Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#3901
Írta 2006. szeptember 10. - 21:32
#3902
Írta 2006. szeptember 10. - 19:12
Eurobike 2006
http://si6.mtb-news....eichtbau_04.jpg
látom itt is a hajtáson spórolnak... de ez nem túlzás?
#3903
Írta 2006. szeptember 10. - 17:04
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3904
Írta 2006. szeptember 06. - 20:08
azért erre ne köss fogadást.....a szén genius rc-k, meg mc-k se sokkal nehezebbek vázsúlyban csak az az elbaltázott tc rúgóstag kõnehéz bennük....és azok se nagyon törnek....aazz széép!!..de ez télleg nem hosszútávra van kitalálva...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3905
Írta 2006. szeptember 06. - 19:20
#3906
Írta 2006. szeptember 06. - 17:54
1790g including the rear shock - the Scott Spark is easily among the lightest full-suspension frames out there.
Jó kis egyszezonos, ez már annyira könnyû, hogy csak annak való aki tud venni évente másikat sztem.....
#3907
Írta 2006. szeptember 06. - 16:30
1790g including the rear shock - the Scott Spark is easily among the lightest full-suspension frames out there.de gonodolom rúgóstag nélkül annyi...mondjuk akkor is faja kis cucc...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3908
Írta 2006. szeptember 06. - 15:45
#3909
Írta 2006. szeptember 06. - 12:26
#3910
Írta 2006. szeptember 06. - 11:51
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3911
Írta 2006. szeptember 06. - 00:51
Alu tárcsákat itthon a triálosok használnak, ott nincs nagy sebesség. Szerintem XC, MX felhasználásra túl kockázatos.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3912
Írta 2006. szeptember 05. - 23:56
#3913
Írta 2006. szeptember 05. - 23:41
Stan's Aluminium Rotor:
- 20e Ft
- 77kg fölött nem ajánlják
- 57gr
- 1 (max 2) évet bír - szerintük
mi ez ha nem kompromisszum?
Te bevállalnád?
#3914
Írta 2006. szeptember 05. - 23:24
#3915
Írta 2006. szeptember 05. - 03:38
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3916
Írta 2006. szeptember 03. - 08:57
Mit jelent az, hogy trekking?
#3917
Írta 2006. augusztus 29. - 23:26
Már rég nem írtam egyik témába sem, ezért itt megemlítem, hogy lemértem az enyémet. Kellemesen csalódtam, 13.2 kg lett az egész. Mellesleg megjegyzem a fenti kismérlegre állított kerekekkel kapcsolatban: az én Shimano WH-M565 kerekeim gyorszárral (961+1142g), SM-RT62 tárcsákkal (2*148g), CS-HG50-9 fogaskoszorúval (358g), defektvédõs Schwalbe Hurricane köpenyekkel (2*560g), Schwalbe tömlõkkel (kb 2*350g), a computer mágnesével és tömlõszalagokkalszalagokkal meg egy kis homokkal, ami elérhetetlen helyen nem bizonyult eltávolíthatónak 4.6 kg-ot nyomnak, ha jól emlékszem. Majd én is lefényképezem a mérlegen.
Még azonban megengedek magamnak egy kérdést, ami csak a gumiköpeny kapcsán vág ide. Melyik Schwalbe köpenyt találták ki havas pályára?
#3918
Írta 2006. augusztus 29. - 18:35
#3919
Írta 2006. augusztus 29. - 14:55
#3920
Írta 2006. augusztus 29. - 11:59
Szép kis kerék gratula...
UFO-val azért vigyázzon mert haveromnak is hosszában kettérepedt egy év után...mellesleg a srác 69kg.
Nekem meg megjött a KCNC nyeregcsövem ami 27.2x350mm-es méretben 141 gramm:bananadan
haver <60kg, remélhetõleg alatta jobban bírja majd...
a kerék gyorszár nélkül ennyi, eddig kibírt pár versenyt, és szerencsére semmi baja.