is vannak és van egy kis protekcióm is a velonál! Jó, jobb lenne egy Syntance stucni (99g) meg egy FRM carbon nyeregcsõ csak most nincs della rájuk! Syntance talán Gardán!
#5525
Írta 2005. február 02. - 16:10
xc_rider!
téged szponzorál a cseke vagy mi?...hogyhogy iyen sok a Ritchey cuccos a gépeden..enyire szereted? mert én biztos mást/másokat választanék..és még könyebbb is lenne..olcsobban v. ugyanoyan árért.
téged szponzorál a cseke vagy mi?...hogyhogy iyen sok a Ritchey cuccos a gépeden..enyire szereted? mert én biztos mást/másokat választanék..és még könyebbb is lenne..olcsobban v. ugyanoyan árért.
#5526
Írta 2005. február 02. - 16:05
Jó a bringád XC_Rider! Mikor lesz nekem ilyenem....majd ha dolgozok:)
A láncot milyen idõközönként cseréled rajta?
Hány kiló vagy ehhez a bicikihez?
A láncot milyen idõközönként cseréled rajta?
Hány kiló vagy ehhez a bicikihez?
#5527
Írta 2005. február 02. - 15:55
Nahát, nézegetitek az oldalam!Átlag kb. 80-130 gr között szokott lenni. De ha Nokont veszel az könnyebb, mert a bovdenház aluból van. De errõl kérdezd a Bestpartsot.
Vagy Nézz el ide: http://www.xc-rider.fw.hu/ My Bike menüpont => Nokon Konkavex bovdenszett-re katt.
Egyébként a teljes NOKON szett 118g úgy, hogy teljesen zárt a rendszer, tehát végigfut a szilikoncsõ!
Ja és épül az "új" gép! Jó, csak a vázat cseréltem egy Fusion Slash-re!
Bringám alkatrész és súlyadati (saját mérés)
RÉSZLETEZÉS 2005
VÁZ Fusion Slash Scandium M (46cm) 1380
NYEREGCSÕ BILINCS Noname (34.9) Aluminium 20
NYEREGCSÕ RITCHEY WCS Alu 27,2/350mm 238
NYEREG Selle San Marco Aspide 179
KORMÁNYSZARV RITCHEY WCS Short
KORMÁNYSZÁR (STUCNI) Ritchey WCS 6/110mm 126
KORMÁNY Ritchey WCS 560mm 125
KORMÁNYCSAPÁGY FSA integrált 82
MARKOLAT RITCHEY WCS 40
TELÓ RockShox SID SL SL 2002 1370
VÁLTÓKAR/FÉKKAR Shimano XTR ST-M960 395
ELSÕ VÁLTÓ Shimano XTR 150
HÁTSÓ VÁLTÓ Shimano XTR RD-M960 GS 197
HAJTÓMÛ Shimano XTR FC-M960 790
MONOBLOKK
FOGASKOSZORÚ Shimano XT CS-M760 11-32 260
LÁNC Sram Pc 89R 102 links 264
PEDÁL Egg Beater 286
FÉK E/H RITCHEY Logic Comp 320
FELNIK MAVIC Crossmax SL 1470
AGYAK MAVIC Crossmax SL
GYORSZÁRAK MAVIC Crossmax SL 110
64 KÜLLÕ MAVIC Crossmax SL
64 KÜLLÕANYA MAVIC Crossmax SL
KÜLSÕ GUMIK Scwalbe/Maxxis RacingRalph/FlyWeight330 772
KÜLLÕVÉDÕ SZALAGOK
KULACSTARTÓ Tune carbon 9
Bowdeházak, bowdenek Nokon Konkawex 118
ÖSSZESEN [g]: 8861
Km óra Polar Xtrainer Plus 42
Km jeladó (villán) Polar Drótnélküli 38
Jeladó mágnes (Km óra) Mavic Kicsi 2
Kormány adapter (Km óra) Polar 22
Polar rögzítések 4db mûanyag bilincs 2
ÖSSZESEN [g]: 106
Mindösszesen [g] 8967
Hétvégén talán össze tudom rakni
#5528
Írta 2005. február 02. - 12:52
a kombájn nem is szánt hanem arat!!!!
"Ha tanulmányozzuk a külömbözõ vallások tanításait, észrevesszük, hogy mindnek a pozitív emberi tulajdonságok fejlesztése, az erényes ember nevelés a célja. Ez elég ok arra,hogy tiszteletet érezzünk minden vallás iránt." - Õszentsége a Dalai Láma elmélkedése
#5529
Írta 2005. február 02. - 10:47
Átlag kb. 80-130 gr között szokott lenni. De ha Nokont veszel az könnyebb, mert a bovdenház aluból van. De errõl kérdezd a Bestpartsot.
Vagy Nézz el ide: http://www.xc-rider.fw.hu/ My Bike menüpont => Nokon Konkavex bovdenszett-re katt.
Vagy Nézz el ide: http://www.xc-rider.fw.hu/ My Bike menüpont => Nokon Konkavex bovdenszett-re katt.
Just for fun.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
#5530
Írta 2005. február 01. - 19:05
tud valaki mondani egy saccolt súlyértéket a teljes bowdenrendszerre?
-két fékbowden
-kevláros fékbowdenház
-két váltóbowden
-hosszanti szálas váltóbowdenház
-16db bowdenházlezáró
-4db bowdenlezáró
-két fékbowden
-kevláros fékbowdenház
-két váltóbowden
-hosszanti szálas váltóbowdenház
-16db bowdenházlezáró
-4db bowdenlezáró
#5531
Írta 2005. február 01. - 11:01
Devecser...a lomisok mekkája!!!!
Nem rossz ötlet!!!!
Nem rossz ötlet!!!!
"Ha tanulmányozzuk a külömbözõ vallások tanításait, észrevesszük, hogy mindnek a pozitív emberi tulajdonságok fejlesztése, az erényes ember nevelés a célja. Ez elég ok arra,hogy tiszteletet érezzünk minden vallás iránt." - Õszentsége a Dalai Láma elmélkedése
#5532
Írta 2005. január 31. - 12:33
némi hegesztési alapismeret és egy devecseri 70es évekbeli gép és máris ott van a fixi. Egyébként nekem is úgy csinálták (mert nincs hozzá felszerelésem) hogy hátul 5ös racsni behegeszt, így nincs szabadon futása és még áttételt is variálhatsz - kerék kiszed, lánc átrak, kerék visszarak.
Pesten is meg lehet csináltati bringásboltban de úgy 3-5e huf lesz.
Pesten is meg lehet csináltati bringásboltban de úgy 3-5e huf lesz.
#5533
Írta 2005. január 31. - 12:08
blash: Arra gondolsz, amit én írtam.
Másfajta a középrész, nem közös tengelyen fut a bal és a jobb oladli hajtókar.
így egymástól független m a mozgásuk.
Ha az álló bringán megforgatod a bal kart, nem forog vele együtt a jobb.
Marchello:
Te hogyan építetted az örökhajtóst??,
Hol szerezted be az alkatrészeket???
Másfajta a középrész, nem közös tengelyen fut a bal és a jobb oladli hajtókar.
így egymástól független m a mozgásuk.
Ha az álló bringán megforgatod a bal kart, nem forog vele együtt a jobb.
Marchello:
Te hogyan építetted az örökhajtóst??,
Hol szerezted be az alkatrészeket???
"Ha tanulmányozzuk a külömbözõ vallások tanításait, észrevesszük, hogy mindnek a pozitív emberi tulajdonságok fejlesztése, az erényes ember nevelés a célja. Ez elég ok arra,hogy tiszteletet érezzünk minden vallás iránt." - Õszentsége a Dalai Láma elmélkedése
#5534
Írta 2005. január 31. - 09:57
énis a jó öreg öreghajtós masinámra esküszöm, ha pár ezresbõl egy egész bringát ki lehet hozni... Sõt mivel váltórendszer se kell a bringa súlya is baráti lesz
#5535
Írta 2005. január 31. - 02:57
Nekem inkabb vmi kulonleges tengelyu pedal remlik, hogy rakenyszerit a pedal huzasara. Fogalmam sincs markarol, tipusrol...
#5536
Írta 2005. január 30. - 11:29
Hmm... érdekes cucc.
Azthiszem õk gyártanak olyan hajtókart,h a bal és a jobb kar nem közös tengelyen fut.
Tehát kénytelen vagy húzni és nyomni is mindkét oldalt.
Ha haladni akarsz, hamar meg kell tanulnod a körköröös pedálozást...
Csak kurva drága...egy fixivel könyebb kivitelezni a tanulás 1-2 hónapos fázisát.
Azthiszem õk gyártanak olyan hajtókart,h a bal és a jobb kar nem közös tengelyen fut.
Tehát kénytelen vagy húzni és nyomni is mindkét oldalt.
Ha haladni akarsz, hamar meg kell tanulnod a körköröös pedálozást...
Csak kurva drága...egy fixivel könyebb kivitelezni a tanulás 1-2 hónapos fázisát.
"Ha tanulmányozzuk a külömbözõ vallások tanításait, észrevesszük, hogy mindnek a pozitív emberi tulajdonságok fejlesztése, az erényes ember nevelés a célja. Ez elég ok arra,hogy tiszteletet érezzünk minden vallás iránt." - Õszentsége a Dalai Láma elmélkedése
#5537
Írta 2005. január 30. - 05:51
Az ISIS-en kivul me'g hatszog tengelyes (bar me'g csak protipus(?)) is van, mert hat a Tune-nal konnyebb (jobb, dragabb) kozepcsapagyat nehez talalni:
Storck PowerArms ISIS* --->*
Storck PowerArms Proto Sixpack #1* --->*
Storck PowerArms Proto Sixpack #2 --->*
*********************
Me'g jo par kep a 2004-es Eurobike-rol:
Rennrad-News.de -> Home > Mitglied > Fabian > Eurobike 2004* @ 2004.09.06.
francos kep limit
Storck PowerArms ISIS* --->*
Storck PowerArms Proto Sixpack #1* --->*
Storck PowerArms Proto Sixpack #2 --->*
*********************
Me'g jo par kep a 2004-es Eurobike-rol:
Rennrad-News.de -> Home > Mitglied > Fabian > Eurobike 2004* @ 2004.09.06.
francos kep limit
#5538
Írta 2005. január 30. - 05:50
Strock Power Arm Pro MTB (Compact pattern): 94 BCD, to fit JIS Square taper or ISIS axle, 310grams, 175mm; only £383.00
#5539
Írta 2005. január 28. - 15:32
Ha okosan válogatja össze az alkatrészeket az ember, 1-3 hónap alatt 1 kis trógerolással(hirdetések, internet böngészése) lehet nagyon jó biciklit építeni.
Itt a bikemag-on is el lehet kapni olyan hirdetéseket, ahol vadonatúj dolgokat adnaka bolti árnál 10-40%-al olcsóbban.
De én pl. alig 2 hónapja vettem Ultegra hajtómûvet dobozban, bontatlanul 17000Ft-ért(bolti ár: 43700Ft) tehát több mint 60%-al olcsobban.
Használom 2 évig, belmegy 22-25e km, aztán eladom ugyanennyiért.
Tiszta ügy!
Itt a bikemag-on is el lehet kapni olyan hirdetéseket, ahol vadonatúj dolgokat adnaka bolti árnál 10-40%-al olcsóbban.
De én pl. alig 2 hónapja vettem Ultegra hajtómûvet dobozban, bontatlanul 17000Ft-ért(bolti ár: 43700Ft) tehát több mint 60%-al olcsobban.
Használom 2 évig, belmegy 22-25e km, aztán eladom ugyanennyiért.
Tiszta ügy!
"Ha tanulmányozzuk a külömbözõ vallások tanításait, észrevesszük, hogy mindnek a pozitív emberi tulajdonságok fejlesztése, az erényes ember nevelés a célja. Ez elég ok arra,hogy tiszteletet érezzünk minden vallás iránt." - Õszentsége a Dalai Láma elmélkedése
#5540
Írta 2005. január 28. - 10:58
Pl fogaskoszoru.Xt 100g-mal konnyebb,sokkal merevebb,tartosabb stb.
Ha már fogaskoszorú, akkor Sram 9.0. Sokkal olcsóbb, szintúgy tartóbakos, és súlyban is elég jó szerintem.
Egyébként gyári bicót én se vennék. Inkább összerakosgatom szép lassan.
Just for fun.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.