Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#4301
Posted 2006. March 05. - 18:36
#4302
Posted 2006. March 05. - 08:51
A váll, vagy a villa, mert nem mindegy? Egyébként mindegyik villa mozog behúzott féknél elõre-hátra tologatva, mivel csak 1 ponton van fölfüggesztve, a nyaknál és az nagyon messze van az ébredõ erõktõl. Ha beton kemény és merev lenne akkor törne is mint a ropi. És a rugalmasság nem a válltól függ hanem a bescsúszóktól és attol hogy mennyire lóg ki, mennyi van a lábban, a becsúszóból és hogy milyen a perselyezés belül és hogy milyen széles felületen fekszik föl, tuttommal. Attól hogy vállat cserélsz nem lesz merevebb a konstrukció. És mint köztudott ha könnyû akkor rugalmas is. A DH villák átlagban 4 kilósak és azoknak is van rugalmassága. De az 4 kiló. Ha merevebb villát akarsz akkor nem neked való a SID. Az egyik legkönnyebb cucctól miért vársz csodát merevségben?
A Fattym kb. 1.25 kg, 80mm-t mozog, és nem kotyog semmit
Ez sajátom lesz, sõtt, ha minden igaz,akkor az Allez országútim is végre menetkész lesz:)
Melyik Allez lesz?
#4303
Posted 2006. March 04. - 23:19
#4304
Posted 2006. March 04. - 23:11
I`m as fast as nobody!
#4305
Posted 2006. March 04. - 23:02
#4306
Posted 2006. March 04. - 23:00
Örömmel tudatom mindenkivel, hogy jövõ héten érkezik a kamion a vázammal, ami sajna csak sima S-Works alu lesz, mert a karbon csak nyár közepén érkezik...de ezek szerint akár jövõ hét végére össze is állhat a gép:)
Ne igyál elõre a medve ....
Én is azt hittem, h ma már az új Vision vázamon tekerhetek, de az Authorék kivonultak a Sportkiállításra, nekem meg ott áll a raktárban a vázam (ha ki nem állították).
Szóval, nem akarlak ijesztgetni, de bármi közbejöhet még!
#4307
Posted 2006. March 03. - 18:52
Amióta SID létezik, ragasztott a becsúszó a vállba. A súlyt csak viszonyításnak írtam a DH villánál. A SID-hez képest a 3-3,5kg -is sok, maggyarul 2,5x annyi anyag van benne. 1 hiperlight villától ne várjunk extra merevséget.
Szerintem sincs értelme SID-et merevség irányába tuningolni, el kell fogadni, hogy takony, és kész. Én 74 kilóval megyek vele, s már a harmadik éve panaszmentes. (na jó, légteleníteni kellene a lockoutot)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4308
Posted 2006. March 01. - 16:53
#4309
Posted 2006. March 01. - 16:23
#4310
Posted 2006. March 01. - 16:22
Örömmel tudatom mindenkivel, hogy jövõ héten érkezik a kamion a vázammal, ami sajna csak sima S-Works alu lesz, mert a karbon csak nyár közepén érkezik...de ezek szerint akár jövõ hét végére össze is állhat a gép:)
Ezek a sajátjaid lesznek vagy csak teszteled õket?
Bocs ha nagyon hülye kérdést tettem fel!
#4311
Posted 2006. March 01. - 16:14
#4312
Posted 2006. February 28. - 17:10
a ragasztott becsószóval tisztában vagyok, de thez kolléga felhívta a figyelmem egy srácra a fogasnál, aki elvileg kicserélte a psylojában a becsúszót. az is ragasztott, és rs, innen az ötlet
#4313
Posted 2006. February 28. - 17:05
#4314
Posted 2006. February 28. - 16:30
a sibõl nem lehet "kicsavarni" a becsúszót?
#4315
Posted 2006. February 28. - 11:25
#4316
Posted 2006. February 28. - 11:18
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4317
Posted 2006. February 28. - 11:13
#4318
Posted 2006. February 28. - 11:01
Ha villaközelben vagy, lemérnéd nekem a becsúszók közti távolságot? Köszi!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4319
Posted 2006. February 28. - 10:55
#4320
Posted 2006. February 28. - 10:27
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]