Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#481
Írta 2010. június 19. - 22:48
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#482
Írta 2010. június 19. - 20:33
#483
Írta 2010. június 19. - 20:18
Miért van elmosva a kép közepe? A bilincs csavarja egyben a kar forgópontja is?
Gondolom ott van eltörve.
A sebesség mindent megold.
#484
Írta 2010. június 19. - 20:16
#485
Írta 2010. június 19. - 20:16
#486
Írta 2010. június 19. - 20:04
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#487
Írta 2010. június 19. - 16:23
nekem naggyon bejön:-) "Apró" probléma hogy olaszul van, bár a képek igen beszédesek...
Tessék, lássék:
eliflap.blog.aruba.it
#488
Írta 2010. június 08. - 06:50
szép munka.....kireszelted vagy mivel csináltad?
Köszönöm! a 3 rész marva lett, igazából 4 "lábasnak" indult de nem lehetett volna annyira kivehetõ hogy mi is akar ez lenni, és így könnyeb volt a szögeket a maróban belõni.ja és igen teljesen új az egész az alap része esztergálva lett 1 másik kupak mintájára, annyi a külömbség, hogy ez sokkal domborúbb.
#489
Írta 2010. június 07. - 21:42
#490
Írta 2010. június 07. - 21:22
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#491
Írta 2010. június 07. - 20:58
#493
Írta 2010. június 06. - 22:11
#494
Írta 2010. június 06. - 22:04
#495
Írta 2010. június 06. - 22:00
/karbon lábak, váll és nyakcsõ (200mm)/
1259 gramm
gyári speciális csillaggal és zárókupakkal együtt: 1304 gramm
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#496
Írta 2010. május 02. - 19:04
A bringán a legtöbb acélcsavart aluba tekered. Ez ráadásul keményebb anyag, mint egy átlag stucni vagy fékkar. Az alucsavarnál is elõbb a fej szakad le, nem a menet. A lánctányércsavar erõsségét meg biztosan ismered.
Pontosan így van.
Nyugodtan húzd meg rendesen.30.7 mm-es. Azért nem merem jobban meghúzni, mert az anya benne alu, az meg tuti elõbb szétmegy mint a csavar, akkor aztán végleg cseszhetem, mert olyan anyát max külön lehet gyártatni. Jovan, végülis Hope hibátlan csak elég szarul néz ki mer ilyen brutális méretû, ez meg olyan kicsi, szép volt, meg színben is tök jól mutatott a vázhoz.
A sebesség mindent megold.
#497
Írta 2010. május 02. - 14:20
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#498
Írta 2010. május 02. - 14:06
A bringán a legtöbb acélcsavart aluba tekered. Ez ráadásul keményebb anyag, mint egy átlag stucni vagy fékkar. Az alucsavarnál is elõbb a fej szakad le, nem a menet. A lánctányércsavar erõsségét meg biztosan ismered.U én meg beszoptam a KCNC nyeregcsõbilinccsel, mert amennyire meg merem húzni az M5ös titán csavart, csúszik befele a vázba.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#499
Írta 2010. május 02. - 13:03
#500
Írta 2010. május 02. - 12:22
teljesen fix a rendszer, lánctányérhoz lett gyártva (34-36T).Nagyon pöpec és inspiráló
Az kérdésem lenne, hogy a terelõk fixek és a lánctányérhoz gyártottad õket, vagy valahogy megoldottad az állíthatóságot?