azért a ricsi sc meg az altrix copy egymás mellé rakva eléggé kontrasztos
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#4681
Posted 2005. December 07. - 21:19
#4682
Posted 2005. December 07. - 20:12
csak o.s kormánybefogóval van sajna:(
amint lesz értelmes fékem és pénzmag, veszek hozzá vmi kormányt is és akkor majd megmutatom;)
remélem nincs távol ez az idõpont, minden jel erre utal:)
amint lesz értelmes fékem és pénzmag, veszek hozzá vmi kormányt is és akkor majd megmutatom;)
remélem nincs távol ez az idõpont, minden jel erre utal:)
Autist Team:)
#4683
Posted 2005. December 07. - 20:09
jah, lemaradtam a módosításról
azt hittem kormányról van szó, azért ilyedtem meg..
viszont arra be fogok pályázni asszem, ha ennyire könnyû és olcsó
értelmes befogóval nincs, csak os-el?
azt hittem kormányról van szó, azért ilyedtem meg..
viszont arra be fogok pályázni asszem, ha ennyire könnyû és olcsó
értelmes befogóval nincs, csak os-el?
#4684
Posted 2005. December 07. - 20:02
tuti
kb ugyanaz mint a ritchey s.c widemouth stucnija, az is 170g körül van 60mm-es hosszban.
És az severe condition...szal bírnia kell
Ezt az altrixot is zúzásra ajánlják, van 1.5-ösben is
Alattam sztem nem lesz baja, remélem:)
lementem a garázsba és újra lemértem
jelentem, tévedtem......
csak 160 gramm:D
persze ettõl még nem tudok jobban biciklizni....:-)
kb ugyanaz mint a ritchey s.c widemouth stucnija, az is 170g körül van 60mm-es hosszban.
És az severe condition...szal bírnia kell
Ezt az altrixot is zúzásra ajánlják, van 1.5-ösben is
Alattam sztem nem lesz baja, remélem:)
lementem a garázsba és újra lemértem
jelentem, tévedtem......
csak 160 gramm:D
persze ettõl még nem tudok jobban biciklizni....:-)
Autist Team:)
#4685
Posted 2005. December 07. - 20:01
A Syntace Superforce 140g
Nem kell felni tole, csak furcsa hogy ilyen konnyu.
Nem kell felni tole, csak furcsa hogy ilyen konnyu.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4686
Posted 2005. December 07. - 19:58
a levegással az a baj, hogy karbon
nem tudom a szálakat mennyire viseli meg...
de ha ez nem gond, le lehet vágni
conor: nem inkább 365? mert ha 165, akkor inkább félnék tõle.. még akkor is, ha 35000 lenne, nemhogy, ha 3500...
nem tudom a szálakat mennyire viseli meg...
de ha ez nem gond, le lehet vágni
conor: nem inkább 365? mert ha 165, akkor inkább félnék tõle.. még akkor is, ha 35000 lenne, nemhogy, ha 3500...
#4687
Posted 2005. December 07. - 19:47
Mennyire keso vekonyodik el? Nem lehet levagni belole? Mondjuk 660 vagy 680 -ra?
Biztos az a 165g?
Biztos az a 165g?
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4688
Posted 2005. December 07. - 19:46
sztem a 165g-os altrixnál nehéz jobb ár-érték-súly arányút találni;)
60mm hossz, oversize, 3500ft:-)
60mm hossz, oversize, 3500ft:-)
Autist Team:)
#4689
Posted 2005. December 07. - 19:43
igen, õ az
ha élõben érdekel, a speedwayben van 1
jól nézett ki, csak kár, hogy széles és os..
amúgy lehetne álom-bar
ha élõben érdekel, a speedwayben van 1
jól nézett ki, csak kár, hogy széles és os..
amúgy lehetne álom-bar
#4690
Posted 2005. December 07. - 19:40
Jol nez ki a Syncros. Ugye errol beszeltel?
Bulk Factory CF Bar
Ehh, most nezem:
OS, 175g a 100 milis, sajnos 80milis a legkisebb. De jo paros lenne a kormannyal. Mindkettot ajanljak DH-ra.
Bulk Factory CF Bar
Ehh, most nezem:
OS, 175g a 100 milis, sajnos 80milis a legkisebb. De jo paros lenne a kormannyal. Mindkettot ajanljak DH-ra.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4691
Posted 2005. December 07. - 19:22
igen, valóban könyebb az easton
a tartósságot úgy értettem, hogy a karbon érzékenyebb a felületi sérülésekre
a syncros tényleg csak os méretben van, ami nagyon nagy f@szság, mert vannak, akiknek nem a divat számít...
nincs mit, ma visszaszereztem, rádobtam a mérlegre csak kíváncsiságból, aztán jutott eszembe a párbeszédünk, gondoltam megírom
a tartósságot úgy értettem, hogy a karbon érzékenyebb a felületi sérülésekre
a syncros tényleg csak os méretben van, ami nagyon nagy f@szság, mert vannak, akiknek nem a divat számít...
nincs mit, ma visszaszereztem, rádobtam a mérlegre csak kíváncsiságból, aztán jutott eszembe a párbeszédünk, gondoltam megírom
#4692
Posted 2005. December 07. - 19:08
Akkor nekem volt igazam, hogy az Answer nem olyan konnyu Persze meg igy is baromi jo sulyban van es eros kormany.
Easton Carbon kormany attol hogy konnyu meg eros is. Nem nagyon hallani hogy sorra torik el.
A Syncros -nak utananezek. Kis pihi utan ujraeledt a ceg, es egesz jo cuccaik is vannak. Kar hogy OS.
Jah, es koszi hogy lemerted
Easton Carbon kormany attol hogy konnyu meg eros is. Nem nagyon hallani hogy sorra torik el.
A Syncros -nak utananezek. Kis pihi utan ujraeledt a ceg, es egesz jo cuccaik is vannak. Kar hogy OS.
Jah, es koszi hogy lemerted
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4693
Posted 2005. December 07. - 18:30
Volé: anno kérted, hogy mérjem le az answer pro tapert, mert szerintem könnyû
25,4es befogóval, 65 centire vágva, 2" emeléssel 240 gramm
szóval "jóval" könyebb az easton
tartósság gondolom neked nagyjából mind1
de ami még érdekes lehet: syncros factory
karbon, jó széles (~70), oversize és 207 mérve!!
szóval rendes méretekkel szerintem 200 alatt van és dhra ajánlott...
25,4es befogóval, 65 centire vágva, 2" emeléssel 240 gramm
szóval "jóval" könyebb az easton
tartósság gondolom neked nagyjából mind1
de ami még érdekes lehet: syncros factory
karbon, jó széles (~70), oversize és 207 mérve!!
szóval rendes méretekkel szerintem 200 alatt van és dhra ajánlott...
#4694
Posted 2005. December 07. - 17:50
pézsé:
na itt vagyok
Flóter nem kell a Demora, mert FSR
a Demo9 pontos súlya S-esben: 5108g + rugóstag (4way, 240mm):1075g
a Demo8 M-esben: 4381g + tag
azért még fontold meg a 8-ast is a súly miatt mindenképpen, sok az a 700g. átütõtengellyel ne foglalkozz sztem, csavaros aggyal soha nem érzed meg, hogy nem átütõs a 8-as.
Árak: Demo9 '06: 590ezer, Demo8 '06: 550ezer
Jah és a villa: 888 a legjobb abba.
na itt vagyok
Flóter nem kell a Demora, mert FSR
a Demo9 pontos súlya S-esben: 5108g + rugóstag (4way, 240mm):1075g
a Demo8 M-esben: 4381g + tag
azért még fontold meg a 8-ast is a súly miatt mindenképpen, sok az a 700g. átütõtengellyel ne foglalkozz sztem, csavaros aggyal soha nem érzed meg, hogy nem átütõs a 8-as.
Árak: Demo9 '06: 590ezer, Demo8 '06: 550ezer
Jah és a villa: 888 a legjobb abba.
#4695
Posted 2005. December 07. - 15:22
akkor máshogy: a demó jobban teccik. az kell semmi más. biztos vannak jobbak könnyebbek stb. elismerem.
mér 2001-es vega is ritkaság. egy van belóle európában...
hát ha 10 nél több lessz belõle a világon kis-is fogom dobni. na meg flóter nincsen rajta, a szine is olyan sz@r :scared:
(mármint a demó)
#4696
Posted 2005. December 07. - 15:17
#4697
Posted 2005. December 07. - 15:14
ja,a kancsi biztos összetörne.
akkor máshogy: a demó jobban teccik. az kell semmi más. biztos vannak jobbak könnyebbek stb. elismerem.
#4698
Posted 2005. December 07. - 15:11
köszi de marad a demó9 az talán v. biztos nem hal meg alattam.
ja,a kancsi biztos összetörne.
#4699
Posted 2005. December 07. - 15:11
#4700
Posted 2005. December 07. - 15:08
Akorul jar, de mint mondtam LCS lemerte, keresd meg a hozzaszolasat.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!