(...)és merevebb is...(...)
Khmmm... biztos ez? :chin:
(...)és merevebb is...(...)
Nekem FRM agyak vannak Sun DS1XC felnivel , és elõl húzott, hátul sima 2-es DT küllõvel, és könnyebb lett mind a két kerék, mint a CrossMax Disc, és merevebb is...és én 80 kilóval használom.Sziasztok!
A kerekek tényleg ilyen 1726grammosak?!
gyári kerékszet nem de?mármint made by dt swiss...
menetapasztalat?csak mert én is könnyebb+megbizható+tartós tárcsás kerekeket keresek...
hát én is épp nézem...de nem nagyon találok tömegadatot vázadra a neten...de lehet hogy en vagyok bena...de nem latok 2004-es 19.5 tömegadatokat...
endre
Megrendeltem a nyerget, de azt mondták nekem is, hogy tényleg nincs a nagykerben. A következõ konténerrel állítólag jönni fog. 1 max 2 hét.
Wanna!
egyébként - bár már elhangzott itt párszor - ezen az oldalon találsz sokmindenrõl hiteles súlyadatot. ugyan nem vagyok nagyon grammániás, de (pont amiatt, hogy a prospektusok néha erõsen kozmetikáznak) néha bekukkantok ide.
http://weightweenies...=hardtailframes
És ez most országúti bringa, hogy SLR nyerg van rajta???
Sziasztok!
Szép paripa wannaride,jo es szep egyut elest kivanok vele!:beer:
Csak most raktad osze?vagy mar hasznalgatad?
csak mert kivancsi lennek menettapasztalatokra kormányszáral+kormányal...csak mert hasonlóval szemezgetek én is...milyen volt felszerelni a kormányszárt+kormányt?mert a 2005ös F99 álítólag szorul jó pár más kormányal...sajátal ugye nem?
fejcsapágy milyen?összerakás+berakás+müködés?
A kerekek tényleg ilyen 1726grammosak?!
gyári kerékszet nem de?mármint made by dt swiss...
menetapasztalat?csak mert én is könnyebb+megbizható+tartós tárcsás kerekeket keresek...
hát én is épp nézem...de nem nagyon találok tömegadatot vázadra a neten...de lehet hogy en vagyok bena...de nem latok 2004-es 19.5 tömegadatokat...
endre
Nem a súlyában van a kifogás, hanem hogy ennyire eltér a gyári adattól! :oops:
Ami egy ilyen árban lévõ vázban egy ilyen neves gyártótól finoman szólva cinkes. Elvileg 1465 gramm a 19,5"-ös, s 1345 a 17,5"-ös. (azért 300 grammot nem illik rákamuzni...)
a 2005-ös Elite 9.8 OCLV ugyanilyen tömegû.. csak fényezésben tér el ettõl.
A Giant-ek, Speckók között lenne könnyebb váz, de én olyat szerettem volna, ami nem egy évig tart, pláne hogy én is 75+ kg vagyok. Ezért nem SID a villa és ezért nem V fék van a gépen.
Gramm-mániás énem erõsködött, hogy tegyem be ide is:
Az új gépem: http://photos16.flic...41f144e.jpg?v=0
váz: Trek Elite 9.8 2004 - 1721g (19,5", nyeregcsõbilinccsel (24g), tárcsafék konzollal (48g))
villa: Fox F80x 2005 - 1697g (vágatlanul, de vágni kellett belõle)
....
Szomorú. Így már nem is kellene. (na jó, csak vicceltem) De legalább erõs. Pedig a Trek mindig olyan precíz volt - a 2005-ös OCLV 9.8 1200 gramm körüli - legalábbis ezt mondják. Fura, mert az NRS-em meg könnyebb (lemérve), mint a gyári adat.
Hmmm...wanna, az a váz nehéznek tûnik nekem - lemérted, vagy hivatalosan is ennyi? Mert én valami 1400 gramm körüli értékre emlékszem...ha az emlékezetem nem csal.
Egyébként nagyon szép bicó, gratula hozzá!