Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#5501
Posted 2005. February 03. - 11:14
#5502
Posted 2005. February 03. - 11:10
#5503
Posted 2005. February 03. - 09:36
persze nem fog ugy egy canti mint egy V fék....de akkor már mindenki tárcsával menne..azért a V fék yoval könyebb és bõven elég az ereye átlag XCre maratonokra hazánkban.
Nem akarok kötekedni, de ez nem teljesen van így. A tárcsafékes rendszer (agy, féknyereg, fékkar, vezeték, olaj, felni) adott esetben könnyebb is lehet mint V-fékes társa. Pl. XTR-nél pont így van.
A kérdés inkább az, hogy kell-e egy pihe súlyú gépre, hatvanvalamennyi kg-os bringáshoz tárcsa? Valamint az, hogy a SID-ek mennyire csavarodnak (nagyon) a tárcsafékektõl.
Amúgy igazad van. Kinek a pap, kinek a papné. Ez (is) a szép ebben az egészben.
másnak hajtok, mások hajtanak"
#5504
Posted 2005. February 03. - 09:33
XC_Rider!
Láttam az oldaladon a törött use carbon nyeregcsovet.
Hogyan sikerült leamortizálni? Nem rendeltetésszerû használat vagy ekkora bukás?
Az nem az én mutatványom volt hanem XC Racer kollégáé a soproni OB-n. Egyszerûen nagyot huppant vissza a nyeregre valami "action" után. Ráadásul a vázban tört el és nem a nyeregcsõbilincs fölött Azért fotóztam le mert ilyet még nem láttam és hihetetlen hogy a vázban tört meg egyáltalán hogy eltört.
#5505
Posted 2005. February 02. - 22:06
nayo nem a legkönyebb az XtR, csak összehasonlitásnak érdekes.
amuyg miyen 6bar??? nem értem. egy bizonyos határig amugyis kevesebb a defekt a keményebbre fuyt külsõvel...((én 4 Bar-on megyek montival)
persze nem fog ugy egy canti mint egy V fék....de akkor már mindenki tárcsával menne..azért a V fék yoval könyebb és bõven elég az ereye átlag XCre maratonokra hazánkban.
#5506
Posted 2005. February 02. - 21:24
Én inkább versenyzek...ultegra szettel, meg 350g-os kormánnyal is lehet versenyt nyerni...és nem gyakran törik el alattam...és emegyek 10.000km-t egy lánncal...
De kinek a Pap, kinek a Papné...
#5507
Posted 2005. February 02. - 21:21
#5508
Posted 2005. February 02. - 21:20
#5509
Posted 2005. February 02. - 21:14
--könyebbek mint a Vfékek az XTRcanti fék pl. könyebb mint az XTR v fék, ami ugyanoyan suyu mint az STX cantifék!!!
--a sárt sem szedik fel anyira a gumiról, igy a féknél kevésbé ül meg a sár.
#5510
Posted 2005. February 02. - 20:07
Láttam az oldaladon a törött use carbon nyeregcsovet.
Hogyan sikerült leamortizálni? Nem rendeltetésszerû használat vagy ekkora bukás?
#5511
Posted 2005. February 02. - 19:44
http://www.light-bik...sting.asp?id=89
#5512
Posted 2005. February 02. - 17:42
45-60mm közt állithato az utya amugy. ami utobbi szerintem XCre mais elég..
persze lock out az nagy találmány....
naagyon kéééééne! :clap: :chin:
#5513
Posted 2005. February 02. - 17:36
nagy dúrván könnyûek...
de továbbra is fenntartom a kérdésem, hog yezek a gépek mennyire biztonságosak? Azért a cc-sek is szokták elég komolyan engedni a gépet a lejtõkön..
#5514
Posted 2005. February 02. - 17:30
http://www.light-bik...ting.asp?id=451
Össztelósban meg Õ:
http://www.light-bik...ting.asp?id=358
#5515
Posted 2005. February 02. - 17:25
egyébként hány kiló a legkönnyebb gép (monti, váltós, telós, szóval normális cc versenygép)?
És nagyjából hol van az értelmes határ? Úgy értem, hogy meddig van érezhetõ könnyülés a pénzemért...(illetve a pénzetekért.. )
gondolok itt ellenpéldaként egy 8e-s kulacstartóra...lol
#5516
Posted 2005. February 02. - 17:21
Most 957g-nál tart a tulaj! (weight weenies-rõl)
#5517
Posted 2005. February 02. - 17:02
amugy én meg a a telon "könyitettem" a legtöbbet..
egy 1995/96os RS Judy XCm van 50mm uttal és csak 1.31kg!!!!
nincs pénzem SIDre...
most télre betettem egy 1995/96os Judy DHt ami 75mm 1.39kg....
........álmodozok egy ugyaniyen évyáratu Judy SL-rõl 60mm.... 1.22kg!!!
vagy méginkább egy carbon lábu RS/Spezialized telorol....vaaagy Amp F2-rõl 50mm...1.1kg.
tudom tudom...de imádom ezeket a régi finomságokat. az uyakat meg nem engedhetem meg magamnak...
#5518
Posted 2005. February 02. - 16:48
A következõ majd a nyeregcsõ lesz amit cserélünk FRM ST-M20-ra az csak 158g. Ugy gondolom, hogy a 99g os kormány már az életveszély kategória, a stucni még mondjuk OK. Ja és a Ritchey WCS-ek nem egyszezomnos darabok. A full karbon cuccok meg irreálisan drágák!áh..syntance ...nem feltétlen iyenekre gondoltam. de pl. a 238g-os nyeregcsõ heyett van egy csomo carbon/alu gyártmány ami könyebb/"yobb" akár 50g-al 350mmesben.
aamug y a richárdal semmi bayom...bár különösebben nem szeretem..és nem is volt a gumiyán kivül még semmim..nayo...még a fékpofáyuk az yo.
XC_rider(robi?) amugy szoktál te a János hegy , Budakeszi felé edzegetni? mert akkor lehet találkoztunk õsszel(a bicay oyan ismerõs). Versenyen nem , mert ugye én nem versenyzek:( még..
Elõ szokok fordulni a János-hegyen, de budakeszi felé ritkán. Egyébként a váz még csak két hete van meg, tehát nem láthattad (még én se, hogy milyen összeépítve)! A többi cumó eddig egy fehér Pyxisen figyelt, mint ahogy az oldalamról is kiderül. www.xc-rider.fw.hu
#5519
Posted 2005. February 02. - 16:32
sztem a tune megéri annyiért,hiszen kapsz hozzá kulacsot is
de a syntace 99gos kormány meg stucnija is nyerõ.
ezt nem mondod komoyan??8 ezerért egy kulacstarto + kulacs??
hááát ha lenne rá szerintem akkor se....
A syntacere viszont igen! ha lenne...
#5520
Posted 2005. February 02. - 16:26
de a syntace 99gos kormány meg stucnija is nyerõ.