Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#4881
Írta 2005. október 26. - 10:25
ki tudja hány gramm a schwalbe belsõje 26*3,00 colos belsõje? a gyártó honlapján nem találtam. a kódja 75-559
falvastagság ?
75-55926x2.10
26x2.25
26x2.35
26x2.50
26x2.60
26x2.75
26x3.00
#4882
Írta 2005. október 26. - 10:10
simán...még ha azokat a cuccokkat aggatod arra a vázra amit én fogok a dawg-ra jövõre, (persze Neki az R7 - tel számolva) 9-essel kezdõdik a súly...pedig abban nincs xtr szintû cumó...(tehát legalább 600 gramm tartalék van benne)Lehet, hogy Thy gepe pedig Saint tarcsafekkel es a SID-nel sokkal erosebb teloval is ilyen sulyban lesz.
sztem 9,5 alatt lesz Neki...(9,2-9,3)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4883
Írta 2005. október 26. - 09:43
#4884
Írta 2005. október 26. - 08:15
#4885
Írta 2005. október 25. - 23:01
Hát.... XTR sokkal finomabban, lágyabban dolgozik, mint az X.0. A SRAM nagyon digitális....
és az baj egy váltónál???
Ötvenezerért? Igen.
Szerintem meg minden erõfeszítés azért van a váltórendszerekkel kapcsolatban, hogy mûködésük minél "digitálisabb" legyen (ha már ezt a szót használtuk), tehát terhelés alatt is a kapcsolás után RÖGTÖN a kapcsolt fokozat mûködjön, ne legyen átvezetés csörömpöléssel, zörgéssel.
#4886
Írta 2005. október 25. - 20:37
mibe kell neked travis????szóval akkor ilyen angolos semi...
árlista is van már?
(pl travis single mennyibe kerül(ne)?) privbe is jó ne legyen itt sok off)
#4887
Írta 2005. október 25. - 20:29
árlista is van már?
(pl travis single mennyibe kerül(ne)?) privbe is jó ne legyen itt sok off)
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#4888
Írta 2005. október 25. - 20:26
a semi azt jelenti, hogy félig nyílt olajfürdõs:)
pill fellapozom a jövõ évi katalógust...
Szóval gyárilag 4 féle lesz:
R7 elite,Super Lockout,Super Click It remote lockout,Platinum
súlyban: (gyári adat)
Elite: 1268g
Super LO,Clik It: 1359g
Platinum: 1314g
mindegyik 80-100-as út...mindegyik levegõs, de a plainumban lesz egy negatív titán rugó,
CSILLAPÍTÁS:
Elite: Fluid Flow Damping (FFD)
Super LO:TPC Lockout
Clik It:TPC Click It Lockout
Platinum: Snap Valve SPV
mindegyik becsúszója 30mm...félig nyílt olajfürdõsek,evil genius tömítéssel
Az elite, és a super LO fehérben, ls feketében, a Click It Candy Red, és fekete,a Platinum neon zöld, és fekete.
Én az SPV-set alapból kizárom...valszeg Super LO, vagy Clik it lesz...ez majd a színtõl függ:)
Üdv:Thy
Az árak még nem publikusak:) ---elméletileg Dec-tõl lesznek---
#4889
Írta 2005. október 25. - 20:18
Elsõ blikkre egy szögletes Skarebnek tûnik :-)
Nézegetem a paramétereket....
Kenés: Semi
Most akkor ez egy tökéletes semmit akar mondani?
És SPV. Használt már vki olyat? jó, mûködik?
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#4890
Írta 2005. október 25. - 20:13
jövõ évi manitu teló, grammosoknak...manitu szerint 1300 g német bike szerint 1530, 30as becsuszokkal stb...Akkor most légyszíves mondjátok meg mi az az R7.
Sem RS, sem manitou, sem marzocchi honlapon nem látom, és kezd kisebbségi érzésem lenni most már.
@thommey, azért remélem neked még megvannak a veséid ;-)
de itt van róla
http://www.velotrade...s/manitou_2006/
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4891
Írta 2005. október 25. - 20:10
Sem RS, sem manitou, sem marzocchi honlapon nem látom, és kezd kisebbségi érzésem lenni most már.
@thommey, azért remélem neked még megvannak a veséid ;-)
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#4892
Írta 2005. október 25. - 19:09
1 millának a közelében sem lesz szerencsére...ha minden igaz, akkor a KTM ára alatt marad...de ez csak az én szerencsém...egyébként 8-900 lenne az tuti...
De XLE-nek van igaza...
#4893
Írta 2005. október 25. - 17:14
#4894
Írta 2005. október 25. - 17:13
#4895
Írta 2005. október 25. - 16:48
Most láttam Bécsben a Intersport-ban 1 KTM csúcsgépet, scandium vázzal, full xtr-el, v-fék, sid teló,9.6kg, 2500 Euro/625ezer Ft.
Lehet, hogy ez jobban megéri, mint 1 váz több mint 400ezer-ért.
De Speckó ÁÁÁÁÁLOMSZÉP !!! Ezt meg kell mondjam.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#4896
Írta 2005. október 25. - 16:44
Lehet, hogy ez jobban megéri, mint 1 váz több mint 400ezer-ért.
De Speckó ÁÁÁÁÁLOMSZÉP !!! Ezt meg kell mondjam.
#4897
Írta 2005. október 25. - 08:36
Hát március környékén jön be a váz, ha minden rendben lesz....Thommey! Nem lesz semmi ez a gép. Ha kész lesz, azonnal várjuk a fotókat! Aztán meg a menettapasztalatokat. Milyen kerekek lesznek benne? Ja, és miért nem jött be az Epic?
Kerekeknek a már 3 éve tökéletesen üzemelõ FRM-DS1XC párosításúak mennek...
#4898
Írta 2005. október 24. - 22:16
Hát a skareb, meg a SID között is ég, és föld a különbség...a SID nem változott...az R7 meg merevebb lesz...
Hát ez valsz igaz, bár nekem a Skareb és a SID egyformán takonyhajlékonynak tûnt - bár az is igaz, hogy biza ezt meg lehet szokni. Egy apró komment - SID V-fékkel, Skareb tárcsával merevebb - SID-et tárcsázni, vagy Skarebet v-fékezni halál. Kicsit félnék a könnyû-de-bazimerev telóktól - ha emlékeztek, a Hungary:A-k is marhamerevek voltak súlyukhoz képest...és...és...reccs...ropp...izé...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4899
Írta 2005. október 24. - 18:22
#4900
Írta 2005. október 24. - 13:31
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak