Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#3941
Írta 2006. június 26. - 21:21
#3942
Írta 2006. június 26. - 20:44
Inkább XC, de maraton Ox-eken is ott vagyok általában (kivéve Duna)!
De azért kíváncsi vagyok a Te verziódra is.
#3943
Írta 2006. június 26. - 15:36
Így gondoltam én is a színeket, csak az is szót hagytam le a mondatból. Szerintem más felállásban akár 8 alá is vihetnéd! Nem mintha bármi goln lenne a mostani felállással, csak még jobban hangzik. Maratonok?Mindkettõbõl volt mangó és szürke is. Az enyém mangó színû SD MAG.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3944
Írta 2006. június 26. - 15:08
#3945
Írta 2006. június 26. - 14:19
A grammok pedig:
Kulacstató: Tune carbon 9
Elsõ fék: Avid SD Mag 148
Hátsó fék: avid SD Mag 148
Bowden+Bowdenház: Nokon Konkawex 107
Hátsó sor: Shimano XTR CS-M960 11-32 232
Lánc: Sram PC 69 102 links 264
Hajtómû: Shimano XTR FC-M960 790
Elsõ váltó: Shimano XTR FD-M963 150
Hátsó váltó: Shimano XTR RD-M960 197
Villa: RockShox SID World Cup 2006 1310
Váz: Trek 9.9 Elite OCLV110 Carbon 1250
Markolat: Ritchey WCS 40
Kormány: Easton EC90 SL 99
Kormánycsapágy: FRM C-SET 82
Pedálok: Egg Beater 286
Gyorszárak: Figmo Titan 61
Nyeregcsõbilincs: Bontrager 16
Nyereg: Selle SanMarco Aspide 179
Nyeregcsõ: Extralite The Post 178
Váltókarok: Shimano XTR ST-M960 395
Stucni: Syntace F99 100
Elsõ gumi: Maxxis FlyWeight 330 327
Hátsó gumi: Maxxis FlyWeight 330 325
Belsõk: Stan NoTube system 120
Kerekek: Mavic Crossmax SL 1470
Összesen: 8283
A képen Racing Ralph-ok vannak fönn, az még plusz 300g kb.
#3946
Írta 2006. június 26. - 13:41
#3947
Írta 2006. június 26. - 13:01
Ahogy a címkén is látszik. Elõször 16-osnak néztem, bár a Treknél biztosan mások a méretek. Súlytáblázat is lesz? Afék SD MAg vagy SD Ti? Úgy emlékszem Mag-ból volt szürke, Ti bõl pedig mangó.17,5"-es.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3948
Írta 2006. június 26. - 12:37
#3949
Írta 2006. június 26. - 11:49
#3950
Írta 2006. június 26. - 08:56
:ok:
hadd kérdezzem meg, ez mekkora külsõ? ez tubeless? van tömlõs változata is? melyik hány gramm?
ja és villáról le lehetne csiszolni a tárcsaszemeket
2.1-es Racing Ralph, 470g (van könnyebb is, de ez vált be eddig a legjobban, s száraz pályára ott a FlyWeightem). A kerék Tubeless, a külsõ hagyományos, belsõ nélkül, folyékony latexel (kerekenként 40-60g).
#3951
Írta 2006. június 25. - 12:42
#3952
Írta 2006. június 25. - 11:22
:ok:
hadd kérdezzem meg, ez mekkora külsõ? ez tubeless? van tömlõs változata is? melyik hány gramm?
ja és villáról le lehetne csiszolni a tárcsaszemeket
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#3953
Írta 2006. június 24. - 20:19
#3954
Írta 2006. június 24. - 18:47
#3955
Írta 2006. június 24. - 09:06
Na végre elkészült a gépem és ~8,5 kg (nem pontos a mérés) ra fogyott. Ime:
http://www.xcrider.fw.hu/mybike.jpg
Atya Isten de SZÉÉÉPPP!!!!
Ezzel már illik dobogón lenni....
A váz mennyivel könyebb mint a Fusion volt?
#3956
Írta 2006. június 23. - 23:59
Az olaszok általában nem használnak szarvat.OFF
??? Mert??? Kifejtenéd bõvebben?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3957
Írta 2006. június 23. - 23:51
OFFAzt hittem, hogy csak olasz származású vagy.
??? Mert??? Kifejtenéd bõvebben?
#3958
Írta 2006. június 23. - 23:41
Azt hittem, hogy csak olasz származású vagy.Több oka is van hogy nincs szarv. Az egyik, hogy XC versenyeken nem igen használtam eddig sem, pedig fenn volt a rövid WCS. A másik hogy persze a grammozás miatt sem használom, de legfõképpen az az oka, hogy az Easton EC90-es karbon kormányra nem lehet szarvat tenni.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3959
Írta 2006. június 23. - 23:36
A lánc nem feszes, hanem pont jó hosszúságú, így jól feszíti az XTR és nem csapkod összevissza. 1 hátránya van hogy a keresztbeváltva nem lehet használni, de azt hoszú láncal sem érdemes. A helyszín meg Saalbach-Hinterglemm, 1455 méteren a Reiterkogelen.
#3960
Írta 2006. június 23. - 23:32
Jó kis gép lett, gratulálok! Többet nem is tudok írni...Na végre elkészült a gépem és ~8,5 kg (nem pontos a mérés) ra fogyott. Ime:
http://www.xcrider.fw.hu/mybike.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]