Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Please log in to reply
6540 replies to this topic

#4301
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts
Azért a Fatty az más, az külön kategória. Nem egy szokványos teló. Szinte egy rugós merevvilla kinézetre. Sokkal vastagabb villanyakkal mint az átlag, a vázban, ami még merevebbé teszi. Teljesen más konstrukció. Nem hasonlítható össze a SID-del szerintem. A legjobb konstrukció, csakhát Cannondale szabadalom.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4302
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,558 posts

A váll, vagy a villa, mert nem mindegy? Egyébként mindegyik villa mozog behúzott féknél elõre-hátra tologatva, mivel csak 1 ponton van fölfüggesztve, a nyaknál és az nagyon messze van az ébredõ erõktõl. Ha beton kemény és merev lenne akkor törne is mint a ropi. És a rugalmasság nem a válltól függ hanem a bescsúszóktól és attol hogy mennyire lóg ki, mennyi van a lábban, a becsúszóból és hogy milyen a perselyezés belül és hogy milyen széles felületen fekszik föl, tuttommal. Attól hogy vállat cserélsz nem lesz merevebb a konstrukció. És mint köztudott ha könnyû akkor rugalmas is. A DH villák átlagban 4 kilósak és azoknak is van rugalmassága. De az 4 kiló. Ha merevebb villát akarsz akkor nem neked való a SID. Az egyik legkönnyebb cucctól miért vársz csodát merevségben?


A Fattym kb. 1.25 kg, 80mm-t mozog, és nem kotyog semmit :)

Ez sajátom lesz, sõtt, ha minden igaz,akkor az Allez országútim is végre menetkész lesz:)


Melyik Allez lesz?

#4303
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts
Vole-nál a pont. :) Fullface-ben is õ informált engem, és úgy volt, ahogy mondta, így már itt vigyorog velem szemben a polcon.


#4304
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
Thommey pedig a tuz kozeleben dolgozik, szoval meg fogja kapni idoben ;)
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#4305
Fory

Fory

    vendég

  • fórumtag
  • 57 posts
Jah, és hozzáteszem, h már február eleje óta várok, h elhozzák a csehektõl!
A hazád ott van, ahol nem kell magyarázkodnod.

#4306
Fory

Fory

    vendég

  • fórumtag
  • 57 posts

Örömmel tudatom mindenkivel, hogy jövõ héten érkezik a kamion a vázammal, ami sajna csak sima S-Works alu lesz, mert a karbon csak nyár közepén érkezik...de ezek szerint akár jövõ hét végére össze is állhat a gép:)


Ne igyál elõre a medve ....
Én is azt hittem, h ma már az új Vision vázamon tekerhetek, de az Authorék kivonultak a Sportkiállításra, nekem meg ott áll a raktárban a vázam (ha ki nem állították).
Szóval, nem akarlak ijesztgetni, de bármi közbejöhet még! :(
A hazád ott van, ahol nem kell magyarázkodnod.

#4307
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,199 posts

Amióta SID létezik, ragasztott a becsúszó a vállba. A súlyt csak viszonyításnak írtam a DH villánál. A SID-hez képest a 3-3,5kg -is sok, maggyarul 2,5x annyi anyag van benne. 1 hiperlight villától ne várjunk extra merevséget.


Szerintem sincs értelme SID-et merevség irányába tuningolni, el kell fogadni, hogy takony, és kész. Én 74 kilóval megyek vele, s már a harmadik éve panaszmentes. (na jó, légteleníteni kellene a lockoutot)
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#4308
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,344 posts
Ez sajátom lesz, sõtt, ha minden igaz,akkor az Allez országútim is végre menetkész lesz:)

#4309
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,364 posts
Csak azt tudnám, hogy MI ennek miért örüljünk?:D

#4310
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts

Örömmel tudatom mindenkivel, hogy jövõ héten érkezik a kamion a vázammal, ami sajna csak sima S-Works alu lesz, mert a karbon csak nyár közepén érkezik...de ezek szerint akár jövõ hét végére össze is állhat a gép:)


Ezek a sajátjaid lesznek vagy csak teszteled õket?
Bocs ha nagyon hülye kérdést tettem fel!:)

#4311
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,344 posts
Örömmel tudatom mindenkivel, hogy jövõ héten érkezik a kamion a vázammal, ami sajna csak sima S-Works alu lesz, mert a karbon csak nyár közepén érkezik...de ezek szerint akár jövõ hét végére össze is állhat a gép:)

#4312
málna

málna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,117 posts
persze, csak azért 1 kiló az itt is marha nagy eltérés, ezért javítottam ;)

a ragasztott becsószóval tisztában vagyok, de thez kolléga felhívta a figyelmem egy srácra a fogasnál, aki elvileg kicserélte a psylojában a becsúszót. az is ragasztott, és rs, innen az ötlet ;)

#4313
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts
Amióta SID létezik, ragasztott a becsúszó a vállba. A súlyt csak viszonyításnak írtam a DH villánál. A SID-hez képest a 3-3,5kg -is sok, maggyarul 2,5x annyi anyag van benne. 1 hiperlight villától ne várjunk extra merevséget.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4314
málna

málna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,117 posts
egy átlag dh villa inkább 3-3,5 kiló között ;) 4 az már nem kevés

a sibõl nem lehet "kicsavarni" a becsúszót?

#4315
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts
Nem véletlenül! A WC-nak más a válla, becsúszója, a lába is , mint az SL-nek, magyarul 2 különbözõ villa. Nem csak a karbon váll miatt. A WC-nak terhelés irányában ovalizáltak a a lábai, módosították a becsúszókat. Nagy a különbség, mégha nem is látszik kívülrõl. Egy régi SL soha nem lesz olyan merev mint egy WorldCup.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4316
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Próbáltam aluvállas SL-t és karbonvállas World Cup-ot. Utóbbinak jóval kevesebb volt a horizontális mozgása.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#4317
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts
A váll, vagy a villa, mert nem mindegy? Egyébként mindegyik villa mozog behúzott féknél elõre-hátra tologatva, mivel csak 1 ponton van fölfüggesztve, a nyaknál és az nagyon messze van az ébredõ erõktõl. Ha beton kemény és merev lenne akkor törne is mint a ropi. És a rugalmasság nem a válltól függ hanem a bescsúszóktól és attol hogy mennyire lóg ki, mennyi van a lábban, a becsúszóból és hogy milyen a perselyezés belül és hogy milyen széles felületen fekszik föl, tuttommal. Attól hogy vállat cserélsz nem lesz merevebb a konstrukció. És mint köztudott ha könnyû akkor rugalmas is. A DH villák átlagban 4 kilósak és azoknak is van rugalmassága. De az 4 kiló. Ha merevebb villát akarsz akkor nem neked való a SID. Az egyik legkönnyebb cucctól miért vársz csodát merevségben?

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4318
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Pont ilyet próbáltam és 1-2 centit mozgott elõre-hátra, oldalirányban sem az igazi. Nem akarok gyártatni, régebben sorozatban gyártottak csavarost, nyakkal együtt 370 gr alatt.

Ha villaközelben vagy, lemérnéd nekem a becsúszók közti távolságot? Köszi!

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#4319
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts
Az én 2002-es SID SL-emnek nem érzem labilisnak a vállát. Pedig már 4 szezonon túl van. És szerintem nem csak 50-60g lesz a különbség a gyári üreges, kovácsolt, és a csináltatott nem kovácsolt, csak forgácsolt között. Én nem játszanék a tûzzel. Nem éri meg.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#4320
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
A World Cup kivételével a SID-ek válla eléggé labilis, és nem is tûnik túl tartósnak. Ha szerzek egy könnyû csavaros vállat (gyártottak ilyet) akkor, bele tudom tenni és az 50-60 gr súlytöbblet még belefér.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]