Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#4261
Posted 2006. March 15. - 12:54
nekem az altrix karbon kormány szúrt szemet, nem is a súlya, de ha máshol rtchey wcs és hasonló dolgokba ölted a pénzt, hogyhogy megbízol egy ilyen kormányban?
#4262
Posted 2006. March 15. - 12:52
Elõször is üdv mindenkinek a fóruon! Cruxos: ha SID vállat akarsz csavarosra cserélni akkor egy régi Judy válla valószínûleg megfelelõ lenne (ha gyártottak belõle csavarosat...), én a Marzóm vállát cserélem most ki egy csavarosra bár azért mert ebbe alu nyak van és reményeim szerint meg tudok vele takarítani úgy 100g súlyt...
#4263
Posted 2006. March 15. - 12:27
karbon vagy titán villa ......és van 500 grammal könnyebb váz is, igaz az már nem ésszerû áron, de 2-300 grammal könyebb még van +fizethetõ...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4264
Posted 2006. March 15. - 12:27
Wazze, a kerékben lévõ levegõ tényleg másfélszer annyi súly, mint a niplik?
#4265
Posted 2006. March 15. - 12:22
ülés 336????
nazon változtass!!!!!
milyen ülésed van neked?...ya bocs elnéztem..az nyeregcsõvel mindennel
hát akko nem tudom.
most már csak raytad kel könyiteni!! )
kona villa 848g is ssok. szerintem valami retro tritubi acél villa biztos van 750 g környékén
nazon változtass!!!!!
milyen ülésed van neked?...ya bocs elnéztem..az nyeregcsõvel mindennel
hát akko nem tudom.
most már csak raytad kel könyiteni!! )
kona villa 848g is ssok. szerintem valami retro tritubi acél villa biztos van 750 g környékén
#4266
Posted 2006. March 15. - 12:11
Szasztok, örülnék, ha valaki esetleg tud még nekem segíteni abban, hogy hogyan tudom a keromat még könnyebbé tenni ésszerû pénzmag mellett.
A bringám adatai:
Elsõ kerék: 1045g
Felni SUN UFO 374g 590g+
Agy American Classic 68g
Küllõ Dt Swiss Revolution 138g
Anya alu 10g
Gyorszár Tune AC16-AC17 26g
Belsõvédõ szalag Maxxis fly weigth 16g
Belsõ Maxxis fly weigth 94g
Külsõ Maxxis fly weigth 304g
Levegõ 15g
Hátsó kerék: 1447g
Felni SUN UFO 374g 752g=1342g
Agy American Classic 230g
Küllõ Dt Swiss Revolution 138g
Anya alu 10g
Gyorszár Tune AC16-AC17 28g
Belsõvédõ szalag Maxxis fly weigth 16g
Belsõ Maxxis fly weigth 94g
Külsõ Maxxis fly weigth 314g
Racsni Shimano XTR CS M952 W3 12-34 228g
Levegõ 15g
Fék rendszer: 438g
V-fék FRM DP4 ti 264g
Fékkar FRM DP4 tune alu cs. 110g
Bowden NOKON 64g
Váltó rendszer: 568g
Váltókar SRAM X.O 172g
Elsõ váltó SHIMANO XTR tune alu cs. 108g
Hátsó váltó SRAM X.O. 204g
Bowden NOKON 84g
Hajtás rendszer: 1174g
Középcsapágy Altrix+ ISIS 150g 734g
Hajtókar ZZYZX truvativ lánctányérral, Tioga cs. 566g
Hajtókar csavar ZZYZX alu M15X14 18g
Lánc SRAM PC 99HP 256g
Pedál CRANK BROTHERS EGG B. 2TI + alátét 184g
Kormányzás: 458g
Kormány Altrix carbon 114g
Szarv TUNE RH1 62g
Stucni Ritchey WCS 94g
Dugó Ritchey 26g
Csapágy FSA ACB 80g
Kormány alátét FSA carbon 4g
Markolat szivacs 12g
Óra + mágnes 66g
Ülés: 336g
Ülés BLACK RIDERS carbon 90g
Üléscsõ IKE carbon 192g
Bélés Merida fém 36g
Rögzítõ bilincs Zoggie titán cs. 18g
Váz + kulacstartó + villa: 2426g
Váz MERIDA magnesium elite + váltófül 1564g
Villa kona 848g
Kulacstartó tune carbon + 4db alu csavar 14g
Σ: 7892g
Utóirat a súlyok saját mérés gramm mérlegen mérve, külön külön.
A bringám adatai:
Elsõ kerék: 1045g
Felni SUN UFO 374g 590g+
Agy American Classic 68g
Küllõ Dt Swiss Revolution 138g
Anya alu 10g
Gyorszár Tune AC16-AC17 26g
Belsõvédõ szalag Maxxis fly weigth 16g
Belsõ Maxxis fly weigth 94g
Külsõ Maxxis fly weigth 304g
Levegõ 15g
Hátsó kerék: 1447g
Felni SUN UFO 374g 752g=1342g
Agy American Classic 230g
Küllõ Dt Swiss Revolution 138g
Anya alu 10g
Gyorszár Tune AC16-AC17 28g
Belsõvédõ szalag Maxxis fly weigth 16g
Belsõ Maxxis fly weigth 94g
Külsõ Maxxis fly weigth 314g
Racsni Shimano XTR CS M952 W3 12-34 228g
Levegõ 15g
Fék rendszer: 438g
V-fék FRM DP4 ti 264g
Fékkar FRM DP4 tune alu cs. 110g
Bowden NOKON 64g
Váltó rendszer: 568g
Váltókar SRAM X.O 172g
Elsõ váltó SHIMANO XTR tune alu cs. 108g
Hátsó váltó SRAM X.O. 204g
Bowden NOKON 84g
Hajtás rendszer: 1174g
Középcsapágy Altrix+ ISIS 150g 734g
Hajtókar ZZYZX truvativ lánctányérral, Tioga cs. 566g
Hajtókar csavar ZZYZX alu M15X14 18g
Lánc SRAM PC 99HP 256g
Pedál CRANK BROTHERS EGG B. 2TI + alátét 184g
Kormányzás: 458g
Kormány Altrix carbon 114g
Szarv TUNE RH1 62g
Stucni Ritchey WCS 94g
Dugó Ritchey 26g
Csapágy FSA ACB 80g
Kormány alátét FSA carbon 4g
Markolat szivacs 12g
Óra + mágnes 66g
Ülés: 336g
Ülés BLACK RIDERS carbon 90g
Üléscsõ IKE carbon 192g
Bélés Merida fém 36g
Rögzítõ bilincs Zoggie titán cs. 18g
Váz + kulacstartó + villa: 2426g
Váz MERIDA magnesium elite + váltófül 1564g
Villa kona 848g
Kulacstartó tune carbon + 4db alu csavar 14g
Σ: 7892g
Utóirat a súlyok saját mérés gramm mérlegen mérve, külön külön.
#4267
Posted 2006. March 14. - 18:07
Ugyan már,:scared: itthon semmi ilyen extra cuccot NEM lehet kapni, csak esetleg magánimportból. Ha netalántán mégis akkor horror áron adják.
Extralite-ot csak külföldrõl tudsz szerezni.
Extralite-ot csak külföldrõl tudsz szerezni.
#4268
Posted 2006. March 14. - 17:57
#4269
Posted 2006. March 14. - 13:08
Nekem még egy jóval korábbi és jóval "nehezebb" változat van. De ez amúgy is országútra való.Cruxos: csak nem ilyened van? Tune agyakat már láttam a Probike-ban, persze ár nem volt feltüntetve, és idegeim megóvása miatt nem is kérdeztem :-)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4270
Posted 2006. March 14. - 13:04
nem hiszem hogy itthon lenne bárkinek is ilyen kereke, hisz majdnem 2000 € a pár. És az még nem is a karbonos változat.
#4271
Posted 2006. March 14. - 10:30
Cruxos: csak nem ilyened van? Tune agyakat már láttam a Probike-ban, persze ár nem volt feltüntetve, és idegeim megóvása miatt nem is kérdeztem :-)
#4272
Posted 2006. March 14. - 02:14
Tune MAG 140:
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4273
Posted 2006. March 13. - 15:54
értem köszia tippet, de már ez a setup marad meg. márcsak a 4390 g os villámat kell Lefty-vé alakítani és jóleszek
#4274
Posted 2006. March 13. - 15:46
meg az ust-s külsõk nehezebbek.
ne hidd. pár grammal. viszont nem kell belsõ meg felniszalag.
#4275
Posted 2006. March 13. - 15:44
Igen, 823 az tubeless.
D3.1 -et mar nem nagyon kapni sajnos.
D3.1 -et mar nem nagyon kapni sajnos.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4276
Posted 2006. March 13. - 15:42
az a gáz hogy olyan alkalmi vétel volt hogy hitetlenül pofátlan kevés pénzt adtam érte, nem volt idõ variálni meg belegondolni ilyenekbe. meg az ust-s külsõk nehezebbek.823at (asszem) kellett volna venni vagy d3.1-et és akkor nem kellene belsõ
#4277
Posted 2006. March 13. - 15:38
#4278
Posted 2006. March 13. - 15:35
köszi vole!
Azért kérdeztem, mert sokaltam a kerekem 2375 grammját, pedig viszonylag könnyû dolgokat vettem hozzá.
régi "kõkerék": b+ átütõs elsõagy, duro 3" gumi, Rínólájt felni dt küllõ continental belsõ schwalbe felniszalag: összesen 3125g !
újdonság:
Mavic 721
Schwalbe öntapadós felniszalag (mint a szigszalag)
DT küllõk 2.0 Novatec elsõ átütõs agy
schwalbe Big Betti 2.4 hajtogatós a legpuhább gumiösszetétellel. lemérve 885g
schwalbe belsõ 75-559. mérve 240g
összesen 2375g
ha a külsõt-belsõt elveszem marad 1250g ha minden igaz
a belsõn még tudnék fogni valamennyit kb 100 gramot a belsõn, de nem vagyok biztos benne hogy megéri a defektek megnövekedett kocskázata miatt...
szerintetek?
Azért kérdeztem, mert sokaltam a kerekem 2375 grammját, pedig viszonylag könnyû dolgokat vettem hozzá.
régi "kõkerék": b+ átütõs elsõagy, duro 3" gumi, Rínólájt felni dt küllõ continental belsõ schwalbe felniszalag: összesen 3125g !
újdonság:
Mavic 721
Schwalbe öntapadós felniszalag (mint a szigszalag)
DT küllõk 2.0 Novatec elsõ átütõs agy
schwalbe Big Betti 2.4 hajtogatós a legpuhább gumiösszetétellel. lemérve 885g
schwalbe belsõ 75-559. mérve 240g
összesen 2375g
ha a külsõt-belsõt elveszem marad 1250g ha minden igaz
a belsõn még tudnék fogni valamennyit kb 100 gramot a belsõn, de nem vagyok biztos benne hogy megéri a defektek megnövekedett kocskázata miatt...
szerintetek?
#4279
Posted 2006. March 13. - 14:10
Vilagkupan a legtobben Deemax -et hasznalnak, az olyan 1119g + kulso + tarcsa az elso kerek es kb. 1328g + kulso + tarcsa a hatso.
A DT -nek van ha jol emlekszem meg hasonlo sulyban komplett kereke, ez alatt csak a specialisan konnyure epitett kerekek vannak ( Tune agy + huzott kullok + valami konnyu felni ~1000g vagy alatta )
A DT -nek van ha jol emlekszem meg hasonlo sulyban komplett kereke, ez alatt csak a specialisan konnyure epitett kerekek vannak ( Tune agy + huzott kullok + valami konnyu felni ~1000g vagy alatta )
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4280
Posted 2006. March 13. - 14:07
tud valaki mondani arról adatot, hogy mennyi a súlya átlagban v hozzávetõlegesen, a vk-n eb-n használt dh kerekekeknek?
egyszóval milyen súlyban kellene lennie egy profi dh kerékszettnek szõröstõl bõröstûl, külsõ belsõ meg minden nyalánkság.
egyszóval milyen súlyban kellene lennie egy profi dh kerékszettnek szõröstõl bõröstûl, külsõ belsõ meg minden nyalánkság.