Én sem csak a lóvéra gondoltam, hanem az utakra. Én is úgy bicózok, hogy a gépet elviszem kocsival legalább 20km-re innen a lepratelepbõl, aztán tekerem a kört.
Jaja! Ez a legjobb, ha az ember meg tudja csinalni.
Én sem csak a lóvéra gondoltam, hanem az utakra. Én is úgy bicózok, hogy a gépet elviszem kocsival legalább 20km-re innen a lepratelepbõl, aztán tekerem a kört.
Azért valahogy az az érzésem, ha netán valaki, valaha vesz ilyet az nem Bp.-i lesz.
Szerintem csak a csiszolás után lefestett alu és mûanyag, a karon kis karbon lap, a csavar eloxált alu. Hát, lehetne szebb is...ez fehérre festett karbon?
illetve a csavar mibõl van?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
ezt én is meg tudom erõsíteni,mind a 317-s,mind a 717-es felnim tuti,pedig én elég nehéz gyerek vagyokHat, csak igy meg osszessegeben nem jossz ki konnyebben. Sot. Amugy a 717es Mavic szerintem nagyon jo felni, a tarcsas 400g, ennek ellenere szerintem eleg jo eros es tartos.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Campa Stheno 400 g- érzékeny a nyolcasra
Syncros XLR 412..415g- király felni, szeressük, csak már nem kapni
Gondolkodtam, h ha a küllõket Revora cserélném, nyernék 170 grammot a két keréken. 10ezerért. Így 1860 helyett lemenne 1690-re a szett tömege. Viszont attól tartok, hogy érezhetõen hajolni fog.