Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#4981
Írta 2005. október 18. - 17:51
Az egész cécó 60g miatt egy Serpens vázon... ilyen sok idõd van? :-)
Cseréld le egy könnyebb vázra, vagy mittudom én... de 60g annyira kevés, hogy egy Serpens vázas bringán másképpen is lehet sztem súlyt csökkenteni... pláne ennyit.
Bá... mindenki másképp csinálja!
Cseréld le egy könnyebb vázra, vagy mittudom én... de 60g annyira kevés, hogy egy Serpens vázas bringán másképpen is lehet sztem súlyt csökkenteni... pláne ennyit.
Bá... mindenki másképp csinálja!
#4982
Írta 2005. október 18. - 15:46
az alumínium nem nemesfém; így oxidálódik
más kérdés, hogy a felületén kialakuló oxidréteg (pl. a vassal ellentétben) tömör, ami megóvja a további korróziótól
bizonyos vegyületek ezt az oxidréteget megbonthatják, a só nem tudo közéjük tartozik-e...
szétesni nem fog, mindenesetre szép az nem lesz...
más kérdés, hogy a felületén kialakuló oxidréteg (pl. a vassal ellentétben) tömör, ami megóvja a további korróziótól
bizonyos vegyületek ezt az oxidréteget megbonthatják, a só nem tudo közéjük tartozik-e...
szétesni nem fog, mindenesetre szép az nem lesz...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#4983
Írta 2005. október 18. - 15:45
A tiszta alu nem. Viszont egyik vaz sem tiszta alu. Es ha vegyeszre jartal akkor tudnod kellene, hogy ezek otvozetek (60xx, 70xx) es bizony ezek korrodalodnak.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#4984
Írta 2005. október 18. - 15:29
Miért ne lehetne használhatnám télen is festés nélkül a vázat??? Elvileg vegyészkaros vagyok, és nekünk olyasmivel is tömték az agyunkat, hogy az alu nem rohad szét, vagy már ott is kamuznak? Az egy dolog, hogy ocsmányul nézne ki a sós hólétõl, de hogy ez ténylegesen meg is egye a vázat, azt már nem nagyon tudom elhinni. Mondjuk már 4 éves, egyszer már megtörtem,a fejcsõ egy kicsit már kitágult, mert a kormánycsapágy alsó csészéjét jól beállitott csapágynál, ha erõsen megfogom, el tudom forgatni:) . Szóval szerintem hamarabb szakad le a fejcsõ, vagy törik szét a váz hátulja, minthogy azt akár az "alurágó bogár" megenné.
#4985
Írta 2005. október 18. - 13:07
A titus megoldása szerintem baromság. Nekem külsõre sem tetszik. vagy legyen full titán, vagy full carbon. Minek az egyiket elbaszni a másikkal?!
A -60 gr-ot pedig ne úgy számold, mert ha lefújod egy vékony réteg lakkal (ami szerintem mindenféleképpen kell rá!), akkor egy pici visszajön rá, és akkor télen is használható marad a váz. A lakk egyébként azért is jobb szerintem mint a normál festék alatt nem látszik ha elkezd korrodálni (magyarán rozsdásodni) a lakk alatt viszont igen . Valamint ha felpolírozod még jobban is néz ki mint a gyári festék.
A -60 gr-ot pedig ne úgy számold, mert ha lefújod egy vékony réteg lakkal (ami szerintem mindenféleképpen kell rá!), akkor egy pici visszajön rá, és akkor télen is használható marad a váz. A lakk egyébként azért is jobb szerintem mint a normál festék alatt nem látszik ha elkezd korrodálni (magyarán rozsdásodni) a lakk alatt viszont igen . Valamint ha felpolírozod még jobban is néz ki mint a gyári festék.
Just for fun.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
#4986
Írta 2005. október 18. - 11:56
Mennyit lehet könnyíteni kromofággal egy 21"-es 2001es Magellan Serpens vázon? A váz maga 1950g, a katalógusadatszerint, festékkel együtt.
kb -60 gramm, de ha télen használod, legalább még ugyanennyi fog leugrani róla.
az már 120 gramm!
csak az a baj hogy általában az olyan pontokon, ahol hajlik az anyag, ergó a hegesztésnél, a láncvillánál, meg az alsócsõ-nyeregvázcsõ alján...
de legalább a felsõcsõ ép marad.
#4987
Írta 2005. október 18. - 11:50
da ha már elkezded itt-ott megreszelni, smirglizgetni, akkor sokkal nagyobb mértékû csökkenést lehet már elõidézni... :-)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4988
Írta 2005. október 18. - 11:16
#4989
Írta 2005. október 18. - 11:15
#4990
Írta 2005. október 18. - 11:14
Mennyit lehet könnyíteni kromofággal egy 21"-es 2001es Magellan Serpens vázon? A váz maga 1950g, a katalógusadatszerint, festékkel együtt.
#4991
Írta 2005. október 18. - 09:28
Nono! A titán bírja hosszú távon. A karbon már nem annyira, fõleg sérülések miatt, ez a karbon-titán szendvics meg nyilván nem. Viszont szép:)
#4992
Írta 2005. október 18. - 09:00
ez a másik,h nem karbon,hanem titán
és az Álmos-könyvek szerint ilyen vázak élettartama tart 1 igazi yóféle anyóséhoz
lásd ebayen EZERéves Merlinek és Litespeedek
jut eszembe!!!
nyamm-nyamm
és az Álmos-könyvek szerint ilyen vázak élettartama tart 1 igazi yóféle anyóséhoz
lásd ebayen EZERéves Merlinek és Litespeedek
jut eszembe!!!
nyamm-nyamm
#4993
Írta 2005. október 18. - 08:44
ez olyan mint az autóknál az optikai tuning! nem sok haszna, de mégis szép és arról álmodik mindenki hogy neki is...
#4994
Írta 2005. október 17. - 22:51
Ebben mind igazad is van, de egy ilyen vaz nem hiszem, hogy olcsobb, mint egy full carbon, ami 1kg mondjuk. Akkor meg minek? Kinezetrol szol az egesz.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#4995
Írta 2005. október 17. - 22:35
végülis...
nem a legtipikusabban terhelt pontok...
és ha a homogén terheléselosztás rendben van amúgy,akkor ennyivel tényleg könnyebb lesz a váz
és egész 1edi kinézetet ad
persze,sznobizmus,de így (is) halad elõre a világ
Lfogadni én is Lfogadnám:) csak outiban,igaz,de...
nem a legtipikusabban terhelt pontok...
és ha a homogén terheléselosztás rendben van amúgy,akkor ennyivel tényleg könnyebb lesz a váz
és egész 1edi kinézetet ad
persze,sznobizmus,de így (is) halad elõre a világ
Lfogadni én is Lfogadnám:) csak outiban,igaz,de...
#4996
Írta 2005. október 17. - 22:31
Szerintem meg ez a vaz tipikusan a design iranyaba megy el, feleslegesen.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#4997
Írta 2005. október 17. - 22:20
ya!?!!!! akko zsiir!! kö
en sayna nem tudok angol es az ábrákbol nem volt egyertelmü. De ebben az esetben maximálisan tetszik es holnap már hozhatják is! de yo lennne..
en sayna nem tudok angol es az ábrákbol nem volt egyertelmü. De ebben az esetben maximálisan tetszik es holnap már hozhatják is! de yo lennne..
#4998
Írta 2005. október 17. - 22:18
Ha jól értem akkor a végén nem lesznek rajta lyukak, mert kitöltik carbonnal.
#4999
Írta 2005. október 17. - 21:40
en nem tartom anyira meredek ötletnek ezt, csak azt nem ertem hogy a montinál a sarat ami bele megy váz belseyebe mayd minden bringázás után ki kell slagozni?
Országutinál meg szep fütyülõ zenes hangok lehetnek ahogy belekap a szel avázba, na meg rángatya az egesz bringát.
De amugy szep meg tetszik.
Országutinál meg szep fütyülõ zenes hangok lehetnek ahogy belekap a szel avázba, na meg rángatya az egesz bringát.
De amugy szep meg tetszik.