Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#3881
Posted 2006. October 03. - 18:44

Yövõre gondolkozom egy scandium váz beszerzésén kb. 1250g 18"-ban és neekm a 16"os kell. Szóval kb 1150-1200g
De mostanában mintha menne ki a Divatból a Scandium mint alapanyag. Van valami hátránya? Vagy a carbon térhódításával egyszerûen csak "átugoryák" ezt a lépcsõfokot az aluminium után??
#3882
Posted 2006. October 03. - 18:40

de nekem a négyszöges 94/58 lyukkörü kellene.
mint kb. a képen.
az oldalon csak a többi van.
amugy ez szerintem 2001 elötti...
Bár végülis elég kb.ra szóval valami 415-425 g közt lehet gondolom...
akkor sikerült lefaragnom 50 g-ot

#3883
Posted 2006. October 03. - 18:26

Errefelé keresgélj:FSA carbon négyszögtengelyes hajtókarnak mennyi a tömege?
Ez alumagos és rajta van a carbon szál.
Hol tudok utánanézni?
csak a két kar! Tányérok nélkül érdekelne.
http://weightweenies...?type=crankarms
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3884
Posted 2006. October 03. - 18:22

FSA carbon négyszögtengelyes hajtókarnak mennyi a tömege?
Ez alumagos és rajta van a carbon szál.
Hol tudok utánanézni?
csak a két kar! Tányérok nélkül érdekelne.

Köszi
#3885
Posted 2006. October 03. - 16:28

Az én 95 kg-ommal sem volt semmi baja, de nekem 1 évig birják ezek a belsõk, aztán mind elfárad és megreped.A levegõtartással nincs gond, alig van különbség. Elég tartós, évekig lehet használni. Nem kaptam még defektet csak azért mert vékony volt.
Lehet hogy pont a súlyom miatt.
#3886
Posted 2006. October 03. - 10:29


bevállalok akkor egy párat belõlük
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#3887
Posted 2006. October 03. - 09:55

A levegõtartással nincs gond, alig van különbség. Elég tartós, évekig lehet használni. Nem kaptam még defektet csak azért mert vékony volt.a Maxxis könnyített belsõk mennyire tartósak? ezt most még ésszerû könnyítésnek veszem pénztárcailag
ezek gondolom elõbb elengedik a levegõt
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3888
Posted 2006. October 03. - 09:51

Felütni sem sikerült (köszönhetõ ez talán a 60kg alatti súlyomnak

#3889
Posted 2006. October 03. - 08:28


ezek gondolom elõbb elengedik a levegõt
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#3890
Posted 2006. October 02. - 22:10

bocs, aztán megláttam a linket is

#3891
Posted 2006. October 02. - 15:44


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#3892
Posted 2006. October 02. - 15:33

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3893
Posted 2006. September 20. - 15:20

#3894
Posted 2006. September 19. - 22:35

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3895
Posted 2006. September 19. - 22:01

szerintetek egy garnitura 22/32/44 es tányérra a 170g az sok ? yó? nagyon yó?
#3896
Posted 2006. September 19. - 20:35

Esetleg Steinbach? Vagy Paul(a fékkar mintha az lenne)?
az a fékkar kérlek szépen egy mezei deore...
biztos kényelmes egy kerékpár
#3897
Posted 2006. September 19. - 19:27

Egyik sem, a bringa amúgy Wiesmann.Esetleg Steinbach? Vagy Paul(a fékkar mintha az lenne)?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3898
Posted 2006. September 19. - 19:17

#3899
Posted 2006. September 11. - 20:59

Tudja valaki, milyen gyártmány?
Nem Mrazek, nem Extralite ... talán Tune gyártott egy V-féket?
#3900
Posted 2006. September 11. - 13:00
