tehát akkor a szarvat fogta?? lefelé?
vagy az angolban ez a "after crash" arra vonatkozik hogy a törés után....
tehhát nem derül ki pontosan hogy, hogy esett az eset, hogy így elesett?!

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
11 C-atom + 12 H-atom + 3 O + N= 11*12 + 12*1 + 3*8 + 14 = 132 + 12 + 24 + 14 = 182 gramm, ha jól számoltam az atomokat...holnapra ha gondoljátok, megmondom a pontos nevét is a molekulának, most nincs türelmem elnevezgetni...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
meg talán alul a COH3 aknál mindig a C hez rajzoljuk a kötést.. aszem...
ez milyen komoly:
http://www.tune.de/P...hirt hinten.htm
milyen anyag szerkezete van a rajzon?
RAUH-Welt
B E G R I F F
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
szerintem túlbonyolítjátok. Íme a bringamérés 3 lépésben
1. Felállsz a szobamérlegre és megnézed mennyit mutat
2. Felemeled a bicajodat majd így is ráállsz a szobamérlegre és megnézed mennyit mutat
3. a 2. eredményébõl kivonod az 1-est és voila megkaptad a bicajod súlyát.
Nem atomlabor, de ha jó az otthoni mérleg, akkor elég pontos eredményt ad.
nekem nem jött be...