Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#481
Posted 2010. June 19. - 23:03

#482
Posted 2010. June 19. - 22:48

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#483
Posted 2010. June 19. - 20:33

#484
Posted 2010. June 19. - 20:18

Miért van elmosva a kép közepe? A bilincs csavarja egyben a kar forgópontja is?
Gondolom ott van eltörve.

A sebesség mindent megold.
#485
Posted 2010. June 19. - 20:16

#486
Posted 2010. June 19. - 20:16

#487
Posted 2010. June 19. - 20:04

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#488
Posted 2010. June 19. - 16:23

nekem naggyon bejön:-) "Apró" probléma hogy olaszul van, bár a képek igen beszédesek...
Tessék, lássék:
eliflap.blog.aruba.it
#489
Posted 2010. June 08. - 06:50

szép munka.....kireszelted vagy mivel csináltad?
Köszönöm! a 3 rész marva lett, igazából 4 "lábasnak" indult de nem lehetett volna annyira kivehetõ hogy mi is akar ez lenni, és így könnyeb volt a szögeket a maróban belõni.ja és igen teljesen új az egész az alap része esztergálva lett 1 másik kupak mintájára, annyi a külömbség, hogy ez sokkal domborúbb.
#490
Posted 2010. June 07. - 21:42

#491
Posted 2010. June 07. - 21:22

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#492
Posted 2010. June 07. - 20:58

#494
Posted 2010. June 06. - 22:11

#495
Posted 2010. June 06. - 22:04

#496
Posted 2010. June 06. - 22:00

/karbon lábak, váll és nyakcsõ (200mm)/

1259 gramm
gyári speciális csillaggal és zárókupakkal együtt: 1304 gramm
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#497
Posted 2010. May 02. - 19:04

A bringán a legtöbb acélcsavart aluba tekered. Ez ráadásul keményebb anyag, mint egy átlag stucni vagy fékkar. Az alucsavarnál is elõbb a fej szakad le, nem a menet. A lánctányércsavar erõsségét meg biztosan ismered.
Pontosan így van.
Nyugodtan húzd meg rendesen.30.7 mm-es. Azért nem merem jobban meghúzni, mert az anya benne alu, az meg tuti elõbb szétmegy mint a csavar, akkor aztán végleg cseszhetem, mert olyan anyát max külön lehet gyártatni. Jovan, végülis Hope hibátlan csak elég szarul néz ki mer ilyen brutális méretû, ez meg olyan kicsi, szép volt, meg színben is tök jól mutatott a vázhoz.
A sebesség mindent megold.
#498
Posted 2010. May 02. - 14:20

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#499
Posted 2010. May 02. - 14:06

A bringán a legtöbb acélcsavart aluba tekered. Ez ráadásul keményebb anyag, mint egy átlag stucni vagy fékkar. Az alucsavarnál is elõbb a fej szakad le, nem a menet. A lánctányércsavar erõsségét meg biztosan ismered.U én meg beszoptam a KCNC nyeregcsõbilinccsel, mert amennyire meg merem húzni az M5ös titán csavart, csúszik befele a vázba.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#500
Posted 2010. May 02. - 13:03
