Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#3921
Posted 2006. July 03. - 16:40
Akkor végülis az a para, hogy nem alu/karbon a középsõ tányér, hanem alu/acél igaz?
#3922
Posted 2006. July 03. - 16:36
azt meg nyilvan tudom hogy nem a fogak vannak karbonbol...
Ok, csak akkor miért csodálkozol hogy ragad a mágnes hozzá, ha te is tudod hogy nem az egész karbon(ami nem is karbon)?:chin:
#3923
Posted 2006. July 03. - 16:04
olajba ragadt femszemcsek miatt nem ragadna ra a tanyerra a magnes. max leszedne oket
azt meg nyilvan tudom hogy nem a fogak vannak karbonbol...
azt meg nyilvan tudom hogy nem a fogak vannak karbonbol...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3924
Posted 2006. July 03. - 16:01
Nem, ott még nem tartunk. Majd idõvel!!! A 2007-es hajtómû középsõ tányérja lesz karbon-titán, a mostanié még sima alu kéne hogy legyen. A bevonat az lehet hogy mágnesezhetõ, fõleg, hogyha még olajba ragadt egyéb fémszemcsék is vannak rajta.
#3925
Posted 2006. July 03. - 16:01
Max a tartórésze, nem? És mintha csak a középsõnél lenne karbon. A fogazást karbonból csinálni nagy merészség lenne.
#3926
Posted 2006. July 03. - 15:45
nem ugy volt hogy az xtr tanyer karbonbol van? :wtf:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3927
Posted 2006. July 03. - 10:39
mindhármat?Off: Tudtátok, hogy az XTR lánckereket vonza a mágnes?
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#3928
Posted 2006. July 02. - 18:21
#3929
Posted 2006. July 02. - 10:51
Nem a csapokról tudom, hogy acélból vannak.....
A lánckereket vonza a mágnes! A D. betü kiült a homlokomra mikor észrevettem.
A lánckereket vonza a mágnes! A D. betü kiült a homlokomra mikor észrevettem.
Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:
#3930
Posted 2006. July 02. - 08:35
Off: Tudtátok, hogy az XTR lánckereket vonza a mágnes?
Nem a váltáskönnyítõ kis bizgentyûk miatt? Szerintem azok acélból vannak.
#3931
Posted 2006. July 01. - 22:56
Ez azt jelenti, hogy van benne vas? (még pici vagyok, és nem ismerek más mágneses fémet...)
#3932
Posted 2006. July 01. - 22:38
Off: Tudtátok, hogy az XTR lánckereket vonza a mágnes?
Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:
#3933
Posted 2006. June 28. - 22:50
Már feltettem a gyári láncvillavédõt. Felfelé mászik mint Isten. Kicsit magasan hordja az orrát, meg kell szokni. Lefelé meg pont emiatt sokkal-sokkal stabilabb és kezelhetõbb, gyorsabb. Iszonyat merev. De ez már OFF!!
#3934
Posted 2006. June 28. - 22:10
Végre megérkezett a várva-várt váz.
Nagyon egységes a bringa kinézete! Gratulálok!
Hogy viselkedik?
Nem félted a láncvilládat?
Nagyon egységes a bringa kinézete! Gratulálok!
Hogy viselkedik?
Nem félted a láncvilládat?
#3935
Posted 2006. June 28. - 21:19
FRM hajtómû felejtõs, mert kolbászol, még 60kg alatt is. FRM fék hatásfoka gyenge, de legalább könnyû. Majd ledobom a mostani nyerget és lesz helyette Tune (-100g). És talán Extralite fékkarok az új XTR Rapidfire karokkal(kb -170g). Na és persze az új XTR hajtómû (-50g). Ha sikerül eladni a mostani Crossmaxokat év végén akkor az új Crossmax SLR (-50g). De ezek még csak álmok. Egyenlõre így is király a masina.
#3936
Posted 2006. June 28. - 15:29
Ha jól sejtem ez most azt jelenti, hogy végkiárusítás van... Asszem körül is nézek gyorsan ebay-en.
@ XC_Rider gyönyörû lett a gép gratula:clap: Mondjuk a hét egész valamennyi tényleg jobban hangzana... Egy KCNC vagy egy FRM hajtómû, FRM fékkar+ alu/titán csavar tuning és már rögtön hetessel kezdõdne a súly és még a teljesítmény rovására se menne. Na nemmintha nem lenne így jó ahogy van:)
@ XC_Rider gyönyörû lett a gép gratula:clap: Mondjuk a hét egész valamennyi tényleg jobban hangzana... Egy KCNC vagy egy FRM hajtómû, FRM fékkar+ alu/titán csavar tuning és már rögtön hetessel kezdõdne a súly és még a teljesítmény rovására se menne. Na nemmintha nem lenne így jó ahogy van:)
#3937
Posted 2006. June 28. - 07:22
#3938
Posted 2006. June 27. - 22:09
"The Official announcement:
In the past few weeks, M2RACER’s supply of high modulus prepreg carbon
fiber has been shut off due to the heavy worldwide military and aerospace
use. Carbon fiber is used in nearly 50% of the M2RACER product lineup. In
addition, the price of titanium and exotic aluminum alloys that we use has
nearly tripled in the past 18 months. Due to the unavailability of carbon
fiber and excessive material cost increases, M2RACER can no longer be able
to provide our valued customers with lightweight, high performance, and
well priced cycling components.
M2RACER truly appreciates the enthusiastic support we have received from
our distributors, dealers, and customers.
M2RACER will close its doors permanently at the end of June 2006. Until
then, we will continue to service our customers with our very limited
inventory.
Thank you all for your patronage and the privilege of having worked with you."
In the past few weeks, M2RACER’s supply of high modulus prepreg carbon
fiber has been shut off due to the heavy worldwide military and aerospace
use. Carbon fiber is used in nearly 50% of the M2RACER product lineup. In
addition, the price of titanium and exotic aluminum alloys that we use has
nearly tripled in the past 18 months. Due to the unavailability of carbon
fiber and excessive material cost increases, M2RACER can no longer be able
to provide our valued customers with lightweight, high performance, and
well priced cycling components.
M2RACER truly appreciates the enthusiastic support we have received from
our distributors, dealers, and customers.
M2RACER will close its doors permanently at the end of June 2006. Until
then, we will continue to service our customers with our very limited
inventory.
Thank you all for your patronage and the privilege of having worked with you."
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3939
Posted 2006. June 26. - 22:35
Szerintem ezekkel lehetett volna még egy kis súly fogni, már ha az én verziómmal erre gondoltál:
Fék: FRM
Fékkar: FRM
Elsõ váltó: Shimano XTR FD-M953
Villa: FRM Airway
Markolat: Trinity
Nyereg: Velo Carbon
Váltókarok: Shimano XTR SL-M952
Persze csak akkor ha a súly a lényeg, de szerintem ezek sem egynyári cuccok. Gondolom lesz még némi karbon-titán-alu tuning is, ahogy az illik! Kár, hogy a Duna kimarad, jó lett volna megemelni a gépet. A Sport Kiállításon lesz Trek stand?
Fék: FRM
Fékkar: FRM
Elsõ váltó: Shimano XTR FD-M953
Villa: FRM Airway
Markolat: Trinity
Nyereg: Velo Carbon
Váltókarok: Shimano XTR SL-M952
Persze csak akkor ha a súly a lényeg, de szerintem ezek sem egynyári cuccok. Gondolom lesz még némi karbon-titán-alu tuning is, ahogy az illik! Kár, hogy a Duna kimarad, jó lett volna megemelni a gépet. A Sport Kiállításon lesz Trek stand?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3940
Posted 2006. June 26. - 21:57
kiváló összeállítás és nagyon szép gép, mégegyszer gratula. szerintem ennél könnyebb xc-gépet, ami még használható, nem nagyon lehet építeni.