Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#5501
Írta 2005. február 03. - 17:39
#5502
Írta 2005. február 03. - 17:33
#5503
Írta 2005. február 03. - 16:49
Már vettem és a hétvégén rakom össze a masinát!Xc_Rider: Honnan veszed a vázat, és legfõképp mennyiért?
Egyébként a flyweight330 elöl tényleg gáz. Nagyon sodródik. Szerintem csak hátra érdemes felrakni.
Egyébként képek itt:
http://www.bikemag.hu/gallery/album841
Ausztriából rendeltem és 650euro+ posta-ért!
A FlyWeight-et én is csak hátra ajánlom!!!
#5504
Írta 2005. február 03. - 16:22
Ez már nagyon durva gyerekek!!!
én megyek 10.000km-t egy lánncal...
De kinek a Pap, kinek a Papné...
ez nem sznobság, hanem logikus döntés, sõt spórolni is lehet vele...
ugyanis ha pl egy láncra azt mondod, hogy 10.000 km-t bír, akkor utána ha veszel egy zsír új láncot, az ugrani fog a fogsoron és lánctányérokon, mivel azok már koptak eleget, ezért azokat is cserélni kell, ami meg méregdrága mulatság....
elenben ha van 2-3 láncod, amiket 1000 km-enként cserélgetsz, akkor 10.000 km után ott tartasz, hogy mindegyik láncban 3000-5000 km van, tehát még jók, és mindegyik össze van kopva a fogsoroddal és a lánctányérjaiddal, ezért semmit sem kell cserélned, csak pl 2szer annyi megtett km után, és akkor mindent...
#5505
Írta 2005. február 03. - 15:47
Angol humor. He-he he. Eddig mindenki értette akinek mondtam. De nem csak ez az egy furcsa van a mondatban. Keresgess még. Egyébként mintha kicsit be lennél lassulva Tpresident. Csak nem szívsz túl sokat? ...a kombájn nem is szánt hanem arat!!!!
Xc_Rider: Honnan veszed a vázat, és legfõképp mennyiért?
Egyébként a flyweight330 elöl tényleg gáz. Nagyon sodródik. Szerintem csak hátra érdemes felrakni.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
#5506
Írta 2005. február 03. - 13:06
Viszont szúrásos defektet is kaptam vele gyakran...lehet rossz helyen tekerek...
Apró mintája miatt sok pályára nem alkalmas (de emiatt könnyû)
#5507
Írta 2005. február 03. - 12:57
Modjuk én vaságyastul vagyok 65kg, de nekem nem volt a FlyWeight-tel defektem sosem. Jo csak 4-4,3-on használtam és úgy istencsászár, de csak hátra. Mivel elég ballonos, megfelelõ nyomáson nehéz felütni, is!Hát 5 baron mûködött alattam a flyweight330, ami totál gáz....legalább is alattam..és defekt is gyakran volt vele
Jó mondjuk aki úgy megy lefelé mint Thy...!
#5508
Írta 2005. február 03. - 12:55
kifeyezetten uuutálom a defkteket...és általában nincs nálam pumpa/folt/belsõ.
én a maxxis larsent,Dy--na-mite stb...Ritchey z-max...iyeneket én mind 4 báron használom(persze ezek nem könyüek) de én csak 66kg vagyok.
#5509
Írta 2005. február 03. - 12:47
#5510
Írta 2005. február 03. - 12:11
és szerintem egy 11 éves villánál az elég yo.
#5511
Írta 2005. február 03. - 11:14
#5512
Írta 2005. február 03. - 11:10
#5513
Írta 2005. február 03. - 09:36
persze nem fog ugy egy canti mint egy V fék....de akkor már mindenki tárcsával menne..azért a V fék yoval könyebb és bõven elég az ereye átlag XCre maratonokra hazánkban.
Nem akarok kötekedni, de ez nem teljesen van így. A tárcsafékes rendszer (agy, féknyereg, fékkar, vezeték, olaj, felni) adott esetben könnyebb is lehet mint V-fékes társa. Pl. XTR-nél pont így van.
A kérdés inkább az, hogy kell-e egy pihe súlyú gépre, hatvanvalamennyi kg-os bringáshoz tárcsa? Valamint az, hogy a SID-ek mennyire csavarodnak (nagyon) a tárcsafékektõl.
Amúgy igazad van. Kinek a pap, kinek a papné. Ez (is) a szép ebben az egészben.
másnak hajtok, mások hajtanak"
#5514
Írta 2005. február 03. - 09:33
XC_Rider!
Láttam az oldaladon a törött use carbon nyeregcsovet.
Hogyan sikerült leamortizálni? Nem rendeltetésszerû használat vagy ekkora bukás?
Az nem az én mutatványom volt hanem XC Racer kollégáé a soproni OB-n. Egyszerûen nagyot huppant vissza a nyeregre valami "action" után. Ráadásul a vázban tört el és nem a nyeregcsõbilincs fölött Azért fotóztam le mert ilyet még nem láttam és hihetetlen hogy a vázban tört meg egyáltalán hogy eltört.
#5515
Írta 2005. február 02. - 22:06
nayo nem a legkönyebb az XtR, csak összehasonlitásnak érdekes.
amuyg miyen 6bar??? nem értem. egy bizonyos határig amugyis kevesebb a defekt a keményebbre fuyt külsõvel...((én 4 Bar-on megyek montival)
persze nem fog ugy egy canti mint egy V fék....de akkor már mindenki tárcsával menne..azért a V fék yoval könyebb és bõven elég az ereye átlag XCre maratonokra hazánkban.
#5516
Írta 2005. február 02. - 21:24
Én inkább versenyzek...ultegra szettel, meg 350g-os kormánnyal is lehet versenyt nyerni...és nem gyakran törik el alattam...és emegyek 10.000km-t egy lánncal...
De kinek a Pap, kinek a Papné...
#5517
Írta 2005. február 02. - 21:21
#5518
Írta 2005. február 02. - 21:20
#5519
Írta 2005. február 02. - 21:14
--könyebbek mint a Vfékek az XTRcanti fék pl. könyebb mint az XTR v fék, ami ugyanoyan suyu mint az STX cantifék!!!
--a sárt sem szedik fel anyira a gumiról, igy a féknél kevésbé ül meg a sár.
#5520
Írta 2005. február 02. - 20:07
Láttam az oldaladon a törött use carbon nyeregcsovet.
Hogyan sikerült leamortizálni? Nem rendeltetésszerû használat vagy ekkora bukás?