Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#4801
Írta 2005. november 19. - 19:20
tjah sztem is yobb a csak hüvelykujjal váltás...
viszont nem tudsz választani,mindenképpen a fékkarnak kell kívül lennie
viszont nem tudsz választani,mindenképpen a fékkarnak kell kívül lennie
#4802
Írta 2005. november 19. - 19:18
Nekem mindkét X0 karom király volt ha van rá pénzed vedd azt!(az x9 ugyan olyan érzés) volt olyan hogy full eltömödve sárral és falevlekkel is hibátlanul váltott.
A karok szintén zseniálisak, kézreállnak könnyûek.
A karok szintén zseniálisak, kézreállnak könnyûek.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#4803
Írta 2005. november 19. - 19:15
Nekem volt XTR, hasznaltam sokaig es soha nem volt vele baj, erdekes modon nem kotyogott ki, es a sarat is jol birta.
De ha a Sram tenyleg annyira jo, akkor kiprobalom.
Miert X.0? Csak bazzeg
De ha a Sram tenyleg annyira jo, akkor kiprobalom.
Miert X.0? Csak bazzeg
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4804
Írta 2005. november 19. - 19:10
Nem hiszem, hogy osztályharc lenne. Részben autentikus véleményt modhatok, mert volt/van Shimanom, és van SRAM-is. Nekem a SRAM sokkal jobban bejött, de az igaz, hogy XTR-ben nem mérvadó a véleményem, mert olyat soha se használtam.
#4805
Írta 2005. november 19. - 19:06
ezt a kérdést felesleges volt sztem feltenni, most megint osztályharc jön
#4806
Írta 2005. november 19. - 19:04
mivel DH-ra kell
és fontos az erõsség meg az élettartam,ill. hogy yól a helyén tartsa a láncot
ezért SRAM
indoklás;
a sram rugói személyes tapasztalat alapján késöbb fáradnak el és a váltóik sem kotyognak ki annyira mint a nagy S-é
szerintem ez elég fontos szempont ilyen igénybevételnél
no meg nincs giga bowdenhurok rajta így nem tudsz beakadni Janihegyen 1 bokorba...
meg úgy tûnik,a sramnak a váltókarjai is tovább bírják
Borsi most szív a jobb oldali váltókarral,(LX) a rugó ellenében nyomva nem akad be a kar,nem vált semmit,kikopott ~1.5 év használat alatt teljesen
ellenben Srammal még nem volt gond,az van neki bal oldalt:)
de h miért X0 azt én sem értem...értelmetlenül drága akárhonnan szerválva is egy X7hez képest
én azt raktam fel,váltókarnak meg X9-et,gondolva az amortizációra:) bár idáig csak annyi volt,h betört a fokozatkijelzõ borítása
és fontos az erõsség meg az élettartam,ill. hogy yól a helyén tartsa a láncot
ezért SRAM
indoklás;
a sram rugói személyes tapasztalat alapján késöbb fáradnak el és a váltóik sem kotyognak ki annyira mint a nagy S-é
szerintem ez elég fontos szempont ilyen igénybevételnél
no meg nincs giga bowdenhurok rajta így nem tudsz beakadni Janihegyen 1 bokorba...
meg úgy tûnik,a sramnak a váltókarjai is tovább bírják
Borsi most szív a jobb oldali váltókarral,(LX) a rugó ellenében nyomva nem akad be a kar,nem vált semmit,kikopott ~1.5 év használat alatt teljesen
ellenben Srammal még nem volt gond,az van neki bal oldalt:)
de h miért X0 azt én sem értem...értelmetlenül drága akárhonnan szerválva is egy X7hez képest
én azt raktam fel,váltókarnak meg X9-et,gondolva az amortizációra:) bár idáig csak annyi volt,h betört a fokozatkijelzõ borítása
#4807
Írta 2005. november 19. - 19:01
#4808
Írta 2005. november 19. - 18:59
én az XTRt venném mert szebb a szine
sram könnyebb kb 3 grammal sztem
sram könnyebb kb 3 grammal sztem
#4809
Írta 2005. november 19. - 18:55
#4810
Írta 2005. november 19. - 18:51
Nos grammfeju barataim, lenne egy kerdesem.
XTR hatso valto + XTR valtokar vagy
X.0 hatso valto + X.0 valtokar?
Mi legyen? Az X.0 hatso valto a `06 -os karbon kanalas verzio lenne, ha amellett dontok. Mindketto rovidkanalas kivitelben, es mindket rendszer vadonat uj, es `06 -os.
Ami szamit:
- suly
- erosseg
- valtas minosege es tartsa rendesen a lancot ( DH versenyzesre lenne )
Ami nem szamit, az a kinezet ( mivel mindketto gyonyoru ) a marka ( nekem nem szamit ha Shimano, en szeretem ) es az ar.
Ha lehet indoklast is kerek, es annak jobban hiszek, akinek volt is ilyen esetleg
XTR hatso valto + XTR valtokar vagy
X.0 hatso valto + X.0 valtokar?
Mi legyen? Az X.0 hatso valto a `06 -os karbon kanalas verzio lenne, ha amellett dontok. Mindketto rovidkanalas kivitelben, es mindket rendszer vadonat uj, es `06 -os.
Ami szamit:
- suly
- erosseg
- valtas minosege es tartsa rendesen a lancot ( DH versenyzesre lenne )
Ami nem szamit, az a kinezet ( mivel mindketto gyonyoru ) a marka ( nekem nem szamit ha Shimano, en szeretem ) es az ar.
Ha lehet indoklast is kerek, es annak jobban hiszek, akinek volt is ilyen esetleg
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4811
Írta 2005. november 19. - 18:13
Az az igazsag, hogy nem nagyon zavar a dolog, amig 580 grammos villat hasznalok
Merida CX500
#4812
Írta 2005. november 19. - 17:33
furcsa! Sajna manapság arra is rámondják hogy titán cucc ami csak nyomokban tartalmaz egy kis titániumot, mint ötvözõelemet....
#4813
Írta 2005. november 19. - 17:14
Titán megmunkáláshoz úgy tudom speciális szerszám kell. Síma vasfûrész tuti nem viszi !
Akkor az enyem biztos valami nagyon extra volt...
Merida CX500
#4814
Írta 2005. november 18. - 22:10
Miért, nektek nincs otthon nagynyomású vízvágótok vagy lézerkardotok?
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4815
Írta 2005. november 18. - 21:33
Titán megmunkáláshoz úgy tudom speciális szerszám kell. Síma vasfûrész tuti nem viszi !
#4816
Írta 2005. november 18. - 20:09
#4817
Írta 2005. november 18. - 10:49
#4818
Írta 2005. november 18. - 10:46
Én mikor lecseréltem az új kormányomat nem méricskéltem a fokokat, és a szélességet. Sõtt meg sem kérdeztem, hogy milyen széles. Feltettem, kipróbáltam -> jó volt -> örültem -> hagytam úgy Meg egyébként is. Titánba nem volna szívem belevágni
Just for fun.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
#4819
Írta 2005. november 17. - 23:54
az én mostani kormányom 645mm széles... a következõ 716mm-es lesz.... de ez persze nem mérvadó
Na igen, nem valószínû. Bár sokat megyek kiállva, szóval lehet, hogy jól fog jönni a szélesebb darab.
Köszi a hozzászólásokat, úgyhagyom, majd menet közben kiderül, mit tud a kicsike.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4820
Írta 2005. november 17. - 23:48
meg az autok közt se férni el vele. legyobb levágni 30mm-re
rossz a megközelités! férjenek el az autók mellettem!